مجله علمی و پزشکی

آرام تر شدن روند شتابان موارد بستری مبتلایان کرونا در کشور

معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: سرعت بخشیدن به روند بستری شدن در بیماران مبتلا به بیماری ویروس کرونا قلب در این منطقه با کندی روبرو می شود و استان ها وضعیت پایدار را اعلام می کنند.

به گزارش مجله رز ، دکتر قاسم که در بازدید از یان ، در بازدید از کهگیلویه بویر و احمد ، ن. و در حاشیه بازدید از مراکز درمانی استان ، ضمن قدردانی از سلامتی کارکنان ، گفت: “امیدوارم با این حال ، این امر در بهداشت اجتماعی مردان ، با فاصله پروتکل ها دنبال می شود. “کاهش کار و کادر پزشکی.

معاون وزیر بهداشت افزود: وقتی برنامه ریزی با توجه به زمان بیمارستان امام خمینی دهدشت انجام شود و با کمک سازمان تأمین اجتماعی راه اندازی شود.

علاوه بر این ، مشخص: مردم بزرگتر هستند و شهر لنده دهدشت ، چارس ، و دو منطقه دیگر و سایر خدمات پزشکی از آن به عنوان میانگین استفاده می کنند. پیش از این ، آن را به مسافرخانه شهر ، و برای اجرای سلامت تحول در طراحی و اجرای هتل ، تختخواب ، آنها به این مرکز پزشکی ، بیشتر و بیشتر اضافه شده است ، اما همزمان با نیازهای مردم خدا ، بسیاری از شهرهای پدران آنها سه نفر نبودند.

همانطور که با اجرای به موقع بیمارستان مشاهده کردیم ، بخش عمده ای بسیاری از مشکلات را برطرف کرد زیرا در این منطقه از درمان مشکلات منطقه را حل می کنند.

تخت های ICU ، معاون وزیر بهداشت گفت: “از زمان بدتر شدن بیماری ویروس کرونا قلب و بحران در ICU تخت های بیمارستانی افزایش یافته است ، اما نیاز مبرم به افزایش قدرت این تخت های ICU ممکن است هنوز مشهود و حیاتی باشد” . و ما در حال تلاش برای یافتن تخت های ICU در این مرکز پزشکی هستیم.

با اشاره به مراحل نهایی ساخت کلینیک تخصصی دهدشت در مرکز شهر کهگیلویه بابا جان گفت: “از یک نهاد برای چسبیدن به یکدیگر تصمیم گیری در مورد خدمات دائمی به دولت را خواهیم داد که انشاالله قبل از پایان پروژه عملیاتی خواهد شد. “

در یک تغییر جدید ضعیف است

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تغییراتی در کشور ، شدت تاج ، مانند سایر نقاط جهان رخ داد. تاج این بیماری در کل جهان ، در همه زمان ها جهان را تغییر خواهد داد ، و در سراسر جهان با ویروس در دوره قبلی ، در طرف دیگر ، این یک تغییر کاملا اجتماعی بود. متأسفانه ، تغییراتی که رخ می دهد ضعیف است.

همانطور که با همکاری افراد مشاهده کردیم پروتکل های مربوط به ایمنی را در روند بستری شدن در بیمارستان مشاهده می کنند. شتاب بخشیدن او در هفته های اخیر یک مرد را متوقف کرده است ، از جمله در منطقه ویروس کرونا بستری در بیماران با این شرایط ثابت شده و تقویت شده است.

“من شرایط ایجاد شده را پیدا نکردم ، شرایط هفته دوم اکنون ، و ما امیدواریم که در برخی از استانها شرایط برای ایجاد غروب خورشید رو به کاهش باشد ، اگرچه قبلاً وجود داشته است” او گفت ، ایان با دیدن او ، او به تمام خانواده هایی كه با احتیاط می آیند از این مسئله پیوسته است ، باید نشان داد كه تعداد بیماران عروق كرونر است. رو به زوال است.

طبق گفته وزارت بهداشت و روابط عمومی معاونت بهداشت ، به همراه دکتر عابدینی ، دبیر شورای ملی تاجگذاری و کنترل کنترل و دکتر. واعظ ، رئیس اورژانس بیمارستان در بخش وزارت بهداشت ، و کهگیلویه بویراحمد ، متخصصان مراقبت و مراقبت از پروتکل های موجود در این زمینه.

در این سفر ، با همراهی بابا جان و تیمش ، شهید رجایی نرگسی گچساران دیگری را در بخشها و بیمارستانها ، بیمارستان امام خمینی (ره) و دکتر دهدشت امتحان کرد. بیمارستان جلیل یاسوج.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا