مجله علمی و پزشکی

زمان آغاز واکسیناسیون عمومی با واکسن “کووبرکت” برعهده وزارت بهداشت است

به گفته شفاف در مراسمی با حضور دوك ستاد فرمان امام ، مدیران عامل و مسئولان و 10 بانك و م institutionsسسه مالی به مدیرعامل بنیاد باركت و گروه دیگری از افسران اجرایی كه به ستاد منصوب شده بودند ، “فصل همدلی و باراکات “خبر خوبی برای جشنواره است. اشتغال در یک زمینه در یک کشور کم درآمد به یک کشور برگزار شد.

امپراطور محمد مخبر ، با اشاره به وقوع حداقل 5 جشنواره ، اظهار داشت: امروز ما از پروژه های عملیاتی 15000 تا 4000 شغل ایجاد شده در سال 1999 برای 3000 میلیارد تومان بنیاد ترانزیت بركت سپاسگزاریم.

وی افزود: همچنین بهره وری کار در ایجاد 270 هزار شغل جدید در مناطق محروم کشور در سال 1400 برکت خواهد داشت که 13.270 میلیارد تومان آن توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و امضای تفاهم نامه با 10 بانک و موسسه مالی. “

وی افزود: سال گذشته و امسال ، حدود 30 درصد مشاغل جدید ایجاد شده از زمین های ایجاد شده توسط گروه كمی به عنوان ستاد اجرایی صحبت كننده فرمان امام و بخشهای آن ، در حالی كه ادارات اجرایی چندین برابر بودجه و تسهیلات ، راز که قبلاً به “

رئیس ستاد اجرایی ادامه داد: رمز موفقیت یافتن گروه اصلی 40 بنیاد برکت منطقه است که در “مردم” وجود دارد و به موجب سر خود به صحنه می آید و محاکمه می شود. و خصوصی و این راهی برای عبور از مشکلات است ، ما معتقدیم که جهان و نیروی انسانی واقعی برای انسان از طریق استخراج نفت و گاز.

برکت و نوآوری های جدید بنیاد ، مخبر گفت: “همراه با نظرسنجی” دهکده “و” همدلی برکت “، همانطور که در سیستم” مشاغل آسیب دیده شورای افتخار “یکی دیگر از راه های اصلی است ، از امروز رسما آغاز می شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام فراسوی فرمان گفت: “” برنامه باراکات “، امکان ایجاد بازگشت به کشور برای ایجاد شغل برای افرادی که به شهر مهاجرت کرده اند و همچنین ایجاد فرصت شغلی در کشور وجود دارد. حضور خط عمومی و سرمایه گذاری در مناطق محروم.

این شاخص افزود: پیش بینی ما این است که در سال 1401 ، 3000 نفر می توانند برای ایجاد اشتغال از طریق این پروژه برای آنها به روستاها بازگردند.

وی تأکید کرد: از طریق این سامانه مردم می توانند کارهای خیر الکترونیکی و خانگی را در قالب هدیه یا وام برای خیر هموطنان فراهم کنند و هر چقدر مشارکت عمومی داشته باشد ، علاوه بر ستاد اجرایی به همان میزان سرمایه گذاری می شود همانطور که قول داده شده بود. “

وضعیت و آخرین واکسنهای Kovairan Barak andt ، و شاخص گفت: “ما ، همانطور که وعده داده شده بودیم ، و اگر یک میلیون دوز رایگان 3.5 میلیون دوز واکسن تا پایان ماه مه به وزارت بهداشت در ماه ژوئن ارائه دهیم.”

و وی افزود: و قسمت سوم در زمان مطالعات بالینی ، و واکسن هفته گذشته در این بازه زمانی آغاز شد ، از 6 تا 6000 مرد استان در واکسن ها هستند ، تزریق می شود.

رئیس فرمان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اضافه کرد: این وزارت بهداشت برای تعیین زمان شروع واکسیناسیون عمومی “واکسن ایران برکت” و محصولات انبوه به بازار تعلق دارد و به وزارت ارائه می شود.

امیرحسین مدنی ، مدیرعامل بنیاد بارکت ، ضمن اشاره به فعالیتهای گسترده این بنیاد ، گفت: “تاکنون امکان ایجاد 338000 شغل مستقیم و غیرمستقیم در مناطق محروم و روستایی کشور و پوشش وجود دارد (7) ، 703 روستا از فعالیت های باراکیت بنیاد “.

وی با اشاره به بنیاد جدید افزود: “در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)” توانایی برنامه “برکت” برای ایجاد شغل برای کسانی که مهاجرت به شهرها به روستای اصلی خود بازگشتند و من برای ایجاد شغل در مناطق محروم کشور فراهم کردم.

وی افزود: “که به دلیل آرامش و همچنین در مشکلات اقتصادی از روستاها به شهرها بازگشت ، می تواند با مراجعه به برنامه” برکت “و پر کردن فرم های مورد نیاز ، شرایط خود را به ما اطلاع دهد. علیه آنها ، و خود را به عنوان ارباب دهکده خود مبدأ کردند. “به طور امن ، قادر به بازگرداندن چیز از قسمت عملی آنها از یک قلعه باشید.

مدنی به قسمت دیگر وظیفه این پروژه اشاره كرد و گفت: در پاركی كه بلا استفاده است یا تولید كالا و شما تصمیم می گیرید از دفتر موجودات به عنوان تولید در منطقه استفاده كنید. در صورت تخلیه علت قرض الحسنه ، می توان برنامه را در برنامه “برکت” نصب کرد ، به همان اندازه یا آنچه می خواهند ، یک بنیاد برکت را در آن قرار دهید ، میله خدا عدالت ، و امام عامل ایمان باید به مقامات اجرایی ، و بازگشت او ، پول برای خرید.

وی افزود: همچنین می توان کشوری را که علاقه مند به ایجاد شغل در آن هستند و رشته و رشته ای را که می خواهند در آن شرکت کنند مانند کشاورزی و دامپروری یا وسایل و یا هر زمینه دیگر و بصورت آنلاین انتخاب کرد. شفاف برای پیشرفت و پژوهشگر پروژه. “موارد زیر را مشاهده کنید.

مدیرعامل بنیاد باراکیت ، “سیستم حمایت از تجارت تاج ضرر” را نیز خوانده است “” با کمک پلت فرم طراحی شده به بنیاد باراکیت ، که قادر به ثبت نام نقض شرایط تجاری خود است ، این اطلاعات بررسی می شود و در نهایت افراد به محل کار خود باز می گردند. بانک ها از طریق بنیاد. ” شرکا در حال تاسیسات هستند.

وی اظهار داشت: یکی از مشکلات بانک ها در این زمینه همیشه نگران وضعیت تسهیلات ارائه شده و درآمد حاصل از رانت است و این در پروژه هایی است که در آن مشارکت می کند ، که با ماهیت این سیستم ارتباط مستقیم دارد سیستم بانکی. “این کاملاً حذف شده است و بانک می تواند جزئیات برنامه های خود را برای اجرای آنلاین و پیشرفت نظارت کند و شفاف باشد و بلافاصله از آخرین وضعیت مطلع شود.

و در ادامه مراسم ، کوروش پرویزیان ، مدیرعامل بانک پارسیان ، گفت: “خوشحالم که توانستم در مسئولیت های بزرگ کارکنان اجرایی فرمان امام نقش آفرینی کنم. خانه مالی است ، گردش مالی به کار ایجاد می شود ایجاد تولید. “متناسب با مشارکت آنها در این بانک ها.

وی افزود: ایجاد بستر نعمت بسیار ارزشمند است که نمی تواند به یک سیستم بزرگ تبدیل شود.

امپراطور محمد رضا فرزین ، مدیرعامل بانک کارآفرین ، در بخش دیگری از این مراسم گفت: “گل پادشاهان گذشته بنیاد برکت را تشکیل می دهد تا کمک کند تا بودجه را برای ایجاد یک بستر قوی و به روز برای ایده های جدید و ارزشمند کمک کند ، در نتیجه باعث کاهش ریسک اعتباری ؛ که مهمترین نگرانی بانک ها است. “آنلاین پایتخت آنها را رصد کنید ، به این معنی که از تجربه و ایده های عالی دکتر مخبر خوشحال خواهد شد.

موسوی سید فرید ، از هیئت مدیره بانک ملی ، سخنران دیگر مراسم. وی اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) را در صحنه تحسین کرد و گفت: “ایجاد 220،000 شغل به معنای عزت 220،000 مسلمان ایران خواهد بود.” امروز متوجه شده ایم که این تنها بخشی از اقدامات است.

وی افزود: با وجود امکانات ما در خارج از کشور وجود دارد اگر یک پروژه موفق وجود داشته باشد و شغل ایجاد کند یا خیر. بستر ارائه شده توسط بنیاد برکت برخی از ما را مخاطب قرار می دهد ، این باعث می شود که ببینیم پروژه به کجا رسیده است.

پس از این مراسم ، یادآوری و درک بین بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام و صندوق های ملی و بانکها ، صادرات ، پارسیان ، کارآفرینی ، قرض الحسنه بیشتر ، صندوق کارآفرینی امید ، صنعت و معدن: پس از بانک و برخی از برکت به امضا رسیده است صندوق حدود 270،000 شغل در محیط خصوصی ایجاد کرده است. شد.

در پایان این مراسم ، 40،000 پروژه متوسط ​​و خرد برای ایجاد اشتغال توسط ویدئو کنفرانس دفتر بنیاد برکت در بخشهای مختلف در 15 بخش خارج از زمین در راس کارکنان اجرایی ، به منظور فرمان امام.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا