مجله عمومی

سوگواره ای برای امام‌؛ شهادت علی(ع)

قبل از دو طرف علی ، تشنگی (ع) آسیب علی است ، تشنگی (ع) در یک شهادت کوتاه احیا می شود ، چه کسی آن را.

از چنین سبکی ، 216 حدید ، ابن ال (221) مرگ مرگ باعث افتخار است برای بیش از هزار مکالمه که من پنجاه سال خوانده ام ، بالاترین چیزی که دیگران بارها شنیده بودند ، اما هر وقت من به شکم خود عادت کرده ام ؛ یا به این دلیل که آنها به نوبه خود باور دارند ، زیرا او انصافاً ، محکم و صادقانه صحبت کرده است که انسان را آلوده می کند. ، ثانیاً می نویسد ، وی گفت ، همانطور که توصیف او از او شرح داده می شود 11 ، ص. 153 و 154) در جهان ، و مرگ علی ، عطش (aS).

امام ب. پس از چهار سال و نه ماه ، خلافت در 63 یا 64 سالگی و جهان از دنیا رفت ، و به نظر می رسد که درد در تلاش او برای برابری و انسانیت (جورج جرداد “صدای عدالت بشری” ، قم ، 1381 ، ج 1 ، ص 103) ، لعنت بر مرگ طبیعی که از طریق شهادت می آید ، اما این تعداد زیاد نیست ، اما با شمشیر جهل مقدس از اقناع مذهبی مدعیانی که دوره اصحاب مخالف و ناشایست خود را داشتند تخلفات همیشه منبع دردسر تاریخ است زیرا روشنفکران و اصلاح طلبان.

الف. او مانند علی بن مریم آما بوده است ، ای او در گروه بسیار دوست دارد ، این گروه ها از بین می روند و اتحاد منحل می شود و چنین دشمنی با هوراس هیچ مشاجره ای ندارد (ابن عبد البر ، الستی) ab ، Beirut، 1992، v. 3، p. 1131) و ویژگی پیچیدگی زمانی را که می گیرند ، و موضوع بسیاری از بحث ها را تعیین کرد ، همانطور که برخی از آنها یک خدا را در نظر گرفتند ، و گروهی از قتل عامل نزدیکی به خداوند.

ت طبق یک قول مشهور ، حضرت امام پس از دو روز رنج در سال 40 هجری قمری رمضان 21 ، چشم از جهان و تاریخ باز کرد و به مرور حافظه بیشتر و نام او رونق گرفت. این زبان از خصوصیات عمیق شخصی دادگاه دو مرد اول متمایز است.

من در نگاه من از امام هستم ، به طوری که هیچ کس به نظر نمی رسد کرامت انسانی خارجی برای مردان و برادران مذهبی یکسان در همان جهان یا در مورد خلقت جهان باشد (رجوع کنید به انس البلاغه این نامه 53) ، جهان چنین نکرده است با این حال چنین جمله ای صادقانه است.

2. عدالت به معنای برخورداری از کلیه حقوق بشر ، اجتماعی است و کودکان را به نفع قاتل خود توصیه می کند.

ث در سه برابر زندگی امام – علی ، پیش بینی زمان گلابی: در خلفای علی همراه و خلافت پیشوا علی – جهاد ، و مبارزه برای ایجاد حقیقت در مورد مدارا و بقای دین این واقعیت است که این رفتار عدالت (Ref : شریعتی ، / علی / تاریخچه آثار 26 ، 1362 ، ص 79).

علی مشخص نیست که احیا شود ، پیوند به ایمان واقعی دارد و دنبال آن می رود تا یک مسلمان شود.

* عضو هیئت علمی در انستیتوی فرهنگ و علوم رومی ، بهار 1400. a.vasei@isca.ac.ir

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا