مجله عمومی

مطالبات پیمانکاران پرداخت شود/ کشت گیاهان سازگار با اقلیم بوشهر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آمند ، عصر روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه بوشهر با اشاره به فلان منطقه آزاد بوشهر به عبدالکریم گفتند: “این منطقه طی سالهای گذشته یکی از خواسته های مردم بوده است و اکنون آنها پر شده اند. “

وی با بیان اینکه باید شاهد تکرار مشکلات و خسارات ناشی از مناطق آزاد اول در منطقه آزاد بوشهر باشیم ، افزود: با توجه به شرایط خاص که از جمله مجلات تولید ، صادرات و اشتغال بوشهر محسوب می شود.

با اراده آزاد بندر بوشهر بوشهر ، در واقع ، وی بسیار ناخشنود از سوی استاندار “ایجاد و راه اندازی شد در اراضی ملی ، وی افزود ، بار کالاهای وارداتی ، آزادی بندر چیست؟ از بوشهر و نه در واقع ، از میان کارهایی که با تولید ، صادرات و نیروی کار انجام می شود ، بازپرداخت شایسته ای خواهید داشت.

علاوه بر این ، مطالعات استان در دانشگاه ها و م institutionsسسات از استان ها ، گفته شد که انجیل در این تحقیق متعهد است ، افزود: “یکی و در حال توسعه پروژه های تحقیقاتی است که پس از سردرگمی کل درصد انجیل متعهد شده است ، که ممکن است شامل پروژه های بزرگی مانند امکان تولد ، اگر در هوا باشد ، و دیگری با توجه به پروژه های استان “.

زمین از اهمیت بالایی برخوردار است و چالش های استان بوشهر گفت: گیاهان آب شیرین کن ، آب به زمینه ساخت برخی کشورها افزایش می یابد ، هیچ شتابی برای سالها وجود نداشته است.

در همان زمان با استفاده از برخی پروژه های بزرگ در آب استان پیاده روهای کف خرمن و ادامه داد: اکنون برای تسریع در اجرای تأمین فراوان آب سیراف این پروژه ، 44 اعتبار و 50 میلیارد تومان میلیارد تومان 28 ماده از قانون بودجه در نظر گرفته نشده است این پروژه است.

بوشهر رئیس جمهور است ، با بیان اینکه از طریق کشورها و مناطق وابسته به اعتقاد نفت هستیم ، تأکید کرد: همه منابع ، از جمله نسل فوتبال ، و اینکه باید درآمدزایی کند.

وی با تأکید بر اینکه اکنون مشاوره کمیته ها در شهرهای استان یهودا برای توزیع پول تشکیل شده است ، افزود: سال گذشته ، در آب منطقه ای بوشهر و جاده ، شرکت عمران شهری موفق شده بود ، در این زمینه تصویب شد “.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا