مجله علمی و پزشکی

واکسن کرونا بزنیم یا نزنیم؟

دبیر کمیته اخلاق تحقیقات ملی وزارت بهداشت توضیح داد که چه اتفاقی افتاد که تاج واکسن را در یک وضعیت همه گیر تزریق می کند و گفت: “مردم باید به سیستم بهداشت اعتماد کنند و آیا واکسنی که به آنها تزریق شده است: یعنی یک بیماری که در آن واکسن در جهان واقعاً کم است. “تلاش می کند به بهترین ها و نه بسیجیان ، برای نشان دادن نوعی واکسن ، مراقب باشید از این موقعیت استفاده نکنید ، خود را پنهان کنید.

در مصاحبه ای با مجله رز ، دکتر احسان شمسی کوشکی ترس از تزریق برخی از واکسن های کرونا و امتناع از تلاطم ، که می گوید: “مسئله اصلی واکسن سیستم توزیع واکسن در کشور تحت نظارت سازمان غذا و دارو به عنوان یک نهاد متخلف است.” بر این اساس ، پس از اعطای سودمندی فرد به سلامت یک واکسن توسط سازمان غذا و دارو بررسی می شود و مربوط به موسسات ایالتی است ، در اولین راه قرار می گیرد و تاریخ کمیسیون برای پاسخ به روش های دارویی کشور است در این زمینه ، اثر واکسن ها و سلامتی ، و این در حال حاضر به خوبی بررسی شده است.

ثمره کار واکسینه شدن چیست؟

وی افزود: مطمئناً شما اشتباه می کنید که مردم آنها را به عنوان واکسن بدون هیچ گونه تبعیضی تصرف می کنند و این سود بیشتری برای آنها دارد. به طور همزمان ، باید توجه داشت که نتایج اثرات دارویی یا واکسن جدید نیست ، اما بسیاری از داروهای جدید ، واکسن ها بوده اند ، اما پس از آن واکسیناسیون گسترده و اطلاعات عمومی انجام شد. 19 ، رئیس آن شرایط بیماری همه گیر Covid نبود و حساسیت به این موضوع توجه زیادی نشده است ، بلکه توجه به قیمت هم اکنون است.

وی گفت: “از این رو او كه بیشترین كس را انجام می دهد ، هم زمان با واكسن موجود برای آنها اتفاق نمی افتد.” به هر حال ، این نیز رانندگی عادی توده در جاده است ، اما دلیل این امر این نیست که ما آنها را می شناسیم: آنچه من می گویم این است ، رانندگی توده مردم زیارت. بر اساس واکسن های موسسه منطقه ، بنابراین ، خطر تزریق تاج این نوع تصویب توسط دولت “بدون شک یک واکسن است ، بنابراین ، به هر کسی اجازه می دهد تا یک واکسن قابل قبول در نخبگان Sedip کشور را وارد کند .

تا حدی که این اصطلاح برای همه گیری باشد

دبیر کمیته اخلاق تحقیقات وزارت بهداشت ، بخش بزرگی از آن برای گفتن کلمات ترس فرستاده شده بود ، گفت: “گاهی اوقات در مورد شبکه های اجتماعی و رسانه ها ، این ترس ها به گونه ای صحبت شده است که آنها صحبت می کنند ” البته ، آنها حق دارند نگران شوند ، اما حقیقت این است ، برای خوب شدن این عاقل ترین افراد ، گوش دادن به متخصصان با دقت در نظر گرفته می شود و یک واکسن وجود دارد که اجازه می دهد و برای تزریق واکسن از این افراد استفاده می کنید. در اینجا باید توجه داشته باشیم که این تنها راه برای نجات جان پایان این بیماری همه گیر است و بسیاری از افراد واکسینه می شوند. اگرچه خطر فراموش شده برای واکسن بیش از حد خطرناک است.

و با امتناع از واکسیناسیون نترسید ؛ یک پدیده جهانی

“شمسی” گفت ، “نمی تواند ، با این حال ، او نظر قطعی را اعلام می كند ، اما نه تنها اولین واكسیناسیون در بین كشورها كامل است ، لازم است بگوییم چند درصد از جمعیت واكسن را دریافت كرده ایم.” کوشکی. البته ، امتناع یا ترک ترس از واکسیناسیون قبلاً در بسیاری از کشورها وجود داشته است. خوشبختانه ، تاکنون در ایران با این پدیده روبرو نشده بود ، اما در سال های اخیر ، به دلیل برخی اطلاعات غلط به عنوان غیر علمی و گاهی اوقات دانش دانش در زمینه واکسیناسیون ، بدون وجود مدارک علمی دقیق ، برخی افراد با واکسیناسیون مردم را ترساندند و این مسئله در زمان 19 Covid شدت گرفته است. بنابراین ، این یک مسئله جهانی با یکی از نقاط مثبت ما یا کمتر است ، اما ما با این جهانی مواجه هستیم که جهانی است. بنابراین ، ایرانی ها برای ما معلوم شد که بسیاری از بیماری ها ، فلج اطفال را از بین می برند. در این زمان ، ما می بینیم که در ایران ساخته نشده است از اجرای برنامه های واکسیناسیون فلج اطفال است. با این حال ، در یک زمان در کشور ما بیماری فلج اطفال از اهمیت زیادی برخوردار بود.

وی گفت: “من به مردم می گویم که مردم باید بیش از حد خطر واکسیناسیون را بدهند.” با این حال ، به عنوان یک علت اصلی واکنش های دارویی ، خطرناک و تعداد کمی از مردم. این نتیجه به وضوح نشان داد که واکسن. به همین دلیل عوارض جانبی واکسن کمی ترسناک تر است ، اما آنها این کار را با دقت بیشتری انجام می دهند ، باید دلایل را توضیح داد که چگونه این عناصر مختلف را درک می کنیم ، زیرا متوجه می شویم که چقدر احساس خطر می کند.

واکسنهای Glory در بسیاری از کشورهایی که در ایران ثبت شده اند تزریق می شود

شمسی كوشكی تأكید كرد: هر آنچه كه واكسن به آنها قالب تزریق شده و در ایران ثبت شده است ، در بسیاری از كشورها استفاده نشده است. در همان زمان ، برخی از افراد واکسن نمی زنند ، زیرا حتی در آن قسمت از حرکت قلب ، و انسان در زمین وجود دارد که معابر خاصی از کوچک و فروتن است ، او که گم شده است ، یک فرد مجرد از بیماری ویروس کرونا قلب. بنابراین ، از دست دادن سود یک واکسن تا آنجا که در معرض خطر تزریق قرار دارد ، است. به عنوان مثال ، وقتی دیدم که در سرزمین بیش از 300 تا 400 مرد هر روز بر اثر بیماری عروق ویروس کرونا قلب می میرند ، این نشان می دهد که ما حرکت قلب و مرد زیادی را به همراهی داریم و نشان داد که خطر واکسیناسیون حداقل بسیار کمتر از خطر سرایت. شکوه مرگ ایران برای مردم ، مهمترین در گروههای پر خطر است.

وی گفت: “به عنوان مثال ، بحث در مورد واکسن Astraznka ، واکسن در معرض خطر گروه های مسن تر است بسیار کمتر از خطر ابتلا به این واکسن جوان است ، اما همچنین باید بدانید که خطر ناچیز است و تزریق کم به جوانان . “این بسیار زیاد خواهد شد ، و همه واکسنها باید دارویی داشته باشند ، ممکن است برای هر قسمت از اثر ، و با تحقیقات ، یعنی هر دو وزارت بهداشت سازمان غذا و دارو. اثرات و ممکن است مشکلاتی را برای واکسن ها ایجاد کند و خود داروها نیز هستند که اجازه نمی دهند در خانه استفاده شوند.

کوشک شمسی گفت: نظر من این است که به سیستم مراقبت های بهداشتی و وزارت بهداشت اعتماد دارد و اگر اکنون واکسنی به من داده می شود ، در ایالتی که ماده کمی است و واکسن در دنیا و روی زمین: او سعی می کند بهترین ، کافی برای تولید واکسن را در این سرزمین درست کند و این نباید تبلیغ اینرسی و شبه علم واکسن های احتمالی باشد.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا