مجله علمی و پزشکی

چالش دوباره “پانسمان” برای پروانه‌ای‌ها / وزارت بهداشت صدای بیماران ای‌بی را بشنود

رد کردن ایجاد برخی از مشکلات برای بیماران دارای مجوز پانسمان گران است و عدم انجام جلسه وزارت بهداشت برای حل مشکلات این بیماران ، بنیانگذار و مدیرعامل خانه eBay گفت: “به مدت 27 ماه ، وزیر سلامتی ، چندین درخواست علی رغم ساکت بودن و عدم مراجعه به مکان تعیین شده.

حجت الاسلام سید حمیدرضا هاشمی گلپایگانی مجله رز در گفتگویی؛ وی با اشاره به مشکلات بیماران گفت: در سراسر دنیا هیچ بیماری eBay یا پروانه ای وجود ندارد. تخمین زده می شود که برای شناسایی باید بین 1200 تا 1000 بیمار از ایران مجوز بگیرند. تخمین زده می شود که 50،000 تولد زنده ، به هر ترتیب ، یک شخص می تواند مبتلا به IBS شود. از سال 1394 که فعالیتهای خصوصی را شروع کردیم و در ژانویه 2017 که با مجوز وزارت کشور و وزارت بهداشت یک انجمن ملی را ثبت و تشکیل دادیم ، توانستیم 850 بیمار را شناسایی کنیم که گروهی از آنها موافقت می کنند. بیایید بایگانی کنیم. در برخی از مناطق کشور ، متأسفانه چنین نیست و eBay اجسامی نیست. از این رو است. به خاطر کسانی که مجبور بودند تعدادی از دلایل آن را برای بیماران مشخص کنند ، و در عمل افرادی که در وسط سلول فعال هستند کامل شود. البته ، هدف ما شناسایی بیماران باقیمانده است که می توانند به محض اینکه بتوانند خدمات لازم را دریافت کنند ، مجوز بگیرند.

لباس پوشیدن باعث تحریک پروانه ها می شود

وی افزود: “اولین مورد نیاز بیمار Miplex به نام ترکیب است که یک شرکت تولیدی سوئدی است”. بیش از 50 کشور جهان در این لباس پانسمان دارند. تا ماه مه 2018 ، و به خصوص در پانسمان های زمینه ای مشکلی وجود ندارد از آنجا که نماینده شرکت تولید کننده در تهران است ، اما از ماه مه 2018 تا مه 2019 ، زمانی که ایالات متحده به طور یکجانبه از برجام خارج شد و تحریم ها در نظر گرفته شده بود ، مشکلات زیادی بوجود آمد که بیش از 15 بیمار ما به دلیل کمبود پانسمان مستقیماً فوت کردند.

چه اتفاقی برای EB افتاد به عنوان پانسمان 508 تن از هزار بیمار که به یونیسف داده شده است؟

وزارت بهداشت پاسخ می دهد

هاشمی ادامه داد: در ماه مه سال گذشته ، وزارت بهداشت و “eBay” وارد دولت آلمان شدند كه سرانجام در بسیاری از بیماران در زمین مجوز گرفت و وضعیت آنها چگونه است. “آلمانی ها برای کنترل پانسمان های یونیسف و پانسمان های آماده شده 5.8 تن به طور دوره ای آزاد می شوند. وزارت بهداشت امکان پذیر است ، اما متأسفانه در کشور ما این پانسمان ها غیر پانسمان بودند. اکتبر و نوامبر این است که تا سال 1399 ، بنابراین او به ما می دهد که اصلا درخواست کنیم ، آنها پیام رسان نیستند ، همانطور که اعمال می شود: آنها هیچ تصحیحی دریافت نکردند. یک مقام وزارت و نجات ، سازمان غذا و دارو هنوز در مورد لباس پوشیدن مبلغ دریافتی اظهارنظر نکرده است ، با این حال ، او می ترسد: و این که سرنوشت شیطانی برای شما رقم خورده است. آنچه بد او انجام داده است این است که پاک کند و ما را پذیرفته است: این مقدار باعث شده ما از خانه eBay از خانه eBay خلاص شویم و گزارش دهیم که چه چیزی است که باید گزارش دهیم. باقی مانده.

هاشمی گفت که استعدادهای یک متخصص در این پانسمان 5.8 هزار مورد از موارد در ذهن را به اداره کل تجهیزات پزشکی گزارش کرده اند ، اما او این کار را برای اهداف دیگر انجام می دهد ، و نیاز به روح آنها برای درخشش و آفت های دیابتی لباس پوشیدن ادعای ما توسط یونیسف تهیه شده است ، بیماران مجوز خانه eBay را داشتند و ارزش پول او را نداشت. سوختگی و دیابت نباید در اینجا باشد. همچنین ، آنها را آزاد می کنید تا برای بیماران دیابتی یا سوختگی اقدام کنند؟ با این حال ، باید واضح باشد.

مجوز دولت برای بیماران فکری

وی تأکید کرد: در عین حال ، به هر حال اصطلاح دوم مرطوب داریم. دولت؛ و این دولت و دولت آینده باید به فکر این بیماران باشند. اگر آنها قطعه قطعه شده ، به دریا نرسند ، برای این واقعیت است که این بیماران ، استفراغ می کنند ، و همچنین لازم نیست که بتوانند بهترین لباس شما را بپوشند ، که این از زخم آنها نیست و می تواند بیرون بیاید با او برقصید ، و دیگر در شرایط سخت نخواهد بود ، و بسیاری از مشکلات. در همان زمان ، با آنچه او فکر می کند صبور باشید ، من لباس فردا و فردا ندارم ، و فردا پس از آن ، همان اضطراب ، و زخم او را تشکیل می دهد ، یک بد برای: به دریا ، اما آنها من را پاره کردند ، اگر او می داند که استفراغ کرده است ، همان آرامش ذهن است. استرس پروانه ای بیماران شدیداً دردسرساز را ایجاد می کند. از نظر روانشناسی هیچ افزایشی روی پانسمان زخم ایجاد نمی شود.

پروانه خانگی ای بی برای بیماران

بنیانگذار و مدیرعامل eBay دفاتر House که eBay را در اختیار بیماران قرار می دهند ، گفت: “اگر بیماران زخم هایی را به پزشک داشته باشند که پزشک آنها را با هم تشخیص داده و از طریق eBay House ارسال می کند ، نیروهای ماهانه ای که دارو می خورند اعزام نمی شوند.” برای این همان چیزی است که مشکل بلع و نه بیمار ، نباید داروی مکمل مصرف کند. وازلین از روی باند ، گاز ، از بین بردن و از بین بردن روغن با بهترین روغنها برای پوست ، به طوری که هیچ زخمی وجود ندارد ، که بقیه بیماران ، از جمله سیستان و بلوچستان تهران کرمان ، به دست راست ، یا غیره ، با تجویز پزشک خود. در همان زمان در زمینه دندانپزشکی ، جراحی های دست ، جراحی بالون مری به بیمارستان در صورت بهتر شدن مردم ؛ و اگر چیزی در بیمارستان عمومی در پیشگیری از فاکتور توافق شده eBay مستقر در خانه او کار نمی کند.

هاشمی ، برخی از بیمارستانها با بیمارانی كه از وی برای ارائه خدمات مناسب در دسترس تشكر می كنند ، اظهار داشت: به عنوان مثال ، در ستاد كاری خراسان رضوی ما یك قطب بسیار قوی داریم كه خدمات ویژه بسیار خوبی ارائه می دهد و بیماران دارای مجوز را ارائه می دهد. اینها برخی از خدمات ارائه شده به بیمارستانهای تهران است.

ای بی مسری نیست

وی گفت: “البته ، یک س anotherال دیگر در زمینه دندان های بیمار است.” ناراحت کننده است. در تهران به سختی می مانند. حتی اگر به هتل برویم ، زیرا آنها زخمهای باز را می بینند. مسری است. اما این بیماری به هیچ وجه مسری نیست.

بیماران مجوز تحصیل دارند

هاشمی گفت: مشکل دیگر ما آموزش است که در بعضی جاها اجازه حضور در کلاسهای رسمی برای بیمار را ندارند و ترس بیمار مسری است. باید یک فرهنگ eBay وجود داشته باشد که حق تحصیل دارند.

به ما گوش کنید

وی گفت: “بنیانگذار خانه و مدیر عامل eBay ، آماده است که این یافته” و عدم حمایت از جلسه انجمن های بیماری با وزیر بهداشت “نامیده شود ،” وزیر بهداشت دکتر ناماکو 27 ماه برای خدمت خواهد بود ما قبل از این دادخواست ملاقات کردیم. از آنجا که قبل از محدودیت زمانی ، وزیر بهداشت مدیر عاملان رسانه را دعوت کرد و هر دو ماه یک بار انجمن ها جلسه ای را در مقابل وزیر برگزار می کردند و معاونین در حال تعامل هستند. ما قبلاً با 13 و 14 ماه و نه حتی همه سر و کار داشتیم و تاج تاج گذاشته شده است. برای 27 ماه ، وزیر بهداشت با وجود چندین درخواست کتبی از ما ، قرار ملاقات نگذاشته است. و نه تنها چنین به نظر نمی رسد که هیچ گزاره ای فضایل را ضمیمه نکرده است. به غیر از مدیر در خانه در eBay نبود ، و آنها دارای 850 مجوز در بیمارانی که دارای یک شغل نیستند می توانند به عنوان دفتر اسناد رسمی به من تعویض شوند در کار من.

هاشمی گفت: من به داستان زینب ، پسری كه 37 ماه پیش از 14 تا 15 سالگی به تهران آمد ، با شدیدترین زخمی كه در بیمارستان شهدای تجریش وارد كرد ، اشاره كردم. ما به بیمارستان رفتیم اما او متاهل نبود و به وزارت بهداشت رفتیم. واقعیت این است که ممکن است یک واریانس بتواند از شبکه ها استفاده کند همچنین مورد سو استفاده قرار می گیرد. در آن روز او از پذیرش بیمار به همان سرباز زد و من دو یا سه ساعت شده ام که تمایل به معاون درمان دارم ، ممکن است شهدای تجریش شما نیز در بیمارستان بستری باشید و بعد از یک روز از 12 ، و از یک نمایش. بیماران ای بی مشکلات بسیار ویژه ای دارند ، اما بیایید همه چیز را به گردن دشمن نیندازیم. ایالات متحده تحریم هایی را وضع کرده است ، اما نه ایالات متحده ، گفت که انجمن های وزیر یا برای شنیدن آنها با آنها دیدار نمی کنند. ایالات متحده ، که در بیماری خود ثبت نشده است ، IBS است. اما اگر بیماری خود eBay نداشته باشد ، کدام یک برای بیماری مناسب است؟ من هم چنین بسیار دردناک 850 بیمار هستم ، دقیقاً مانند پدر خدایمان و به صدای چشم خود گوش نداده ام. وزیر بهداشت می تواند ملاقات کند و این بیماران صدای شما را می شنوند.

پروانه حالت عفونت ، در بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس

وی با بیان واکسیناسیون بیماران با پروانه در برابر تاج گفت: ما نیز مانند واکسیناسیون فهمیدیم و برای بیماران با دانشگاه های پزشکی خاص با واکسیناسیون تماس گرفته اند. اما این در مورد این ارتباط با تعاملی نیست.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا