مجله ورزشی

مطهری: تیم دوم نداریم/ پرسپولیس همیشه بزرگی خود را نشان داده است

به گزارش مجله رز آژانس ؛ حمید مطهری در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی این تیم مقابل الوحده امارات “من از هواداران تشکر می کنم که صنعت در کنار آنها است و این آزادی برای هواداران قدرت است.” سایه تیم و بازیکنانی نداریم که برای ما ارزشمند باشند. در گوا ، پنج بازیکن داشتند ، اگرچه ما در حال تغییر هستیم ، اما تیم ما کار بزرگی انجام داد. و همه تاکتیک های مختلفی که ما یک بررسی کلی از بازیکنان داریم. ما به یک واحد تاکتیکی رسیده ایم و شما در یک نگرش تاکتیکی بهترین عملکرد را دارید.

وی افزود: “باشگاه بزرگ پرسپولیس ، و از بین بردن برابری و نفرت ، همیشه ، همیشه. بگذارید بهترین ها را بجنگیم. و جنگجویان و بازیکنان تعهد خود را از بین ببرند. ما الاهدا وهدا را جدی بگیریم مانند بازی را دست کم نگیریم. پیروزی مهم است ، زیرا برای ما راحت است برای پیروزی پرسپولیسی ها و برای همه کسانی که بازی را امتحان می کنند.

مطهری که پرسپولیس نامیده می شود ، در مورد آسان بودن در گروه گفت: “او برای بازیهای آسیایی تیم راحتی نیست و به راحتی با کسانی که به بازی احتیاج ندارند صحبت کند تا به گفته هایشان توجه کند.” ما بهترین تیم های کشور آسیایی لیگ قهرمانان هستیم. گوا ، و بهترین تیمی منسجم اما قدرت فوق العاده پرسپولیس. از طلا برای آن ، و سخت کوش ، اما هرگز به حداقل ما نمی توان نشست. بعد از اینکه به گوا تمام شد ، او تفاوت چهار گل بازی را نشان می دهد ، آیا شما نمی خواهید به گوا برگردید ، زیرا ضعیف است.

مربی الوحده تنکات ، تیمی که در این بازی بازی کرد ، پرسپولیس است ، گفت: “شما تنکاته را می دانید و وایت مربیان بزرگی هستند و مربیان و قدرت سرویس آرزو دارند که پرسپولیس را وقف کنند.” نشان داده شده همیشه به عظمت برگردید. ما در الوحده به عنوان آغاز کار هوشمندانه بازی کردیم.

256 251

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا