مجله ورزشی

وحید امیری: مسئولان باشگاه تلاش کنند مشکل بازیکنان حل شود

باشگاه فوتبال پرسپولیس گفت این بازیکن تیمی است که مسئولان باید سعی کنند مشکلات بازیکنان را برطرف کنند.

به گزارش مجله رز ، وحید امیری در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی این تیم در گوا هند اظهار داشت: “ما یک نیمه بازی را با موفقیت به اتمام رساندیم و آنچه را پیشنهاد می کنیم و به آن رای می دهیم. می دانیم که هیچ کاری انجام نشده است ، ما هنوز در مورد گروه داریم دور است. “این تکمیل اتوبوس است. و گرنه ، ما دوباره به آرزوی داشتن قدرت فنی قدرتمند پیوسته در حال افزایش است.

وی افزود: مشکلات زیادی وجود دارد. یکی از مشکلات آب و هوا در اینجا مشکلاتی است که این مسئله را دشوار کرده است. گوا برای ما غافلگیر کننده بود ، ما پرسپولیس هستیم و نشان داده ایم که چه آسیا و ایران ، موفقیت های خود را تکرار می کنیم. و خداوند به نمایندگی از گل محمدی مناسب این موضوع به ما گفت ، كه من ممكن است مشكلات را از بین ببرم كه احتمالاً باشگاه در اسرع وقت امیدوارم دادرسان باشد: و بعضی از افراد ما در این زمینه تنها بودند.

وی گفت: “اوضاع واقعاً دشوار است ، اما به محض اینکه بازی همزمان باشد.” گرایش به برنده شدن تیم ما نبوغی دارد که می تواند بگوید ، و تنها چیزی است که او برای پیروزی و کسب بیشترین امتیاز به کمال اقتدار تیم ملی دارد. پررنگ بودن ایران به معنای حفظ روحیه و پیروزی است.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا