مجله عمومی

رشیدالدین فضل الله همدانی: نگاه به یونان بس است، به چین هم بنگرید

رشیدالدین می گوید که این امر خارج از مقدار معمول ، چارچوب های سنتی و نظریه ساختارشکنانه فرهنگ ، فلسفه و الهیات است. او با او صحبت کرد ، بسیار شگفت زده شد ، و کسی که معتقد نیست که او مسلمان است و در قرآن توصیف شده است ، و برای تهیه کارهای خوب کتاب های خود همراه با قرآن قابل نوشتن نیست. یک تأمل است ، بنابراین فکر و نوآوری است. همان زمان که او معتقد است که دو نفر دیگر از طرز تفکر او ، با اولی مقید نیستند: اما به دلیل تازگی بنگاه ها ، مردان ممکن است پیشرفت خوبی داشته باشند. که این وسیله ای است که توسط آن ، و با تجزیه و تحلیل ، در چارچوب سنتی جهان باقی نمی ماند. به نظر می رسید این مسئله در گسترش زمینه تفکر و ضرورت فوری ما کلیدی باشد ، چیزی که همیشه بوده ایم و هنوز هم ضعیف هستیم.
با توجه به اینکه لازم است رشیدالدین از منظر نوآوری های فکری به چاپ برسد و کلیه آثار علمی و ادبی آن را در مجموعه کارهای خود منتشر کند. این روشن در حالی که کار انجام شده و رجب زاده است و از آنها برای تصحیح در این زمینه تشکر می کند.
با این حال ، راشد الدین ، ​​مقدمه ای بسیار ارزشمند به نامه Tangsuk [کتابی در طب چینی که ارتباطی با تنسوخ نامه ایلخانی به قلم خواجه نصیر و در حوزه جواهر شناسی ندارد] از این نظر ، از نظر اصطلاحات تمدنی و فرهنگی جهان و به ویژه برای احیای تمدن اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
در این مقدمه ، وی ابتدا از اهمیت دوره هارون الرشید و اقدامات میراث یونانی به عربی برای تقویت بنیه علمی این تمدن نام برد و زمانی را توصیف كرد كه این سیاست “یونانیان را شرافت و كمال می بخشد. ستایش سرزمین مردم از شرایط و بازگشت پاداش آنها ، با خلیفه مردم در یونان است. رشیدالدین جنبش علمی معروف به “سود دانش” را می داند ، که همراه با عشق فعلی ، پسر صالح در حدیث پیامبر اکرم (ص) وقتی “ستوان دائمی او” ، تعبیر “ابن” اگر آدم بمیرد ، عمل نمی کند مگر به سه دلیل. “این آموخته است.

راشد الدین این سال است: چه حرکت جدیدی بعد از دوران هارون اتفاق افتاد؟

با این حال ، نظر رشیدالدین ، ​​این یک مشکل است! این تمدنی است که اسلامی ارائه شده است ، البته عناصر “کتابهای مغرب و کشورها در کتابهای فرانسه و روم ، موضوع در کتابهای یونان است و کتابهای پادشاهان قبلی کشورهای هند تحت دانش متفاوت “در زمانهای مختلف و در جامعه تفسیر می شوند.” و بخش دیگری از مشاهدات انسانی. بخش کجاست؟
این شرق جغرافیایی است که به نام “چین” تبلور یافته است.
راشد الدین همین عبارت را ادامه می دهد: “با این حال ، در بحث از کشور و کشورهایی که به چین و خطای ماشین پیوستند و این موارد به دست نیامد ، و اگر نادر باشد ، تفسیر نمی شود.”
اما این مشکل بزرگ پنهان است راشد الدین شرق چه فایده ای دارد؟

مگر اینکه کسی بگوید رشیدالدین ، ​​علم هر کجا که باشد علمی است. این هنر شرق و غرب است.

رشیدالدین این ، حتی اگر او نام خود را در بالا به یک نکته دیگر منعکس کند ، و این علم خوب است ، اما تفاوت جدی بین صنعت و فناوری وجود ندارد ، این سه صنعت نیز صنعت جویدن فن هستند ؛ با توجه به موارد بالا ، و از هر طرف برای جستجوی شما از آنها استفاده می کنید:
“اگر چنین چیزی قابل تصور است ، این وضعیت در صنعت کاملاً مشهود است ، برای دیدن لباس ، ابزار و سلاح های خطا ، هند ، غرب ، روم ، گال و سایر مناطق سایر کشورها . برای این استان که نزدیکتر به عبور است ، مناسب تر است ، یعنی از این واقعیت که بین خارج از پیچ که خود را نشان می دهد تفاوت وجود دارد و شکل تفاوت در ارقام از این نوع ، و چه کسی در صنایع مختلف. “
این بحث همچنین نشان دهنده ارزش علم و هنر دوم است که مبتنی بر آموزش سنتی است و برای پیشرفت علم و دانش در هر کشوری تابعی از هوا و جغرافیای آن منطقه و مزاج است. به گفته استفان ، سازش: اگر شرق بداند ، “و از آنجا كه هر دو اغلب از خوش تیپی و خلق و خوی استدلال می كنند ، ملات فرم مطلوبی است ، و همچنین اثبات كامل بودن نبوغ و كمال مهارت شخصیت هنگام صدور حکم به عنوان یک حاکم بر مردم و استانی که به آن پیوسته اند ، اولین خطا هستند ، و سپس Machin ، به ویژه چین ، که تقریباً وسعت پیش نویس های خط استوا را دارند ، از تمام مذاهب است. خاتای و ماشین آلات ، مغرب و افرنج در داخل مناطق اول و دوم قرار گرفتند اما در اواسط درجه حرارت اول و دوم سقوط کردند و مطلوب این است که باید کشور را به عنوان چهره خاتای و چین معتدل کند. این دستگاه در دسترس است ، و تعداد زیادی از موجودات و مراحل متوسط ​​ایجاد نیرومندتر و تأثیرات آنها بر یکپارچگی تولید برابری عکاسی و فصل عزت شخصی خواهد بود. هر دو استان و شهرهای هند ، اگرچه ممکن است وجود داشته باشد ، هندی ، سیاه و سیاه ویژگی های زشتی است … اعضای مسابقه خوب بودند اما هنوز هم در مناسب ترین راه “از زندگی خوب ، کنترل بسیار قوی و دقیق چند دقیقه طول بکشد. این مقدار عاقلانه بود. “

در این ویژه نامه از داروی چینی برای عملکرد و بازیگر علم زندگی و مساحت جمعیت استفاده شده است. در این رابطه ، وی گفت ، می بینیم که تعداد زیادی از مردان ، در میان مردانی که در زمینه پزشکی با آنها پیدا کردیم ، ناشی از دانش ، آنچه در آنها است ، و وظیفه شما این است برای یادگیری.
از این طریق درک بهتری از دیدگاه انسان در مورد خواجه رشیدالدین پیدا می کنیم. تمام فرهنگ های تمدن و استفاده از محصولات محصولات فکری است. فرهنگ ها و تمدن ها را جهان و تحت فرهنگ ها می نامند. شخص دیگری وجود دارد ، مانند رباخواری سطح تمدن یونان روم ، غرب ، هند و قانون مدنی رومیان را افزایش داده است ، اما به دلیل اینکه نباید به سمت شرق نگاه کرد ؛ و آنها یک خاص نقطه ای بر این اساس ، راشد الدین نامه را به تانکسوخ سفارش داد که در اصطلاح خلیج فارس داروی چینی است.

این بند به شکلی منتقل شد که مقاله در این گردهمایی ، که پس از بیست و ششمین جایزه ادبی و تاریخی در بنیاد موقوفات محمود افشار برگزار شد ، همان است که خداوند رگ کی را صدا می کند ، بنابراین در مورد کلمه صحبت می کنم ، اما من می دانم که در ده سالها من دوستم موتلی کاشان را داشتم. طی سالهایی که من در کتابخانه در مجلس بودم (91-87) ، او هر ساله برای مطالعه مارقوس کتابخانه ملی مجلس دعوت می شود و هر بار که برای دو یا چند تحقیق در آنجا می ماند. سال گذشته و تاکنون ، همانطور که توانایی آنها در ایستادگی در برابر کتابخانه را داشت ، ما بوده ایم. D. SEHKS یک فرد ساده ، آرام و سخت کوش وجود دارد ، کسی عاشق کار خود است ، دقیقاً به همین ترتیب و انجام آن دشوار است ، و این رمز پیروزی کسانی است که علاقه مند به از همه آنها کار کنید مجموعه ای از جلال جلال او ، زیرا این دانشگاه ها در تهران ، ایران هستند ، جایی که نباید برای ارتقا of علم و فرهنگ تلاش کند. مهمترین یکی از بهترین روشهای دانشمندان برای انجام کارهای خود بدون لبه ها و نظم کامل علمی را ندارد. آثاری که سرانجام پایانی برای ایران و دیگری علم و هنر جهانی دارند و ما را به دنیا متصل می کنند. SEHKS از افرادی که این هنر را در زمینه ایران می دانند ، گزارش کپی برداری و نوشتن ، ژاپنی و فراتر از آن است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا