مجله عمومی

آزادراه همدان- کرمانشاه سبب تسهیل تردد زوار عتبات عالیات می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

این محمد رشیدی در کنفرانس عصر آمند گزارش خبرنگار لحظه ای همدان ، آزادراه کرمانشاه با اجرای طرح پیشنهادی گزارش به همدان ، کرمانشاه و اسدآباد – کنگاور راه های زشت و راه آسان تری برای اتصال ضلع غربی گذرگاه مرزی در مجاورت شبکه بین المللی عراق است.

وی با اشاره به تأثیر این پروژه در تسهیل زیارت آنها در اتباع عالی افزود: “در همدان ، محور ماندن کرمانشاه را می توان در تسهیل انتقال و اقتصاد منطقه غرب با تسهیل حمل و نقل “

یکی از اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به پیگیری های انجام شده برای ساخت پروژه گفت: در این راستا مکاتبه با وزیر راه و شهرسازی و با توضیح ضرورت تکمیل این پروژه ، اقدام تسریع در خواست شد. “

رشیدی ادعا کرد در همدان ، آزادراه کرمانشاه راهی برای رونق اقتصادی در غرب کشور خواهد بود ، و یک “در حال حاضر ، به گفته مقامات وزارت راه و شهرسازی ، بخشی از پروژه مدت دار بیستون ، کرمانشاه ، کرمانشاه دارای قرارداد مشارکت ، اما به دلیل کمبود تخصیص بودجه. “عملیات اجرایی آن به تازگی دور زدن شرق و کرمانشاه آغاز شده است.

وی ادامه داد: در بخشهای دیگر پروژه ، این طرح هزینه ای برای جذب مشتری ندارد و شركتها آنها را در این مرحله اعلام كرده اند. در صورت لزوم اسناد زیرمجموعه جهت تأیید مجریه و توان مالی ، قرارداد مشاركت با این قرارداد منعقد نمی شود آنها “.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا