مجله علمی و پزشکی

واکسیناسیون رایگان کرونا طبق اولویت‌بندی/ خبرنگاران در اولویت سوم دریافت واکسن

از سخنرانی در ستاد افتخار ملی بر اهمیت 19 رایگان واکسینه شده علیه کووید از طریق اولویت بندی شبکه ای تأکید کرد.

به گزارش مجله رز ، دکتر علیرضا رایزر ، گفت: “ما مطمئن هستیم که بحث در مورد جنایت واکسیناسیون ، دیروز و امروز ، و همه آنها در این زمینه کار می کنند ، و حتی عزیزان برای ایمنی سازمان بهداشت جهانی ، مرزها و غیره می دانند که سیستم قوی ترین است در شبکه به منطقه.

شبکه رایگان و سیستمی مبتنی بر تاج واکسیناسیون در اولویت بندی کشور

وی افزود: من همیشه به روش معمول هستم و از دیروز و امروز در کشور واکسیناسیون ماده نیستم. جلال در مورد واکسن ، واکسن در یک شبکه توزیع می شود و قطعاً رایگان خواهد بود و نتیجه آن قطعی نیست و بحث از اینکه چه کسی می خواهد پول دریافت کند وجود ندارد.

اگر این اول نبود ؛ اما از طرف دیگر صبر کنید ،

رئیس بر این مسئله تأکید کرد: باید انتظار داشته باشم که اگر این اولویت از سوی دیگر ، گیرنده واکسن نباشد ، نمی تواند واکسن دریافت کند. این یک اولویت بندی است اما در همه دنیا و شهرهایی که قادر به واکسیناسیون نیستند می توانند واکسن های بزرگی تولید کنند و حرکت اولین مورد به سمت فرشته مونتاژ پایگاه است. A به عنوان سرزمین چین ، که در اپراتور است ، یا مشکلات مالی به عنوان یک مقام عمومی است و لازم نیست ، واکسیناسیون 9 درصد از جمعیت آن است ، و نه از طریق بسیاری از مردان برای واکسیناسیون 91 درصد البته 9٪ که اولویت بود و بر اساس اولویت بندی با برنامه ما ادامه خواهد یافت.

به گزارش کانال خبری وزارت بهداشت ، معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه رسانه ها و خبرنگاران در مناطق مشاغل حساس و سومین کار دریافت واکسن است ، گفت: انشاالله اگر این دور را به عنوان مشاغل حساس به پایان برسانیم خلبانان ، میانه و زندانیان. .. آمدن.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا