مجله حوادث

آخرین وضعیت زلزله در کردستان/ مصدومیت ۴ تن و ترک‌خوردگی دیوار منازل روستایی

جمعیت هلال احمر بجای مدیریت و سازمان فعالیت می کند و آخرین وضعیت ایالت ، مناطق کردستان را که زلزله زده است ، توصیف کرده است.

محمد حسن مقدم امپراطور کوسیان ، در گفتگو با جمعیت هلال احمر ، در مصاحبه با مجله رز وی گفت: “توصیف آخرین وضعیت و حرکت زمین ، قرار گرفتن مکان ها در استان کردستان است.” مجروح شدند ، همسران خود را ترک کردند ، و خانه های شهر ، شهرها و روستاهای اطراف ، برای فرار به مریوان “.

وی گفت: تیم های هلال احمر در این فیلم حضور دارند ، جمعیت تحت تأثیر حرکات و اماکن قرار گرفته و هلال احمر برای افزودن عوامل کمک به کارگران در هفت شهر دیواندو ، سقز ، بانه ، مریوان ، سروآباد و سنندج کامیاران کاملاً آماده باش هستند.

خانه های آنها دیوارهایی داشت ، برخی متعصب یک کشور خاص بودند

علی بختیاری ، در مورد سازمان مدیریت بحران ، صحبت کرد و با مجله رز صحبت کرد وی گفت: در این گزارش از مدیرکل بحران استان کردستان ، هویت و جریان برق ، گاز ، آب و تلفن مریوان و دیگر مناطق زلزله زده مشخص شده است.

وی پاسخ داد: “فقط آنچه که مطابق با طرح قدیمی است ، بنابراین آنها آن را در مریوان در مناطق روستایی بردند ، گزارش شده است که این ترک ها وجود دارد ، اما وجود وحدت ، یا به میزان تخریب ، یا از جبران انسان ، یا نه ؛ “حال توسط بنیاد در دست بررسی است و طی روزهای آینده اعلام می شود.

به گفته بختیاری مربوط به مرگ و لرزش لرزش نبود.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا