مجله علمی و پزشکی

کاهش محدودیت‌های سفری در دانمارک

بر اساس گزارشی در Forbes شفاف و با اقتدار ، به طوری که آنها دوباره شروع به کار کردند دانمارک یکی از کشورهای اروپایی است که با کاهش فعالیت های کوچک گردشگری سفر انجام می شود.

اکنون دانمارک به گردشگران این منطقه و اتحادیه اروپا اجازه می دهد مطابق قانون وارد منطقه شینگن شوند.

طرح جدید دانمارک ، و از 14 مه به اجرا درآمد ، اجازه ورود به کشورهای مقیم اتحادیه اروپا و شنگن یا کشور زرد را به وی می دهد. قبلاً فقط سفرهای ضروری به دانمارک امکان پذیر بود.

در محدودیت سفر قرمز گردشگران باقی بمانید ، اما در حال حاضر هیچ یک از کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه شینگن در گروه های هلال احمر قرار ندارند. به همین دلیل ، و هم اکنون پذیرای گردشگران از تمام کشورهای اتحادیه اروپا دانمارک و منطقه شینگن است.

با این حال ، مسافران قبل از پرواز باید اثبات تاج نتیجه آزمایش منفی را ارائه دهند. البته این قانون کشور ، مناطق است و برای مسافران در سفر زرد نیست.

به هر حال ، برخی از کشورها ، هر کسی که با دانمارکی ها و سفر به جلال خدا در حضور یک گاوصندوق امن و قابل واکسیناسیون است ، از انجام آزمایش امتناع می کند و قصد دارد ثابت کند که اجازه ورود آنها به دانمارک را نداده است . چهار روز دیگر لازم نیست که این کار حداقل در پایان قرنطینه انجام شود ، حداقل برای کسانی که از خسته کننده بودن عروق ویروس کرونا نوشته شده اند.

از 12 ماه مه ، از نظر تعداد مردان ، همانطور که در دانمارک است ، و آلوده به سم به 262.159 و مجموع همسر متاهل ، تعداد مرگ و میر 2499 از این تعداد.

عفونت دانمارکی پس از استفاده از واکسن توسط آسترازنکا مطابق با آیین ، در روند حل قرار گرفت. تاکنون حداقل یکی از دانمارکی ها 27.52٪ 16.72٪ کاملا واکسن های تاج را واکسینه کرده اند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا