مجله اجتماعی

کشف ۱۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در تهران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آمند ، سرهنگ علی ولی پور گودرز اظهار داشت: روز گذشته طبق اطلاعاتی در مورد تخلیه و نگهداری برخی از لوازم یدکی فریبنده خارجی برای دو نفر جهت درخواست بازپرداخت در یک سخنرانی کهریزک ، احمدآباد ، مأموران پلیس به محل اعزام ، که چهار دستگاه خودرو را مشاهده کرد. “ماشینی گفت شلیک کرد کالا را تخلیه می کند.

وی گفت که او در عصر واقعیت های غیبی است که مشاهده می شود منسجم است در عین حال گفته می شود این چهار به نمایندگی از سرعت کار وسایل نقلیه مسافری که شلیک کرد با ایجاد تغییرات فیزیکی در پلاک خودرو و روغن و محل ، سعی کنید تمام مقادیر را حمل کنید پیشرفت کیا ، قطعات یدکی و دریاچه های خارجی در حال اجرا است اند.

تحقیقات امنیتی اقتصادی و راننده پلیس پلیس همانطور که در ابتدا گفته شد شلیک کرد آنها می گویند که دو برابر بیشتر در معرض روزهای گذشته لوازم یدکی سنگین قرار دارند و صاحب اصلی گناوه تهران بدون داشتن مدارک گمرکی مناسب است. اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان توانستند صاحب کالا را شناسایی کنند مسئول اطلاعات پیچیده است ، افزود: “در سلسله مراتب مرجع قضایی ، تیم به عنوان کارآگاهان خوب عملیات پلیس به آنجا منتقل شدند.”

که وی شهادت می دهد: در طی س initialال های اولیه ، متهم به جرم خود اعتراف کرد ، و کالای دریافتی را دریافت کرد و ادعا کرد که خرید کالاها و گناوه را رانده است. شلیک کرد تهران به انبار. پس از اتمام پرونده متهم ، کارآگاهان را در دهمین مرجع قضایی معرفی کرد.

این مقام پلیس گفت که به ارزش کارشناسان ادعا کرده است که 50 میلیارد ریال انداضافه شده: در صورت مشاهده کالای قاچاق و احتکار کالا ، با شماره 110 پلیس تماس بگیرید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا