عاشقانه های ساره بیات فاش شد/دردسر های فیلم پر حاشیه نوید محمدزاده و فرشته حسینی/درخشش اسماعیل محرابی در «یاور»/فقیهه سلطانی با نقش زن مخفی تابوشکنی کرد صدای فرهاد درآمد!

فیلم هفته: ویدیویی از نوید محمدزاده و فرشته حسینی

تولد نوید محمدزاده را ترغیب کرد که باید در فرشته حسینی منتشر شود ، و البته ، گزارش مشترک اخیر. این سوال را برای بسیاری از افراد ایجاد کرده است که رابطه رابطه ذاتی بین این دو هنرمند است ، درست است ، شاید شما در دنیایی باشید که او باید برود. خبرگزاری مجله رز بازیگر افغان تولدت مبارک ، مانند بسیاری دیگر.

فرشته محمدزاده رابطه و عاشقانه نوید + + + + + + + + + + + + + + + و + بره حسینی

هفته عروس؛ سارا بایز

علیرضا افکاری ، هنرمند و کارنامه در دنیای موسیقی ، انتشار ممکن است پس از هفته گذشته تعجب آور باشد. ازدواج bayees سارا بازیگر زن در یک سریال ، Giso این روزها ، هنر خبر خوبی در جهان است ، که البته حاشیه جامعه دستگاه های زیرنویس بودند.

و میوه بخور …

خانم زیبای من …

طی چند سال گذشته ، همراه با همه چیزهای زندگی ، سالها با آنها زندگی خواهیم کرد ، و حتی کسانی که در قلب آثار و مخاطبان نشسته اند.

حضور با تشکر از خلقت و زندگی بهار ،،،

داشتن ،،،

برای همیشه با شما باشم ،،،،

و این عشق است که همیشه به زندگی جدید رنگ می بخشد ،

متشکرم.

که همیشه یک عشق جاودانه و غرق در عشق به زمانه وجود دارد.

و مانند سایر قسمت های حافظه ما به چشم شما معتاد شده است

خبرگزاری مجله رز آرزوی خوشبختی و چند روز این هنرمند را تبریک می گوید.

دود از تنه ریشه های آن ، یعنی هشت؛ آنتونی هاپکینز

آنتونی هاپکینز در اسکار 2021 با فیلم “پدر باز” درخشید تا به سینمای خانواده در سراسر جهان تبریک بگوید. پس از سه دهه ، و جایزه مهم فیلم را در اسکار به دست آورد.

بهترین فیلم

برنده: موسیقی خانه – Chloe Zhao

پدر

یهودای سیاه و برادرانش مسیح

منک

میناری

باکره،

صدای فلزی

هفت سالن شیکاگو

و آماندا سیفرید ، گری اولدمن ، در محل اقامت همه قرارها برای راهب بودن ، اما فقط اسکارها وجود دارد

بهترین بازیگر زن

ویکتور فرانسیس مک دورمند – خانه موسیقی

ویولا توماس – دکمه های بارانی ما را سیاه کنید

اندرو دی – یونایتد و هالیدی

زنده کربی – سلام بر خانمها

مولیگان را حمل کنید – زن جوانی خوشحال است

با 83 سال سن ، آنتونی هاپکینز به پیرترین برنده جایزه بهترین موضوع تبدیل شد – برای فیلم پدرش که در آن بیمار یک بیمار مبتلا به زوال عقل است.

بهترین هنرمند

برنده آنتونی هاپکینز – پدر

احمد ریز – صدای الکترونیکی

Coulson Bozeman – دکمه های Rini ما را سیاه کنید

گری اولدمن – مانک

استیون جان – تهدیدآمیز

بهترین قسمتهای مکمل

برنده ، جانگ یو یان – تهدیدآمیز

Seas Bakalov – 2 بورات

گلن کلوز – نوحه هیلبی (Lam Rural)

کارل کلمن – پدر

آماندا سیفرید – راهب

نقش مکمل مرد بهترین است

برنده: دانیل کالویا – یهودای سیاه و برادرانش مسیح

نه بارون کوهن – دادگاه هفت شیکاگو

زنده Odom Jr. – شبی در اورلاندو

پل رایزر – استراحت الکترونیکی

لسیت استنفیلد – یهودای سیاه و برادرانش مسیح

Chloe Zhao – مدیر موسیقی در میهن

به خصوص مدیر

برنده: Chloe Zhao – خانه موسیقی

توماس وینتربرگ – یک مدار دیگر

دیوید فینچر – راهب

آیزاک لی چانگ – مناره

زمرد فنول – وعده یک زن جوان

او استاد رویاهای Holy Holy است که خواننده جاز می شود

بهترین است

برنده آنجا – دیزنی پیکسار

ادامه

ماه

فارماگدون

تماشاگران گرگ

بقیه اسکارها

بهترین ویژگی مستند: استاد هشت پا من – الریش پیپا و رید ، جیمز کریگ رابرتز

بهترین قطعه موسیقی یهودا و مسیح سیاه

شخص دیگر از همان

شعار گریگوریان

فیلمبرداری: منکه

مثال: Menke

جلوه های ویژه ، بدون فکر

منبع الکترونیکی: صدا

انیمیشن کوتاه اگر اتفاقی بیفتد ، دوستت دارم

گریم ، خفاش سیاه رینی است

طراحی لباس سفید رینی ساتون

بهترین کتاب های زبان های خارجی: دور دیگری (دانمارک)

متناسب ترین فیلمنامه: پدر

این یکی از بهترین فیلمنامه های اقتباسی نیست: از زن خوشحال جوان ،

فرهاد هفته؛ فرهاد مهراد

در لیست جدید منتشر شده Spotify فرهاد مهراد وجود دارد که نسخه صوتی کنسرت 1992 وین است. آلبومی که یک هنرمند خوب باشد ، فعلاً مورد علاقه هواداران نیست. “

این لیست تسلط آتش و صبا استودیو کاوه سال است.

هنرمند هفته؛ اسماعیل مهراب

بسیاری از مردم اسماعیل مهراب و سریال پایان ناپذیر “آینه” را با بازی بازیگرانی مانند ثریا قاسمی بزرگ و پوراندخت مهیمن مرجانه گلچین و … به خاطر می آورند این تاریخچه کوتاه بازیگر سینما و تلویزیون از عملکرد او سالها در گوشه کویر. سعید سلطانی تا قبل از سریال “یاوا” رونمایی کرد. “با این وجود ، هیچ بازی در این مجموعه گزینه جالب گزینه ای را نشان نمی دهد ، اما سازنده مهراب یادآوری می کند که زمان های گذشته برای انجام این کار برای مدتها کار بسیار قدیمی بوده است. اسماعیل مهراب در این مجموعه یک ویژگی خاص داشت در نقش علی ، شهمیرزادی زشت عمل کند.

هفته تابو شکنی ، فقیهه سلطانی

بعد از اینکه او نقش خود را به عنوان مجموعه ای از Yava مخفی کرد این است که شخصیت علاقه ای به بازی در بسیاری از بازیگران ندارد ، حداقل در تلویزیون. فقیهه سلطانی ، با چند صحنه ، سریال “یاوا” در نقش همسر دوم ، پسر یاوا و او می خواست در مورد نقش مدیر این بازیگر تأمل کند و حداقل باید این نقش را داشته باشد که بهترین استفاده از لرزش عملکرد را به دست آورد.

یک هفته ای خانواده ای از سینمای موسیقی

هفت سالگرد موسیقی و از آن جدا شده است ، آریایی ها ، خانواده اوزان فردی ، روزهای نان فطیر ، موسیقی نژاد مردان را به گونه ای ساخته است که سهراب پور میلاد ناظری ، که با تولد کی روبرو شده بود ، در کل هفت Reg Marais که در حال حاضر سریال “سیاوش” در شبکه تئاتر در خانه است تا هنگام مواجهه با مجید صالحی برای اولین ساعات حضور در سریال مجازی صالحی را تبریک بگوید ، زیرا در فضای مجازی سیل مدل های مختلف تبریک به او سرازیر شد.

دختر ، در اولین روز هفته ، از آناهیتا درگاه اشکان خطیبی است

بازیگران تئاتر و سینما آناهیتا یکی از ساکت ترین افراد است که این روزها با مجموعه ای از شبکه نمایش خانگی می درخشد ، “من می خواهم زنده بمانم.” با این حال ، برخی از این مجموعه ها و در جنگ ، کارهای اجرایی اخیر را تحسین کردند ، نوشته شده در اشکان خطیبی متفاوت شناخته شده برای همسرش ؛

توجه داشته باشید که وقتی فکر کردم جایزه ای دریافت کردم برای شما نامه می نویسم داوران باید …

این روزها ، وقتی مجبور شدم شما را در “من می خواهم آنها را زنده نگه دارم” بازی کنید و بدرخشید و از تمام کسانی که شب و روز با آن باز بودند به سختی بخاطر بیاورید که تجربه تجربه درجه به درجه ، تمرین ، تمرین نقش به نقش

1 سالها سینما را در تئاتر ترک کرد ، اما او هنوز هم اجازه نمی دهد از شما حمایت کنم. ممکن است ما در بازی “ده سال تنهایی” و “نفرین از گرسنگی” به من کمک کرده و حمایت کنیم.

من می خواستم به معنای یک هویت و استاد خود او باشم ، او که تو را آفرید ، تو در تلاش و پشتکار حرفه خود از هیچ منبع دیگری نیستی ، هر آنچه که مدیون تو هستم را داشته است.

حالا می خواهم قبل از اینکه با هم باشید ، در اتاق بازی کنم.

هفته آرزوهای دیگر ، آرزوی هانیه توسلی

معمولاً بسیار کم است که از صحبت های او لذت می برید و ساکت است و هانیه توسلی در این هفته صفحه اینستاگرام نظر خود را درباره او تنظیم کرد و پس از انتشار این نوع فضای مجازی ، یعنی تعداد زیادی تقسیم شد. خواندن:

در متن پس از تغییرات قبلی ؛ من می دانم که شما ذهن عام مردم را دچار مشکلات روز می کنید و این فرصت را دارید که دخترش را از زمین بیرون کنید. هنگامی که زن با درد و نیرومندی از نظر همدلی و درک از جامعه و فرهنگ بیرون آمده بود. به امید آن زمان. همدردی من با زن ، و بیشتر آزار و اذیت. آزار و اذیت و تبعیض و توهین زنان جنسیتی ترس از سالها ورود به زندگی ما را دارد. به طور خاص ، فرصت صحبت با مرجع انجام همان کار. نمی ترسید برای مراقبه روی آنها ، جسارت یک قدرت مجزا لازم نیست ، وقتی پایین تر من نمی دانم.

آیا شما می خواهید برای تأکید بر یک عنصر مهم از این نکته ، که به گفته من ، مطمئناً در آن روز ، و در نهایت هیچ کاری نباید انجام شود که شایسته انجام شود ، و او با شدت بیشتری صحبت می کند ، پسر یک مرد ، و من آن را ساخته ام. خوشبختانه آنها سالها تحمل کرده بودند قبل از اینکه او به تئاتر و سینما در تئاتر بیاید و از طریق یک جایزه توسط یک جایزه. کتابها و فیلم های زیادی بخوانید که او مرا می بیند بنابراین ، بسیاری از معالجات قبل از آوردن من به سینما می آیند. در همان زمان دختران یک عمل وحشیانه از بدو تولد ، آیا می توانم انکار کنم که هنر باید آنها را قبلاً ترسیده باشد میزان یادگیری ، تیره شریر ، اینکه او زحمتکش است و به شکل دانشمندان ادبیات را آموزش می دهد. و زخمهای درمان نشده را بر روحهای سن دختر و که بعید به آزار و اذیت ادامه دهند ، وارد کنید ، یعنی در مورد آنچه که فقط بالقوه هستند صحبت کنید و “آنها” است. به جای یک مرد مبهم ، که آنقدر ضعیف است که نمی تواند یک استفاده نادرست باشد. اوه دخترم ، با توجه به قدرت و قدرت خود در زنان و عزت همه جامعه بشری.

فصل 5: روزی اخلاق ، قانون ، جامعه و فرهنگ از قربانیان و رنجهای مردم گوش می دهد.

شکوه یک روز از هفته ، و لیلا حاتمی زاریا خوشکام

لیلا حاتمی که به دلیل بیماری عروق کرونا قلب به مدت دو هفته در بیمارستان بستری بود ، شامگاه 26 مه از بیمارستان مرخص شد.

این نوع بازیگر سینما است ، حاتمی به درمان خود در خانه ادامه می دهد. زاریا خوشکام ، بازیگر و مادر لیلا حاتمی و بیماری عروق کرونا قلب و در ICU بستری شد. فرزندان لیلا حاتمی هم اکنون در مراقبت از خانه از بیماری کرونا قلب رنج می برند.

خروج از نسخه موبایل