مجله علمی و پزشکی

کروناویروس سلول‌های دهان را نیز آلوده می کند

محققان همچنین دریافتند ویروس کرونا که سلولهای دهان را آلوده می کند.

به گزارش مجله رز ، گروهی از محققان بین المللی دریافته اند که ویروس کرونا ویروس جدید عامل بیماری است که سلولهای دهان Covid-19 را آلوده می کند.

عفونت دستگاه تنفسی فوقانی و ریه ها در وهله اول این است که از آنجا که ویروس کرونا ویروس بقیه اعضای بدن تأسیس شده است ، به طوری که دستگاه گوارش سرنخ هایی است که شما از طریق ویروس ناشی از سرایت ویروس از بدن به وجود می آورید. نتایج مطالعه دهان را نیز آلوده می کنم.

عفونت ویروس کرونا در نواحی مختلف بدن که طیف وسیعی از علائم ، از جمله از دست دادن چشایی ، خشکی دهان و تاول را در بیماران Covid-19 مشاهده می کند.

علاوه بر این ، یافته ها نشان می دهد که چه عواملی می توانند در انتقال سیستم هضم ویروس کرونا به ریه ها یا شوهرش پر از بزاق نقش داشته باشند. درک بهتر قسمتهای دهان ممکن است بداند که چه راهکارهایی می تواند در کاهش انتقال ویروس به داخل و خارج بدن موثر باشد.

محققانی که قبلاً دریافته بودند افراد با بزاق 19 کوید ممکن است حاوی مقادیر زیادی ویروس کرونا باشند و مطالعات نشان می دهد که آزمایش می تواند یک روش تشخیصی مفید بزاق باشد. محققان کاملاً مطمئن نیستند که بزاق از ویروس کرونا حاصل می شود.

محققان در مطالعه جدید گفتند: “داده های آزمایشگاهی نشان می دهد که برخی از این ها باعث اسپیریت ویروس شده و به بافت های دهان آلوده می شوند.”

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا