مجله حوادث

صرافی‌ها مجوز معامله رمزارزها را ندارند/ انهدام باند زمین‌خواران غرب تهران

آخرین امنیت اقتصادی اعلام کرد که رئیس تهران بزرگ: در صرافی ها مجوز تجارت ارزهای رمزپایه را ندارند ، اما بسیاری از صرافی ها به بانک مرکزی و هماهنگ شده اند.

به گزارش مجله رز ، سرهنگ علی ولی پور گودرز در یک کنفرانس مطبوعاتی که صبح امروز برای اعتراف به داستان امنیت اقتصادی برگزار شد ، گفت: “سفارشی سازی امنیت اقتصادی یکی از جدیدترین مواردی است که ناجا تمام آنچه را که در تجارت اتفاق می افتاد اضافه می کند و با وجود عمر کوتاه آن ، چیزهای بزرگ یا جنایات اقتصادی مانند مار در خارج از کشور ، تجاوز به عنف ، و قدرت رسیدن به حقیقت ، بازارهای بزرگ سرمایه ، بازارهای ارز ، و الكساندر ، برای نظارت ، نتوانست کسانی را كه در خارج از كشور به تو ستم می كنند دستگیر كند ساحل رودخانه بزرگ ، وظایف دادگستری و غیره در این است.

آخرین راه اندازی گمرک تهران ، برای اولین بار

وی گفت که در سال 1999 ، مقامات نیز دست آوردهای بزرگی هستند و به پرونده ها رسیدگی می کنند. “سال گذشته ، بیش از 2 میلیون لیتر از حدود 32 میلیون نوع کالا و فریب ، دروغین بودن فرآورده های نفتی برای آخرین امنیت اقتصادی تهران کشف شده است.” بیش از 5000 مظنون به جرم قاچاق دستگیر شدند.

رئیس آخرین اظهارات امنیت اقتصادی تهران بزرگ در سال بیش از 80 درصد در مقایسه با سال 1998 افزایش یافته است ، گفت: “سال گذشته پلیس گمرک ناجا را راه اندازی کرده و امسال پلیس تهران راه اندازی می شود برای اولین بار راه اندازی می شود که متعلق به شما خواهد بود.

بیش از 1000 انبار و در تهران ثبت شده است

وی می گوید ، ولیپور گودرز گفته است که بیش از یک مایل به انبارها در آن سال در تهران نوشته شده است ، او می گوید ، “بیش از 10 هزار مجله در تهران نیست که 2.000 مورد از مهمترین انبارها ، که مطمئناً کشش پلیس نیست. خوشبختانه ، بیشتر او به عنوان معلم کار می کند زیرا او به درستی پلیس است. مگر اینکه شما چیزی را در انبار داشته باشید ، و اجازه دهید نور نور دائمی در راه بتابد ، بنابراین شامل این است که جمع شود و فکر کنید که او ارباب آن اقلام است.

به گفته وی ، اقدامات در سال گذشته و در دو ماه اول امسال انجام شده است. 32 میلیون و 239 هزار میلیارد ریال به ارزش 12 ریال جعل کالاهای توقیف شده متهم شده است بیش از (5) 20 کالا به کشور قاچاق و شناسایی بازداشت شده است. همچنین ، بیش از 400 وسیله نقلیه حامل 5000 پرونده توسط تقاضای رفع نقص توقیف شد.

امنیت اقتصادی که رئیس تهران بزرگ است ادامه داد: “در انبارها و اسکله های بزرگ ، علاوه بر این ، ما نیز به یک صنعت بزرگ خواهیم رسید. 7 در تولید کارخانه وجود دارد استفاده از تعدادی از این ثروت ، اگر او تغییر نکرده است.

و گفته شد که رئیس امنیت اقتصادی Aliquam Aliquam امنیت اقتصادی در سال 1400 دستورالعمل ، سازماندهی سفر ؛ و او خودداری کرد ، اسکله ها را محروم کرد ، کشتی آنقدر بزرگ است که گمرک الکترونیکی و پلیس را در تهران بزرگ راه اندازی می کند ، و چیزهایی که در پشت ،

در دو ماه گذشته 1،741،000 دسته کالای قاچاق کشف شده است

وی از اجرای برنامه های مبارزه با قاچاق کالا به صورت هفتگی و ماهانه خبر داد و گفت: این طرح ها با مشارکت سایر نیروهای پلیس از جمله واحد امداد و پیشگیری و در مدت دو ماه حدود 1.741 میلیون حیوان و نفت اجرا می شود. محصولات 130.000 کالای فریبنده “. 26 وسیله نقلیه مغالطه کالاهای توقیف شده و 170 مظنون دستگیر شدند. در این راستا ، 38 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

ولی پور گودرز با بیان اینکه مقامات خوبی هستند و از نظر اقتصادی در پرونده های مدنی پیگیری می کنند ، گفت: سال گذشته بیش از 100 متهم را در سال های گذشته که شرکت های رسمی خود را ثبت کرده اند دستگیر کردیم. برای به دست آوردن بازگشت اسناد یکی از کارمندان استخدام شده از مردم ، برای به دست آوردن یک کم دو نفر تحت تعقیب از شرکت ، کارت ویزیت یک پایگاه رسمی.

انهدام باند غاصبان در زمین غرب تهران

رئیس داستان امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به پرونده های زمین خواری گفت: “كامل كتباً مجاز در مورد پرونده های زمین خواری است. در دو هفته گذشته یك باند شش نفره در رابطه با زمین خواری دستگیر شدند و حدود 200 نفر استاندارد های Cudebat در ارگانهای مختلف ، از جمله اعضای شهر و باند در نظر گرفته شده ، مکانی برای جعل اسناد و همه تجهیزات لازم است.

و فرشته غرب ، با اقدامات اکثریت آنها ، اگر تهران دلیل را بشنوند ، اتفاق می افتد ، بیشتر از همه کسانی که در این تقلب مقصر هستند ، مانع اقدامات این افراد می شوند.

قانون استخراج BitCoin

بازداشت بازرگانان و معاملات ارزی فردا گفت: سال گذشته که بازرگانان ارز ، مشاوران آن را توقیف کردیم و امسال بازار تثبیت شده است. البته ، با همکاری شما به یک اتحادیه تعلق دارد و نظارت تصویری با روشی عجولانه انجام می شود.

آخرین رئیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خریداران و همچنین به موضوع ارزهای رمزنگاری شده پرداخت و گفت: “شهروندان و گزارش معاملات تایید شده در دفاتر مبادله در بانک مرکزی برای انجام این کارها بود.”

افرادی که این سوال را داشته اند ، “گفت ، استخراج BitCoin ، که مجاز نیست.

آخرین سرپرستی امنیت اقتصادی تهران بزرگ “از ابتدای سال جاری در تهران ، 10 نفر به دلیل نقض قانون با ریختن BitCoin ، که در این ساختمانها برای مسکونی یا مزارع کار می کنند ، تحت تعقیب قرار گرفتند.” و به آنها اطلاع دهید که قطر آنها در خارج از خانه در مقابل چیزهایی ایستاده است که زمان این سازنده برای کسب سود بلکه کل مجموعه با احتمال از دست دادن عضوی از خانواده است.

گودرز توضیح داد: در این زمینه ، اگر رهبران به دلیل نیازهای شهروندان در بازار سرمایه گذاری می كنید ، رهبران به آنها هشدار می دهند مبادا ارز رمزنگاری شده به آنها پول بدهند تا در تولید در بخش سرمایه گذاری كنند.

صرافی های داخلی مجاز به تجارت ارزهای رمزپایه نیستند

آخرین رئیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: صرافی های کشور مجوز تجارت ارزهای رمزپایه را ندارند اما بسیاری از صرافی ها با هماهنگی بانک مرکزی انجام می شوند اما هیچ مجوزی برای معاملات ارز دیجیتال در کشور صادر نشده است. ” مورد نیاز هستند.

با توجه به پرونده صاحبان کامیون ، گفت: “برخی از این کامیون داران به دو نفر اعتماد کردند که یک کامیون را خریداری کردند. “ما مال شاکیان پرونده هستیم که بیش از صد نفر است.

وی همچنین با بیان احتکار کالاهای مورد بحث گفت: “ما با کمبود کالاهای موجود در فروشگاه مخالف بحث اطلاعات در برابر مشکلات شناسایی مواد اشرافی هستیم ..

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا