مجله حوادث

پایش سلامت بیش از ۱۸۰۰ مسافر ورودی به کشور در ۲۴ ساعت گذشته

مشاوره حیله گرانه ، رئیس دریای سرخ ، زیرا در رابطه با نجات کشور از چیزهای بزرگ ، و به زوج چهارم گفته شد که وارد می شوند و برای کاروان 1815 به جای تاج گذاری راحت هستند مردم در 24 ساعت گذشته

مجله رز در مصاحبه ای با کنستانتین ولی پور در نتیجه ، وی گفت: این تعادل توصیه می کند مسافران ورودی به کشور در 11 سپتامبر 2010 به جمعیت هلال احمر بپیوندند و سازمان و همکاری خود را با وزارت بهداشت تحویل دهند ، اجرای آن را در 28 ترمینال مرزی آغاز کرده است که از این تعداد 16 ترمینال در حال حاضر فعال هستند.

وی با بیان اینکه دلیل این پروژه از ابتدا تا صبح روز یکشنبه 7 ژوئن ، 344 هزار و 711 مسافر ورودی به کشور غربالگری شده اند ، افزود: 1815 مسافر در گذشته و امروز است.

گفته می شود ولیپور در هسته اصلی این پروژه است ، از ابتدای 63 نفر تا علائم آنها و زمان چهل روز زیرا این از نظر استاندارد مثبت است. وی گفت: “دیروز آزمایش PCR 215 و 320 آزمایش فوری و در مجموع 20723 آزمایش PCR انجام شد.” 49.054 آزمایش به موارد فوری مشکوک بوده است.

از سر تا سازمان آسایش و امداد و نجات هلال احمر تأکید کردند که اجرای این طرح تا زمانی که ستاد مبارزه با شکوه ملی خوب نشود ادامه دارد و امدادگران از سازمان نیازمند از طریق سه شیفت سلامت مسافران ورودی به زمین را به پایانه های زمینی رصد می کنند . هوا و دریا و زمین را فعال کنید.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا