مجله علمی و پزشکی

رشد آمار فوتی‌ها در استان بوشهر /برای مصون ماندن از کرونا چه باید کرد؟

مجله رز / بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توسط رئیس دانشگاه اعلام کرد که افزایش تعداد مرگ و میر در زندان از طریق تاج در بسیاری از بیمارستانهای استان بوشهر بوده است.

اخبار سعید کشمیری اعلام شد ، با ثبت نام از 10 فوت در 24 ساعت گذشته ، تعداد قالب گیری استان بوشهر به 37 نفر در هر پانزده قربانی رسید.

وی با اشاره به افزایش بستری شدن در بخشهای مختلف ، بیمارستانهای عروق کرونا بوشهر ، گفت: هنگام ثبت نام در بیمارستان جدید ، از 123 بستری ، تعداد بستری در بخش عروق کرونا بیمارستان بوشهر به 481 نفر رسید.

با اشاره به همان بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب دیروز ، اشاره کرد که قانون مشابه کشمیری در مورد بیماران جدید مبتلا به کرونا قلب اعمال می شود ، تعداد بیماران به 36000 نفر رسیده است.

دبیر ستاد مبارزه با شکوه تاج با اشاره به مرگ تاجگذاری گفت: مرگ شبانه 10 بیمار در بیمارستان های استان بوشهر ، تعداد کل تاج قربانیان از ابتدای شیوع در استان به 1037 نفر رسیده است.

وی با اشاره به بستری شدن در بیمارستان های بخش مراقبت های ویژه در 50 بیمارستان استان بوشهر ، افزود: در حال حاضر روحیه کمک معنوی 20 بیمار به دلیل شرایط حاد تنفسی وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد تعداد کل بیماران آلوده به ویروس ، بیش از 35000 نفر گفته شده است که تا کنون بهتر است ، اما این تنها راه پروتکل ایمنی برای در امان ماندن از این بیماری است.

سعید کشمیری خواستار این شد که طرفداران ایمنی بهداشت به طور شبانه روزی در ماه مبارک رمضان کار می کنند و پروتکل هایی مانند هشدارهای بهداشتی برای جلوگیری از استفاده از بدن شخصی توسط گروه های دیگر. به ویژه ، نوع بیشتری از زمان ما ، که باید حفظ شود.

دبیر ستاد تاجگذاری استان بوشهر افزود: آمارها نشان می دهد بیش از 60 درصد از راه گرفتن تاج خانواده و حضور در گروه هایی مانند عروسی و تشییع جنازه. برای در امان ماندن از جمعیت ، باید مرتبا از یک شخص استفاده کنید و دستور کار

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا