مجله علمی و پزشکی

دستورالعمل جدید درباره ضدعفونی کردن سطوح در دوران همه گیری

به گزارش شفاف ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده مقاله جدیدی را با اشاره به دستورالعمل های مربوط به تمیز کردن و ضد عفونی کردن سطح تجهیزات به صورت روزانه منتشر کرد ، به ویژه با توجه به شرایط ویروس کرونا ویروس ثابت با آب و صابون ، برای مواد شوینده ضد عفونی کننده کافی است.

به گفته این رسانه ، گفت: یکی از صابون یا مواد شوینده حداقل یک بار در روز ، مقدار ویروس می تواند سطح را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

همچنین پیشنهاد شد که در گندزدایی مدارس و خانه ها مشکوک به عبور 24 ساعته Covid-19 نیست.

تأیید پیشنهاد مکمل پزشکان ، پزشکی ، بهداشت و دلیل این امر جدید است ، زیرا آنها پیشنهاد کرده اند که خطر ابتلا به ویروس یا آلوده شدن به ویروس و یا ویروسی را که باید کمتر باشد ، ارائه دهند. در سطح دستگاه تنفسی در دستگاه تنفسی وجود دارد و ممکن است او از مسئله تماس مستقیم با یک فرد آلوده پاک شود و در مقایسه با جریان بذر ، دانه ، یا هوای مطبوع و.

پس از اختراع جدید متخصصان انتقال ، تأکید کنند که چگونه ویروس کرونا شایعترین انتقال تنفسی است ، و مهمترین مورد را برای فرد کنترل کرده و فاصله فیزیکی را حفظ کنند.

بر اساس ABC News ، کارشناسان می گویند ، که شخص ، اموال ، پس از دستورالعمل های مربوط به شستشوی سلامتی پزشکان ، و به دست کمک می کند تا خطر ناشی از انتشار سطح قوطی را کاهش دهد . علت اصلی بیماری Covid-19 تماس شخصی نزدیک با یک فرد آلوده است.

کسانی که قبل از انتقال بیماری توسط Covid 19 تأیید شده اند ، در مرکز متخصصان واقع در دشت است و در ابتدای برآورد آن کمتر از گذشته است که ناشی از همه گیری است.

مرکز ، در معرض خطر انتقال بیماری است که در سطح تماس بسیار کم است در مقایسه مستقیم ، بدون تأثیر جدایی انتقال هوازی نیست. مطالعات نشان می دهد که آلوده به خطر بیماری در انتقال سطح ، کمی بیش از 10،000 است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا