مجله علمی و پزشکی

نیم میلیون نفر در آلمان از عوارض بلندمدت کووید ۱۹ رنج می‌برند

طبق شفاف ، با استفاده از تاج یک سال و نیم ، که از آن همه گیر شده است. با این حال ، بیش از همه ، تاکنون ، هیچ یک از این موارد منجر به کشته شدن چهره و حالات بخش مراقبت ویژه بیمارستان 19 بیمار از بیماری کوید و میزان این بیماران نشده است.

آلمان ، جایی که تعداد آنها برای چندین هفته کاهش می یابد تا نگاهی به Covid 19 خارج از این ایالت بیندازد. به دلیل آنها هنوز ماهها پس از بهبودی از زندگی روزمره خود رنج می برند و تحت تأثیر این بیماری قرار گرفته اند.

وزیر تحقیقات و آموزش آلمان روز دوشنبه 10 ژانویه در یک کنفرانس مطبوعاتی در دولت گفت ، تخمین زده می شود که یکی از افرادی که از Covid 19 طولانی مدت بهبود یافته اند متنوع باشد.

اولوف کارلیچک گفت: “و آلمان ، به طور متوسط ​​350،000 نفر ، همانطور که در بالا ذکر شد ، و من فکر می کنم این رقم بسیار بالایی است.”

استفان شرایبر ، مدیر انستیتوی ملی زیست شناسی در کلینیک دانشگاه دانشگاه ایالتی اشلزویگ-هولشتاین ، که در یک کنفرانس مطبوعاتی با وزیر تحقیقات و آموزش صحبت کرد ، گفت که او درباره این موضوع و این رقم بالاتر فکر می کند.

شريبر گفت: “ابتدا ما از يك مطالعه ميان مدت اطلاعاتي بدست آورديم كه نشان مي دهد درصد افرادي كه از 10 تا 6 ماهگي با بيماري عروق كرونر قلبي شديد بهبود يافته اند با بهبودي دو رقمي”.

به گفته این متخصصان ، لاستیک این اثرات است و نیاز نه در محل کار و نه در صورت عدم توانایی موثر و کیفیت زندگی به شدت مورد نیاز نیست. این شرایبر را با توجه به تعداد 500،000 میانگین تعیین می کند.

چرا برخی دیگر برای مدت طولانی دچار عارضه ای برای تاج نشده اند؟

برای پاسخ به این سوال این است که چرا وزارت تحقیقات و آموزش آلمان 5 میلیون یورو به م researchسسات تحقیقاتی اختصاص داده است. به گفته وزیر تحقیقات ، این اولین قدم در اثرات طولانی مدت سلامتی برای عموم مردم در 19 سال تلاش جدی Covid برای دولت آلمان است.

سردرد ، خستگی مفرط ، دشواری تمرکز و حدود 50 عارضه دیگر با جزئیات بهبودی Covid 19 بهبود می یابد. محققان به دنبال این هستند که چرا مبتلایان ماهها پس از یک عفونت ویروسی از مشکلاتی رنج می برند ، بیشتر آنها هیچ ارتباطی با این بیماری ندارند و بیماری وجود ندارد.

وزیر تحقیقات و آموزش آلمان 50 عارضه ای را که “بیمار بسیار شخصی و گاه به گاه” است بیمار به بیمار و میله توصیف کرد.

با توجه به دویچه وله و استفان شرایبر گفتند که اینها عوارض طولانی مدت کوید و یک بیماری جدید نیست. علاوه بر این ، این عوارض به شدت کوویید بیماری است ، یعنی صرف نظر از اینکه بیماری شدید یا خفیف باشد ، و برخی از این عوارض رخ می دهد.

به گفته این محقق ، این دارو خاص دارو نیست و یا درمان این عوارض در بیشتر موارد اتفاق می افتد ، حتی نمی دانند بیماران خود را به دکتر چه می گویند.

مانند سایر کشورها در این زمینه استفاده در انگلیس ، آلمان است ، و محققان در حال حاضر سعی می کنند سوالی را برای پاسخ به این مطالعه و بسیاری از دردهای مفصلی در مقیاس بزرگ مطرح کنند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا