مجله اجتماعی

آنچه در 99 گذشت (12)؛ تیغ ناموس بر گردن دخترک 14 ساله

به گفته Born؛ جنایات در همسایگی آنها وحشتناک است ساکنان تالش شهادت دادند که در تاریخ 1 ژوئن ، و این واقعیت است که مرگ غم انگیز دختر 14 ساله است. RominS در خواب کشته شد.

داستان را از کجا شروع کنیم

تاشی ، دختری 14 ساله ، به خاطر خانواده هایی بود که با همسرش بهمن خاوری ازدواج کردند ، از کشور زادگاهشان با آن فرد درگیر شدند ، مگر اینکه توسط پلیس توقیف شود و طبق شخصیت به دلیل وضعیت روحی و روانی او ، رومینا پاور و رابطه مداوم با نجات گوسفندان پدر را لمس کنید. دیگر نمی تواند به صاحب خانه برگردد ، اما طبق قانون تسلیم.

RominS اشرف

رومینا کشته شد

خانه RominS ، نگاههای هولناک و ناجور و همسایگانشان می توانند از عصبانیت پدرش که باعث شعله ور شدن آتش شده است ، مانند اول ژوئن ، پدرش خانه را تنها ترک کرد و گردن RominS 14 ساله را با یک ماسه خرد کرد. که مانند گربه های جوان بازی می کند ، فشار غم انگیز چیزهایی که او از بین می برد.

پس از دستگیری قتل پدر

به گفته مردم محلی ، پدر RominS پس از قتل خانه و داس را در دست خود ترک کرده و فریاد زده است: “دخترم کشته خواهد شد و به افتخار …”

بنابراین او پلیس را دستگیر و برای محاکمه تحویل داد.

RominS پدر اشرف

واکنش ها

RominS قتل واکنش های زیادی را از سوی ساکنان دختر نوجوان و افکار عمومی برانگیخت. داستان یک دختر نوجوان قلب افکار عمومی را جلب کرد.

كشتن درد هنگامي كه پدر كودكي به سمت سرپرستي دريافت شود ، بلكه خون قصاص تعزير نيز به او داده مي شود. در توافق با قانون ؛ شما باعث شده اید که بسیاری دچار تلو تلو خوردن شوند تا تغییر در مجلس سنا برطرف کند که گروهی از این موارد ، اقدامات شدیدتری وجود داشته باشد. یک محلول آبکی

RominS چرا ، چرا بهمن نکنید!

به گفته وكیل مادر RominS از رئیس جمهور رضا اشرف (پدر RominS) س questionال كرد: “اگر ما اعتقاد داریم كه داروی ناموست آن روز است ، چرا بهمن خاوری را كشته اید؟ … آیا این درمان پدر كودك است؟” و رضا اشرف پاسخ داد: “اگر من بهمن را می كشتم ، همیشه آنها می خواستند.”

داستان های بازی RominS

بهمن خاوری ، 28 ساله ، روستایی در حویق تالش همان دختری که عاشق حرفه ای شد و فرار کرد ، می گوید: “من عاشق RominS 9 ساله هستم که او را دوست دارم. البته این حتی پس از ورود ما نیز دوست خواهد داشت. در 11 سالگی با تلفن تماس بگیرید. ما دو سال با تلفن صحبت کردیم ، در این دو سال او به من گفت که پدرم را شکنجه کرده و بعد از مدتی به من گفت ، مرا بگیر ، من و تو را دنبال کن “او به من پناهنده شده بود. گزارش شده است که کم به او گفت ، اما او امتناع کرد. او برای من نامه هایی فرستاد ، پدرش و او را دوست دارد. طبق معمول اتاق به شما دختر دختر در جماعت را نمی دهد.” این تنها سنی نیست که یک جرم است. “

بهمن خاوری

پسر عموی او ، رومینا با شوهرش فرار کرد ، زیرا او گفت: “کسی که مرا دوست دارد و مرا آزاد می کند ، می کشد.”

Romina Power the Teacher of all، آنجا که همچنین گفته شده است که Romina Power در داستان به مدرسه بروید ، و او مردی به نام پایگاه بهمن خاوری بود ، با پدر ، و وقتی او را دیدید پیدا کرد در خانه ، ضرب و شتم.

RominS نامه

در شب خانه اش برای فرار از RominS ، و چند روز قبل از کشته شدن او ، نامه ای به طناب روی تصویر پدرش نوشت و نوشت: “من می روم ، بابا”. مگر اینکه بخواهید بکشم. او پرسید ، بگو مرده است.

بعد از اینکه دریافت کرد؟

داستان عمه RominS این است که تنها وسیله فرار است ، زیرا دخترش بهمن خاوری در خانه روستای شالاغون بهمن ماند و من به خانه خواهرم رفتم.

به نظر می رسد رومینا پاور این را برای سرزنش کردن ، به دست آوردن درآمد ، از نظر پدرش قبول می کند و با ازدواج موافقت می کند. RominS خاوری گفت خانواده خواهر فیلمبردار بهمن برای عروسی ، میز و “RominS روی میز نشست ، لباس عروس لیمویی به همراه پدرش به مقامات آمده است.

و در حیاط ایستگاه پلیس ، او آرزو می کند که به او دست مردان مسئول Romina Power خود را بدهند. RominS اشرف بهمن خاوری آدم ربایی و تحریم پدرش برای تحویل.

حکم پدر

علی رغم تمام فشارهایی که در این حادثه دلخراش برای ردیابی وجود داشت ، پدر وی را در قتل دخترش که نام او در اعلامیه رضا اشرف اشرف رومین ظاهر شد ، دنبال کرد ، سرانجام در زندان به دلیل بثورات لکان زندانی شد. دلیل اینکه سالهای دادگاه ، 9 اقدام به راه اندازی آن کرده اند: و برای او که مایل و متولد پرداخت 2 سال از زمان بازخرید و نگهداری تبعید ما است ، او برای ما بهمن فرستاد خاوری

از پدر شما ، مادر طرز تفكر خودش نسبت به عامل رومینا پاور واکنش نشان می دهد

قورباغه داش ، رومینا اشرف مادر عقیده ای است که “علیرغم تأکید بر قضاوت تحقیقات ویژه این موضوع و حکم دادگاه و خانواده با ترس” صادر کرد. این همان چیزی است که شما ما را متهم می کنید و این کار را با شما انجام داده ایم ، من می خواهم شما به دادگاه عالی دعا کنید. من نمی خواهم شوهرم به آن سوی شهر برود.

داش قورباغه

آخرین نکته

رومینا پاور اشرف: 14 ساله: هنگامی که او در ژوئن 1999 به زندگی خود پایان داد. پدر ، پدر او را در مدت کوتاهی از زندگی قطع کرد. اکنون ، مادر و پدر برادر کوچکتر RominS به حوزه قضایی زندان برنگشته اند و هنوز هم برنمی گردند. چه اینکه آنها کلمات رومی ها هستند ، تا کی این امکان وجود دارد.

// انتهای پیام: 3

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا