مجله علمی و پزشکی

احتمال بروز پیک پنجم کووید۱۹ در کشور/ واکسیناسیون به معنای عدم ابتلا به کرونا نیست

رئیس کمیته شکوه ملی پلاسمودیوم فالسیپاروم در توضیح وضعیت بیماری بیماری کرونا قلب در کشور تأکید کرد: “پتانسیل شیوع بیشتر این بیماری همچنان افزایش می یابد تا پوشش واکسیناسیون افزایش یابد و پروتکل های بهداشتی نمی توانند انجام دهند ، به ویژه هنگامی که هنوز وجود ندارد. در مورد انواع جدید بیماری “.

در مصاحبه ای با مجله رز ، دکتر حمید سوری وی با اشاره به كاهش چهارمین قالب در اوج قالب گفت: “مدیریت فوتبال ما در یك چهارم اوج موفقیت بیشتری در كشورهای درگیر در كازینو انگلیس داشت.” درست است كه این فقط یك تاج برای مرگ ما است ، اما نرخ بسیار کمتری نسبت به شهرهای انگلیسی بیش از 1000 روز پس از مرگ تجربه کرد ، دلیل این امر اولین پیروزی تجربه مدیریت در توسعه کارکنان پزشکی و دلیل دیگر تأکید بیشتر بر عملکرد و پروتکل های ایمنی بود.

وی با پیش بینی زمان رسیدن بیماری گفت: “حالا فوتبال را بر اساس اصول شرایط قرار دهید.” آنها به سیاست ها و ساده سازی خود به عنوان سفر رایگان ، عدم رعایت پروتکل ها ، پوشش واکسیناسیون ، شنا ، با شیوع جدید انواع جدید بیماری و غیره بستگی دارند ، و طرف دیگر حق ندارد بر رفتار افراد تأثیر بگذارد . هر روز نباید تعداد مرگ های ناشی از تاج را فراموش کرد. و او باید این را بداند که اگر ما واکسینه شده ایم ، این بدان معنا نیست که کسانی که به بیماری ، مرگ و بستری در بیمارستان مبتلا هستند و اینکه آیا احتمال دارد از عفونت رنج ببرند ، مگر اینکه کاهش یابد. از این رو؛ مشاهدات باید ادامه یابد.

وضعیت بیماری در روزهای منتهی به انتخابات ، و رئیس جمهور ، سوری توضیح داد: “البته ، اگر مسائل مربوط به بهداشت اجتماعی و همچنین حذف ، رعایت پروتکل های ایمنی و غیره رعایت نشود ، این احتمال وجود دارد که شاهد باشیم غوغای بیماری. ” همه چیز به روش من بستگی دارد ، به طور کلی ، این موارد می تواند در معرض خطر همه افراد در اجتماع باشد ، اما با هدف نکات ایمنی برای به حداقل رساندن این حالت هشدار دهنده.

تغییر قانون در حدود زمان فشار در کشور تغییر در انگلیس واقعیت ، موارد جدید این بیماری که عمدتا در مناطق مرزی رخ می دهد ، با توجه به اقدامات محلی استانها و سرعت ، به سرعت گسترش بیماری بستگی دارد مدیریت. کاهش سرعت گسترش کانونهای بیماری عفونت امکان پذیر نیست ، به طوری که فرصت کافی برای مقابله با تغییرات وجود دارد و نهادهای استانی کلیه تغییرات را برای کند کردن گسترش ویروس بیماری اعمال کرده اند.

متخصص اپیدمیولوژی پنجم توانایی نزدیک به اوج تاج ، نکات و ظهور بالقوه بعدی از واکسیناسیون و افزایش پروتکل های پوشش بهداشتی را نمی تواند انجام دهد ، به ویژه هنگامی که هنوز انواع جدید بیماری است.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا