مجله عمومی

ضرورت جلوگیری از تخلفات و خروج غیر مجاز مرغ از لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آمند ، سید موز خادمی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان اظهار داشت: “و با اعضای ستاد تنظیم بازار لرستان تلاش کرد ، اگرچه مردم و مشکلاتی از جمله مشکلات مرغ ، که مستقیماً به دلیل مشکلات لرستان است. نظارت بر بسیاری از عناصر ، محصولات و مردم.

با اشاره به اینکه کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان تأمین شده است ، افزود: در این جلسه شورای ماه مبارک رمضان طراحی شده خوشبختانه روغن ، شکر و برنج به میزان کافی از طرف دولت استان تأمین می شود.

استاندار لرستان با اشاره به گزارش مرغ مصرفي سازمان كشاورزي رايگان استان گفت: مصرف در استان لرستان در شرايط بالا از 140 تن فراتر نمي رود و قابليت واردات حدود 170 هزار تن مرغ را دارد. بازار در استان. “

خادمی با بیان اینکه از نظر تولید با شمشیر و توزیع مرغ مشکلی نیست ، در خیابانهای عمومی ، مرغداران دقیقاً و تا کنون فراخوانده می شود تا با یکدیگر تعامل داشته و در این زمینه همکاری کنند. از طرف ، اقدامات تجاوز کمتر و نه آداب و رسوم گسترش عزیمت: مرغ از استان شروع می شود ، جمع می شود و در صورت سو-استفاده ، بازرسی تجهیزات را کمک می کند و به سازمان های تعزیرات و امنیت گزارش می دهد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا