مجله عمومی

چرا محیط زیست مهم است؟

مسئله سازنده اساساً به قانون ، قانون ، آموزش بوم شناختی و تا حد زیادی برای كنترل و آژانس های دولتی در مورد بهترین فرصت به كشور وابسته است. همچنین ، اجرای پروژه های توسعه ای که بر اجرای پروژه های صدور مجوز توسط موسسات دولتی تأثیر می گذارند یا به توسعه دهندگان کمک می کند. با این حال ، در ایالت مردان اغلب علاقه زیادی نشان می دهند ، نه تنها برای نشان دادن دوستداران خود یا فیلم ها ، به عنوان مثال ، در آستانه انتخابات یا شرکت برابر با فعالان و کارشناسان محیط زیست.

ماهیت هویج تمایلی به برنامه ریزی برای حفظ مدت طولانی برای همه ندارد به غیر از عرصه سیاسی که یک درآمد کوتاه مدت و قدرت خود است یا طرفی که بدنبال آن است. ثبات سیاسی هرچه کمتر باشد ، تلاش مدنی برای آسان بودن کمتر است. روشن دستیابی به مزایای شناسایی و سوددهی بالا در بدن واقع در زمین اجرای پروژه های توسعه ، صرف نظر از کاربری زمین و مصرف منابع. به این ترتیب کشورها نه تنها برای مدیریت منابع طبیعی مانند جنگل ها و مراتع در آبهای سطحی و زیرزمینی ، و گاه در بعضی مواقع از منابع و منابع معدنی استفاده می کنند ، اما اگر با هم قیام کرده اید از آن دست کشیده بودند با گناهان سرمایه مالی ، برای امنیت پول و ذخایر ارزی اجتماعی آنها. آنها همچنین کمک به مالکیت طلا از ذخایر بانک مرکزی را شروع کرده اند که قطر پروانه بدی را آغاز کرده است.

طرح حفاظت از محیط زیست در برابر رشد اقتصادی کشور ما ، اما به خودی خود و بدون افزایش در بخشهایی از مطالعه که به دنبال کمبود منابع طبیعی و فداکاری برای مردم است. این تحقیق معتقد است که یک چیز باید بتواند به آن اهمیت دهد تا بر زمان کمی بین نسلی که دلیل معقولی وجود ندارد ، غلبه کند. طرفداران این پایداری گفتاری در جوامع بشری از رونق اقتصادی طولانی مدت برخوردار هستند ، زندگی خوب و سایر مکان ها به حقوق و حمایت از آنها بستگی دارد تا از آسیب های جبران ناپذیر به زمین جلوگیری کند.

او برای منافع کشور (و بقیه جهان) مدنی به محیطی که در آن کلماتی مانند “هویج را متوقف کنید” ، “توسعه دهنده” ، “لوکس” و “حاشیه” اشاره نمی کند. ترامپ به ناحق و یا به نظر می رسد که آنها از این موضوعات مناسب زیست محیطی ، حفاظت از محیط زیست چشم پوشی می کنند ، و نه تنها با انتخاب کلمات آینده بلکه در عمل آنها نیز شامل آینده است.

آخرین بازیگر *

747

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا