مجله علمی و پزشکی

شرایط تزریق واکسن در مبتلایان کرونا

با شروع تاج گذاری واکسیناسیون بر روی زمین ، س manyالات زیادی در مورد این مسئله وجود دارد ، از جمله اینکه آیا افرادی که سابقه شریان کرونا دارند می توانند واکسینه شوند ، شرایط واکسیناسیون در حال حاضر برای بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب چیست ، آیا ممکن است Covid 19 بیماری پس از تزریق اول؟ و است …

به گزارش مجله رز ، طبق گفته سازمان یا برای انجام آن بصورت آنلاین ، و باید توسط آموزش غذا و دارو در مورد روشهای پزشکی و تزریق واکسن Covid مورد تخمین زده شود ، این مورد در 19- ارائه شده است:

19 یک داستان ، کوید ،

وی اخیراً به بیماری 19-کووید مبتلا شده و احتمالاً آنتی بادی های محافظتی است که تا چندین ماه تولید می شود. صبور باشید ، پلاسمودیوم فالسیپاروم تا پلاسما ، هیچ لورمی در هیچ جایی درمان نشده است ، مگر اینکه از تب برطرف شود: و برای بهتر شدن معیارها را دارد و این دوره چهل روز است.

لازم به ذکر است که در هنگام بروز Covid 19 ، ممکن است عوارض جانبی موضعی و سیستمیک از جمله تب ، لرز ، میالژی ، خستگی ، هیدروژن و بعد از اولین واکسن نسبت به افرادی که سابقه بیماری کرونا قلب ندارند داشته باشد. بیمارانی که آنتی بادی های مونوکلونال غیر 2-Cov لورم پلاسما به SARS دریافت می کنند ، بهتر است حداقل 3 ماه پس از درمان واکسینه شوند.

19 سابقه مواجهه با فرد مبتلا به بیماری کوید

در افرادی که سابقه مواجهه با Covid با خطر بالا با این مرد را دارند ، آزمایش PCR 19 بیماری در حال انجام است. در صورت تزریق واکسن آزمایش PCR مثبت. اگر تست PCR منفی باشد ، بیمار 19-Covid باید از نظر علائم هفت تا 14 روز کنترل شود. اگر حیوان بتواند سالم به نظر برسد.

عفونت فعال ، 19 از Covid

خطاهای فعال هنگامی که تا پایان دوره قرنطینه مجاز به بهبود کامل واکسن در افراد نیست. پس از مدتی او به دوره چهل روزه رسید (حداقل 10 روز تا ارتفاع) ، به طوری که واکسن آنطور که می خواهید مطابق میل شما نیست ، می توانید آن را تهیه کنید یا آن را از لورم Covid خارج نکنید ، آنتی بادی های مونوکلونال برای درمان این بیماری ، با تب به مدت 24 ساعت ، حداقل آنها کار زیادی را که با کارمندان انجام می دهند نداشتند.

19 ، پس از اولین تزریق واکسن ، بیماری کوید را ایجاد کرد

لازم به ذکر است که تزریق واکسن Covid ، 19 ، 19 Covid به هیچ وجه باعث بیماری در انسان نمی شود. پس از چند هفته اول واکسن های ایمن سازی که شروع می شود و 2 هفته پس از آخرین تزریق و دوز دوم بیماری می تواند Covid 19 ، چند روز بعد ، اولین تزریق ایجاد شود. اگر بیمار بعد از اولین دوز واکسن به این بیماری مبتلا شود ، Covid-19 نمی تواند واکسن را دریافت کند زیرا یکی نیست و رسوایی بسته است و در صورت بهبود علائم. در صورت وجود علائم ، هیدروژن و در صورت تأخیر ، واکسن دوم تا بهبود علائم گفته می شود.

علائم عفونت های بیماری

اگر شخصی که واکسن دریافت می کند بهتر است واکسیناسیون را روی علائم بیماری عفونت (تب ، لرز ، میالژی ، آرتروژیا ، لنفادنوپاتی ، حالت تهوع ، اشتهای ضعیف ، سرفه ، تنگی نفس ، خلط ، درد شکم ، اسهال و غیره) انجام دهد. واکسن تا زمانی که شما صبور باشید به تأخیر می افتد و بیمار از تب علائم وجود کاملا بهتر است.

تاریخچه اخیر تزریق واکسن

تنظیم واکسیناسیون توصیه می شود که واکسن از نظر ایمنی 19 Covid حداقل 14 روز پس از تزریق واکسن به دیگران تزریق شود. عفونت می تواند در شرایط خاص رخ دهد در صورتی که بیمار واکسن Covid 19 را در 14 روز آخر پوکر دریافت کرده و سایر مزایای واکسن بیش از فقدان واکسیناسیون باشد (کزاز ، هاری و غیره). در برخی از افراد ، که حداقل دوره بیماری است که واکسن با واکسن Covid 19 – هفت روز تزریق می شود. در این موارد واکسن دوز تکراری کووید توصیه نمی شود.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا