مجله علمی و پزشکی

هموطنان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کنترل کرونا سهیم باشند

از طریق سمنان و سبزوار و مشاور وزیر بهداشت ، توجه داشته باشید که واکسیناسیون Covid از پردازنده 19 بازدید می کند که در حال انجام گروه هدف برای واکسیناسیون دانشگاه های علوم پزشکی کرونا برای بازگرداندن روند ارائه خدمات تقویم آن است.

به گزارش مجله رز سبزوار که از طریق دیدار خود ، دکتر علی ابراز با حضور در مراکز واکسیناسیون در سبزوار یک مرکز آموزش پزشکی و امدادی گسترده است ، روند تزریق واکسن را از نزدیک مشاهده کرده و از این برنامه ها و خدمات ارائه شده قدردانی می کند.

در سفر دیگری به استان سمنان در ازدواج با جدیدترین مرکز خدمات بهداشتی چراغیان در دامغان برای بررسی اجرای برنامه واکسیناسیون ، و ضمن ابراز رضایت و رضایت از پیشرفت واکسیناسیون تاج در این شهر ، دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور گفتند ، علوم پزشکی ، دانشگاه سمنان ، استان نیز جایزه را دریافت کرده است.

مشاور ویژه وزیر بهداشت در واکسیناسیون Covid 19 ، در حالی که با کارکنان آخرین مرکز خدمات بهداشتی چراغیان در دامغان پاپا صحبت می کرد – بیشتر کارمندان بهداشتی این شهر مانند سایر شیوع این دانشگاه با واکسیناسیون و استقبال روبرو می شوند. توطئه علیه Covid 19 یک بار دیگر امیدواریم که با کمک خداوند و کمک انسان های باهوش ، این طرح بتواند با موفقیت اجرا شود و نتیجه مطلوبی حاصل نشده است.

و بنابراین ، در ادامه راه ما برای گسترش با دانشگاه ، همراه با دکتر. دانا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان – واکسیناسیون اجرای همان طراحی Covid 19 علیه بیماری در آخرین مرکز خدمات حضرت رقیه در بهداشت سمنان.

دکتر. ابراز ابراز خرسندی از سرعت و دقت در روند تلقیح تاج واکسن در این دانشگاه کرد و گفت: “طبق آمار ، پزشکی در بین دانشگاه های کشور ، این اولین دانشگاه و اولین دانشگاه در دانشگاه است. دانشگاه ها از دقت و سرعت عمل مطابقت دارند. “شاخص های ویروس در تاج تزریق واکسن ، به ویژه مسابقه Astrazenka.

مسئولیت ویژه وزیر بهداشت یک حیوان Covid 19 ضمن قدردانی از رئیس دانشگاه ، معاون آموزشی و مدیران بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سمنان اظهار داشت: ابتلا به این دانشگاه دقیقاً طبق دستورالعمل ها و مطابق با هدف بود. رشد تولید واکسن گروهی از یک منبع ، پس از آن سفارش قادر به واکسیناسیون نیست.

وی این کار را دنبال کرد و گفت: “قبلاً در سلامتی کارگران ، کهنه سربازان ، یک خدایی و میله ای که در صومعه ها وجود داشت بسته شده است که پیرمردها حاضر به شفا نیستند؟ این است که آنها بیماران واکسینه شده ای هستند که اولویت دوم را دارند و متناسب با سن واکسینه می شوند. “

دانشگاه علوم پزشکی سمنان که 7000 دوز واکسن دریافت کرده ایم

پس از آن سفر ، دکتر نوید دانا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان – اظهار داشت ، طبق ملی که در تعدادی از گروه های پر خطر مردان ، دانشگاه تجویز شده است و بنابراین ما دوز واکسن 7000 واکسن را که در دسته های مختلف یافت می شود ، ارائه داده ایم. به امید خدا ، واکسیناسیون آخرین دسته واکسن هایی که در اوایل هفته آینده ارسال و تکمیل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ادامه داد: تزریق واکسن به نمایندگی از مردان و حفظ تمام سخنان مردم ، گروه های پرخطر ، برای کاهش شیوع ، و من یک زنجیره عفونت را قطع می کنم ، و از منابع دیگر ، به طوری که اکثر واکسنهای حاصل از واکسن نباید از گروههای دیگر در تولید خانوار واکسینه شوند. “

شما مراقبت های بهداشتی مردم را در پروتکل های کامل خود دنبال می کنید

گفتنی است ، وی در ادامه سفر ، 17 شهریور از کلینیک غربالگری درمان بیماریهای عفونی ابرازا (انتخاب شده از تاج مرکز غربالگری) در سمنان بازدید کرد. ضمن قدردانی از زحمات همکاران و گفتگو؟ هنگام صحبت با پزشک و کارمندان کشیک ، قرارداد را بررسی و ارزیابی کنید.

مشاور ویژه وزیر بهداشت با اشاره به موج چهارم بیماری ویروس کرونا و افزایش مراجعه کنندگان به علائم مشکوک به کرونا فارغ التحصیل از مراکز Covid 19 تحت پوشش دانشگاه گفت: از همه جوانان ما می خواهیم که دستورالعمل های مراقبت با دقت ایمنی فوتبال را رعایت می کنند.

مطالعه جهان بیان فرآیند اطمینان از این است که آنها می توانند از طریق WEBDA با وظایف افسر مدیر جهان آراسته شوند و به عنوان مدافعان شجاع نجات به حساب می آیند.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا