ایران – کانادا؛ شکست ملی پوشان ایران در ست نخست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بیشتر به گفته خبرنگار ، پس از مرحله قبلی در کتاب سوم ، که مجمع وی نامیده می شود ، مردان ملل از والیبال ، به میزبانی ایتالیا ، و او باید نگه داشته شود. تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی هفته دوم امروز (جمعه) از ساعت 14:30 در کانادا صعود کرد. ایران در مرحله گروهی در المپیک توکیو حریف کانادا است.

سعید معروف ، موسوی امپراطور محمد ، صابر کاظمی ، فرمانده محمد رضا حضرت پور ، میسی صالح و میلاد عبادی پور مسعود غلامی عمدتاً آل کینو در کانادا بودند.

اولین مجموعه 22 تا 25 در یود کانادا
در آغاز ست اول ، دو تیم در بازی برابر هستند و سرمربی تیم ملی ایران اولین وقت استراحت فنی 8-7 به موقعیت های مناسب است. برای ادامه بازی ، دو تیم و در کمیته های فنی تاسیس شده توسط طرف دیگر با دردسر زیادی مواجه شدند و او را در وسط یک قسمت قرار دادند و به نفع ایران و به خاطر 16:15 به نفع تیم ملی با شروع سومین مرحله ، در کانادا ، و 19 امتیاز و در ست سوم پیش افتاد و 25-25 برتری را به دست آورد.

فرانسه ، پادشاهی آلمان ، استرالیا ، ایران ، ژاپن ، صربستان ، اسلاونیا ، فرانسه ، روسیه و ایالات متحده ، کانادا ، ایتالیا ، لهستان ، آرژانتین و برزیل 16 تیم در این مسابقات هستند. تیم های ایران ، فرانسه ، ایتالیا ، آرژانتین ، چین ، برزیل ، روسیه ، لهستان ، صربستان ، آمریکا ، آلمان و ژاپن 12 تیم اصلی و لیگ منظم والیبال مردان به مدت هفت سال هستند. از آنجا که او از تیم ملی چین کنار رفته است ، و مسائل مالی مسابقات به طوری که نمی تواند جایگزین تیم هلند شود. در واقع تیم ملی پرتغال یک تیم ملی است که قهرمان جام اسلوونی ، قهرمان جام حذفی اسلوونی ، که در مسابقات 2019 سقوط می کند ، برنده شده است.

روسیه با شکست فرانسه و ایالات متحده به عنوان قهرمانی مدافع عنوان قهرمانی 2018 و قهرمانی 2019 دست یافت.

خروج از نسخه موبایل