مجله هنر و فرهنگ

خاطرات خط قرمزی سعید راد و احمد نجفی/گلزار شکست خورد/اکبری عبدی همه را نگران کرد/معرکه گیری بهزاد فراهانی با کارگردانی سینما/تولد پر حاشیه آقازاده ی آواز!

یک هفته شکست امپراطور محمد رضا گلزار

من مسابقه رانده شده برنامه را شنیدم امپراطور محمد رضا گلزار از نظر “خوانندگان هفت نفر” از سیستم عامل های شبکه خانگی تئاتر بسیار محبوب است و سازندگان برنامه تصمیم گرفتند این برنامه را که مطمئناً رکورد ستاره است ، ببندند. سینمای ایران آیا شما باید استقبال کنید یا خیر.

اما این برخلاف آن چیزی است که گفته می شود توسط ما ابداع شده است ، این نوع تبلیغ در مقایسه با بقیه موارد دیگر نیازی به وخیم نیست رسانه ها O لازم نیست زیرا هیچ حرکتی برای جذب مخاطب وجود ندارد. باید دید که چگونه یک آهنگ عمیق گلزار را اداره خواهد کرد.

+ فرمانده محمد رضا گلزار

دود از تنه ریشه های آن ، یعنی هشت؛ بهزاد فراهانی

بهزاد فراهانی پیر ، اگرچه این بار بازیگر فوق العاده تئاتر و تلویزیون و کتاب مقدس ، که باید آموزش ببیند و آماده بازی خدا باشد ، دیده می شود ، و در همان ساعت ، و از روز به روز ، حتی اگر بسیاری از تهیه کنندگان و کارگردانان در تولید فیلم با فیلمسازان ترس روبرو می شوند ، و من نمی دانم کجا آنها تصمیم دارند در صندلی کارگردانی در سینما حضور داشته باشند ، این که ممکن است چیزی در نوع خود بی نظیر باشد.

98809_behzadfarahani.9bcbd7

کیک حاشیه ای هفته ، کیک تولد همایون شجریان

هفته گذشته ، خدمه پسر خسروی ایران کیک تولد ، و نه تنها مرده است خانواده او هنر را رقم می زند نشانگر و محبوب ترین ورزش ها در شبکه های اجتماعی وقتی تولد او را تبریک گفتند ، اما این قسمت تا حدودی فضای جامعه ای برای آقازاده آواز است ، ایران عکسی بود که علی ، همسر سارا ، تبریک صادر کرد و عکس را قاب کرد ، سها دولتشاهی نیز دید که مربوط به این هنرمندان است در حاشیه دو سال ها. زیباست.

همایونشجریان

یک هفته خط قرمز ، و داستان سعید احمد نجفی بد

سعید احمد نجفی باد و دو هنرمند پیشکسوت سینمای ایران ، هفته گذشته مهمان برنامه شهاب حسینی COMRADE بودند و این برنامه ، شبکه نمایش خانگی ، با گفتگوی جالب این دو هنرمند با سینمای شهاب ایران ناگهان به احمد نجفی هشدار داد. عجیب و غریب سعید راد تاریخ خصوصی عاشق شدن را گفت فضای مجازی راه با نظر.

932280_222

هفته خیار؛ نسخه بهار

مستند “مادر صدام” را کارگردانی کرد نسخه بهار جشنواره بین المللی فیلم لورم Sed برزیل مستند در آوریل جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کرد.

توزیع این فیلم توسط سولماز اعتمادی دنیاست.

“صدام ، کن مامان” حقیقت پیش از این در جشنواره فیلم در جشنواره تصویر سال ایران در بخش رقابت جشنواره ژوهانسبورگ نمایش داده شده است. آفریقای جنوبی همچنین اکران شد. با توجه به صد سال توسعه دهنده بخش رقابت فیلم جشنواره انجماد اکنون قدرتمندانه ایران است که در تابستان برگزار می شود.

راهنمای بهار + +

هفته خارجی؛ جشنواره بین المللی فیلم فجر

در کنار هم ، تاجی از جشنواره فیلم فجر و سینما روزهای تعطیلاتی است که اتفاق می افتد که دفاتر مطرودترین سال 1400 را نیز در اختیار دارد و در دوره سینما نیز بیشترین اهمیت را دارد. اگرچه این مثال واضح است که سرویس های سینمای ایران و پروتکل های نگهداری بهداشت ایمنی خانواده به ویژه فیلم های جشنواره کار می کنند روش مقامات ایرانی درباره سینما و البته به نظر جشنواره.

4568769

جشن هفته؛ مجریان بحث میدانی

هفته گذشته ، نماز شب چهارشنبه و اسامی نامزدها ایالات متحده نامزدها در بحث برنامه لورم رسانه ملی این قسمت یکی از محبوب ترین سازها است که قطعاً حداقل نیمی از آن جلوتر خواهد بود و تضمین می کند که این ارقام بدون شک در مشاهیر میانه فارغ التحصیل می شوند انتخابات آنها بودند.

jpg

مجری هفته ، جمشید ژاپن

جمشید ژاپن مانند بسیاری از بازیگران ، ورزشکاران ، خوانندگان و … با جرگیس در اولین برنامه چراغ هایی را برای اولین بار از شبکه نمایش خانگی در امیرآقا روشن می کند. بدون شک ، همه این سالها ، پر از ستاره درآمد این سینما با اجرای تعداد قابل توجهی از برنامه ها ، اجرای این برنامه محسوب می شود.

+ جمشید ژاپن

در هفته ، بیماری اکبر عبدی

اکبر عبدی که به دلیل نارسایی کلیه در حال پخش مجموعه ای از “روزهای لورم” از شبکه 5 است. بیمارستان بسیاری از هنرمندان و نگران.

آژانس خبری برن کسی که آرزوی خوب بازیابی سلامتی را دارد ، بگذارید و این نمایشگاه یک کمدین است.

+ اکبر عبدی

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا