مجله علمی و پزشکی

واکسیناسیون ۷۰ هزار بیمار خاص؛ تاکنون/برنامه جدید برای توزیع انسولین قلمی

مرکز مدیریت رئیس پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت از واکسیناسیون ویژه 70 هزار بیمار مبتلا به شریان ویروس کرونا خبر داد و گفت: یکی از این افراد برای ثبت نام در بیماران دیابتی است که از قلم انسولین استفاده می کنند.

در مصاحبه ای با مجله رز ، دکتر مهدی شادنوش در مورد پیام های واکسیناسیون وضعیت ویژه ای برای بیماران ، او گفت ، “طبق سند ملی واکسیناسیون است ، این است ، با این حال ، وارد واکسن دوره ویژه برای شما برای بیمار پر نشده است ، و در قسمت دوم طبق این زمان ، تاج واکسن به این بیماران تزریق می شود. “و چهره او به او دشوار و خاص نخواهد بود ، اما با بحث در مورد کمیته فنی Plasmodium falciparum ، وضعیت و از آنها خواسته شده است که از بهبودی خودداری کنند ، سهم ویژه ای از بالاترین واکسیناسیون در کشور دارند. بنابراین هر یک از مناطق خاص را دریافت می کند به یک واکسن درمان حرارتی غیر قابل درمان توزیع می شود.

شادنوش گفت: طبق این منطقه ویژه نزدیک به 70 هزار بیمار از بهبودی خودداری می کنند ، بسته به نظم موجود ، آنها علیه Covid 19 واکسینه می شوند. بنابراین ، همانطور که من از بیماران دیالیز ، تالاسمی ، هموفیلی و … بیشتر در مراکز پزشکان حضور داشتم ، زیرا شما برای تکمیل واکسیناسیون بیماران چیز خاصی پر کرده اید.

وی گفت: “با گرفتن واکسن کافی ، موارد خاص ، نادر غیر قابل درمان و بیماران باید سریع واکسینه شوند.” طبق وزارت بهداشت ، ما یک مورد نادر و ویژه داریم که شما 540،000 بیمار را که 70،000 نفر از آنها از راه دور دریافت کرده اند ، به واکسن پر کرده اید.

شادنوش درباره واکسیناسیون ویژه بیماران با مراکز تمرکز خاص گفت: “با گذشت زمان ، بیمارانی که در زمان خاصی از واکسیناسیون وارد شدند ، از طریق پیام کوتاه می توانند در این زمان از روز و مرکز باشند.”

در پاسخ به این سال که اگر بیمار در سیستم بهداشت وزارت بهداشت ثبت نشده باشد ، کار خاصی یا نادر انجام می دهد ، گفت: دو برابر هر دو بیمار در سیستم ثبت شده اند نادر است. زیرا آنها به دارو و غیره نیاز دارند و ممکن است در سیستم ما ثبت شده باشند. اما اگر ما در حال ثبت بیماری در این زمینه هستیم ، همانطور که اعلام کردیم ، کسی ثبت نشده است ، که در مدیریت بیماری های نادر وزارت بهداشت ثبت شده است و می تواند منجر به گزارش بیماری شود دانشگاه های جذب شده به عنوان معاون برای ثبت نام و رفتار.

شادنوش گفت: “بیماری مانند پیوند اعضا و CF برابر است ، MS ، تالاسمی و هموفیلی قرار نیست در یک سیستم ثبت شود.” برای من در آن زمان ، اگر بخواهیم مراقب باشیم این سرویس را به کسانی که فقط مربوط به کسانی هستند که در سیستم ها ثبت شده اند ارائه دهند. از این رو ، این بیماران هستند که باید خود را باور کنند ، در ثبت اطلاعات ثبت نشده اند. ما تلاش خواهیم کرد تا به موقع به بقیه بیماران بگوییم.

وی گفت: “گام بعدی بسیار مهم است زیرا ما در حال ثبت قلم برای بیماران دیابتی كه از انسولین استفاده می كنند ، هستیم.” این افراد به مراکز تخصصی پزشکی آکادمی علوم و اطلاعات در ثبت احوال گفته اند. در ماه های آینده ، که او آن را در دانش خود ثبت کرد ، مگر اینکه به او داده شود ، برای کسی که در سیستم انسولین است.

شادنوش گفت: “بنابراین دانشگاه های علوم پزشکی به من گفتند ، اما بین دانش تخصصی این مراكز برای دریافت تعداد قلم انسولین برای بیماران دیابتی كه باید مراقبت كنند مبادا مردان وی اطلاعات این مراكز را به ثبت برسانند. ” برای اینکه بیشتر از یک ماهگی خودش را به ما بسپارد و آنها به اصل ماه اطلاع داده اند: و همه بیماران باید در اسرع وقت آنها را قادر به ناراحتی نکنند. از این رو شبه جزیره توزیع شده توسط سیستم مدیریت بیماری های نادر تعریف شده است.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا