مجله ورزشی

سرمربی تیم ملی آلمان مشخص شد

براساس آژانس خبری آنلاین ، هانسی فلیک به عنوان جانشین یواخیم لوو ، مربی ، و هدایت این ارتش و تیم ملی آلمان انتخاب شده است وقتی یورو برابر با 9 باشد.

اتحادیه فوتبال هانیس فلیک یک رئیس تیم ملی آلمان را در کنار ماشین انتخاب کرد. مربی تیم ، یواخیم لوو ، پس از اولین کسی که تیم را پس از 2006 هدایت می کند ، باید تصویب شود.

منچستر یونایتد پس از پایان یورو 2020 در پایان فصل لیورپول را از دست می دهد و جایگزین لوو خواهد شد.

یوآخیم لو ، کلینزمن ، که یاور تیم ملی آلمان است همانطور که بازی کرد ، رفت و پس از نیمکت نشینی جهان ، در سال 2006 جایگزین یورگن کلینزمن در تیم ملی شد. در طول هشت سال اول تیم ملی آلمان با زندگی لاو ، هانسی فلیک کمک بزرگی است.

لوو قبلاً امسال را به عنوان گامی در سرمربیگری تیم ملی آلمان در تابستان پس از پایان مسابقات قهرمانی اروپا اعلام کرده بود. یواخیم لوو ، زمانی که با فرمانده منچستر یونایتد بودیم ، تیم موفق شده است چهار سال بعد در جام جهانی 2010 مقام سوم را کسب کند و در تیم ملی آلمان جام جهانی برزیل را از آن خود کند.

در دو تورنمنت گذشته ، یورو لوو در سال 2008 موفق به صعود به نیمه نهایی این رقابت ها شد ، یکی از دو نامزد نهایی آلمان در یورو بود ، اگرچه او هرگز در این رقابت پیروز نشد.

یورو 2020 ، که تابستان امسال به پایان می رسد ، سود لوو به عنوان آلمانی Flick the qada بین المللی تعلق می گیرد.

Notauit ، 56 آلمانی برای موفقیت طولانی مدت پس از قهرمانی تاتنهام در جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان Tiberio Bundesliga آلمان می دوند.

256 251

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا