مجله عمومی

مسابقات انتخابی کشتی، شرط کسب نتیجه بهتر

به گزارش پایگاه خبری پایگاه داده
کشتی یکی از ورزشهای پرطرفدار در ایران است که دارای افتخارات زیادی در این رشته است و برنده مسابقات بین المللی المپیک و عرصه های مختلف است.
مجید خدایی متخصص کشتی ، مربی و قهرمان جهان که شب جمعه مهمان نبض ورزشی برنامه توسط مجله رز در این موضوع در مسابقات انتخابی آداپتور کشور و تیم کشتی غرب بود ، گفت: “انتخاب مسابقات فقط به حاشیه را برای هر دو کشتی به طور مساوی و کسانی که تلاش می کنند ورزش کند کاهش دهید. ” در شرایط مختلف سازوکار و مربیان ، به نظر می رسد انتخاب برگزاری این مسابقات تغییر کرده است ، زمان و کشتی گیران به رده ها تعلق دارند.
وی گفت: “چرا؟ یک مقدماتی نگران است که چهره های جدید را تشخیص دهد و هر کجا می توانیم نتایج بهتری را در مسابقات انتخابی کسب کنیم.”
خدایی گفت: “ما در این وضعیت ، نزدیک به المپیک هستیم و در حاشیه هستیم ، برای کاهش سهمیه در مسابقات بازی های آسیایی به ما کمک کرده است که یک قدم جلوتر برویم خوشبختانه قادر به غلبه بر سهمیه وزن در المپیک نیستیم.”

محمد ابراهیم امامی امپراطور – پیامی از طرف adction که یک برنامه غریبه آنلاین در پاسخ به ورزشکاران منتخب در وزن های مختلف بود و به طور خلاصه تمرینات فنی را انتخاب می کند ، وی گفت: “تیم های فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم های ملی قبلاً این کار را انجام داده اند.” پسران ورزشکار او تشک هدایت شده نشان داد که قدرت آن قبلاً انتخاب شده است و فدراسیون کشتی برای اطمینان از عدالت ، این چرخه انتخابات را از تیم ملی تعریف کرده است و با توجه به اینکه در شرایط کرونا هستیم ، امکان برگزاری مسابقه مشخصی که برنامه این روش را داشته باشد کارکنان
که در آن مسابقات در فرم هایی مانند برخی از تمرکز صورت و مسابقات در مسابقات برگزار شد ، گفت: پیروزی سنگین برای وزنه های مختلف برای غلبه بر عملکرد و کادر فنی تصمیم گرفت برای مبارزه با قوس اردو مبارزه کند ، اما اقدامات دیگری باید در مسابقات انجام شود Kazahstan ، بنابراین شما در المپیک شرکت می کنید ، ما در حال شرط دوم برای مسابقات جهانی و بازی های المپیک هستیم. و به دلیل این روش با چاقو 10 برنامه ریزی یک نمایش را انجام می دهد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا