مجله علمی و پزشکی

واردات واکسن توسط بخش خصوصی نهایی شد + جزییات

رئیس اتحادیه واردات دارو به نهایی کردن واکسن های خرید و واردات تاج به بخش خصوصی گفت.

در مصاحبه مجله رز ، ناس ریاحی گفت: “با موفقیت در پیگیری اداره غذا و دارو با مجوز کتبی ساخت واکسن مربوطه از طریق خصوصی و دریافت مجوز از روز دوشنبه عبور نمی کند تا منابع مالی و LC را به دلیل رسیدن به واکسن در کوتاهترین زمان ممکن است.

کوسن از بخش خصوصی خریداری شده است ، گفت: “اولین قدم در یک میلیون دوز واکسن Astranzka خریداری و به کشور وارد شد.” توضیحاتی در زیر آمده است که بلافاصله پس از خرید قرارداد برای سه میلیون دوز واکسن دنبال می شود انتظار می رود زمان تحویل Sinofarm از زمان تحویل باشد.

عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: “هنگامی که تاج واکسن ایرانی احتمالاً در آینده نزدیک در دسترس باشد ، ما شرط واکسن چینی را تعیین می کنیم این است که اگر دولت نظر خود را تغییر دهد یا ابزار برنامه دیگری باشد برای یک واکسن کاملاً استفاده کنید. “متعلق به منطقه نیستید.

زمان واردات این واکسن ها در کشور ریاحی گفت: “ما آماده هستیم که برای ادامه هر یک میلیون دوز واکسن Astraznka در کشور وارد کنیم ، اما این به توانایی و شرایط وزارت بهداشت بستگی دارد”. اگر شرایط برای دریافت چندین مرحله فراهم باشد ، ما 200000 تا 250،000 دوز و 100،000 دوز واکسن برای واردات داشتیم.

طبق گفته مجله رز چند هفته پیش ، در خاتمه خصوصی اعلام شد شش میلیون دوز واکسن و Glory moment در کشور خریداری می شود که پس از مجوزهای بین المللی مختلف به دلیل عدم کارکرد فرآیند ، رسما متوقف شد.

پیش از این ، مأمور اتاق بازرگانی واکسن هایی را که به کارگران خط تولید فعالان و سرزمین های بومی پیشنهاد داده اند ، در دسترس نیست.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا