مجله هنر و فرهنگ

«داستان های کاملا واقعی» از زندگی قهرمانان ایرانی

به گزارش خبرگزاری مجله رز ، مجموعه انیمیشن دو بعدی “در کل ، داستانهای واقعی” و به کارگردانی آن شافت توخالی معین و تهیه کنندگی امپراطور محمد حسین امیر ، که پنج قسمت تولید کرده است ، از شبکه مستند پخش می شود و سه شنبه ، 4 ژوئن و تلویزیون می شود. باعث می شود ، در هوا ، 19:50 شب.

این انیمیشن 5 قسمتی ، از شبکه مستند ، برای روایت داستانی درباره قهرمانان ایران ، هر قسمت را حدود 5 تا 7 دقیقه سفارش داده است.

خلاصه تاریخچه هر قسمت اثبات نمی کند که زندگی داستان مریم است: دختری جوان و در جنگ جهانی اول کرمانشاه روی روس ها ایستاد.

داستان “صدفارین” حسینعلی صدفارین حوادث 11 سپتامبر ، تنها با یک ایست بازرسی نظامی ، آن را در ارتش روسیه تنظیم کرد و ساعت های طولانی با آنها جنگید و سرانجام شهادت خود را تمام کرد.

این داستان “روحانی تبریزی” است: برای جلوگیری از تخریب شهر در طول جنگ جهانی اول و کشته شدن خونین شوهرش توسط روس ها ، و در کنار روحانیون تبریزی تبریز برای تمرکز بر روس ها ، که سرانجام در روز عاشورا بودند ، و بنابراین به شهادت رسیدند.

داستان “ذهن یک کوره” داشتن این دو کارمند به خوی رجوع نکرده بود تا بر سر ارتش باسابقه انگلیسی ها ، مقاومت مردم در برابر ایمنی شهر و موتورهایش ، بر دشمن غلبه کند .

در داستان “جنگ سه روزه” داستانی درباره مبارزات لشکرهای دلوار به رهبری رئیس جمهور علی دلواری در ارتش انگلیس در جنگ بزرگ است که به مدت سه روز ادامه داشت و سرانجام با فرار انگلیس پایان یافت.

برخی از عناصر soul-5 عبارتند از: صدا؛ امپراطور محمد حسین ابراهیمی: مشاور: مهدی فارسی ، محققان ، انسیه جهانشاهلو ، هدی موسوی ، آهنگسازی و انیمیشن ، امپراطور محمد علی امیری

858

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا