مجله ورزشی

فصل جدیدی از موفقیت و تحرک در رشته تیر اندازی با کمان در استان قزوین آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری برن قزوین ؛ هیئت انتخاب مجمع ابوت در هفته مقدم جناحین تیراندازی کردن خود را به زیر استانی در قزوین بیندازید گروه ورزش جوانان برگذار شد؛ استان قزوین در زمینه تیر و کمان ، که بسیار برجسته است که قهرمانان برجسته اکبری ، و عمو ، و مسائل کمتر مهم است.

رشته های تیراندازی با کمان رشته های استان قزوین که با موفقیت به یک دوره لیسانس قهرمانان شایسته می رود ، ظرفیت بسیار بالایی داریم.

مدیر کل ورزش جوانان استان قزوین اظهار داشت ، انتخاب یک رئیس جدید در تیراندازی با کمان ، رشته جدید فرشته نگهبان در قزوین آغاز می شود و تاریخ قابل توجه این رشته در استان در یک مسئولیت بسیار جدی و حساس در ظرافت مقصر برای زمین جدید می افتد تعظیم.

بال ها مقدم هشدار داد ، ملا حسنی ، رهبر تیم تیراندازی با کمان ، توانست با تلاش های جدید این استان استان قزوین را احیا کند تا به طور موثر و زمان نیاز به پویایی و موفقیت بیشتری نسبت به زمینه ها و امکان قهرمانی داشته باشد. پیشکسوتان استفاده کنید

22

و او گفت ، “مردم ، به ویژه مسابقات جوان ، ورزشی و دشمنان شما ، که از تاریخ پر زرق و برق منتظر بودند در یک عمل بسیار کوچک ، یک اتاق کوچک ، با تابلوهای سکوها ، همیشه حضور دارد ، بنابراین که ورزشکاران استان ، از توپ برای افتخار کردن.

بال مقدم با اشاره به اینکه شرایط ویژه امروز زمین و تنگ بودن امکانات ورزشی مناسب نیست ، افزود: صنعتی و اقتصادی در استان وجود دارد تا منتظر این فرصت برای کمک باشیم زمین بازی در هنر این رشته ، و در شاخص های کمانداران ، باید از نشان ها و مدال ها برای جذب مکان خوب برای خوردن قلم مقدس امیدواری که ممکن است داشته باشد و توسعه این رشته استفاده شود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا