جدیدترین لیست شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی

آخرین لیست تاج قرمز و طلای شهرها از نظر ایالت منتشر شده است.

به گزارش مجله رز ، آخرین فهرست تاج های قرمز و طلای شهرها از نظر ایالتی در وزارت بهداشت منتشر شده است ، زیرا در حال حاضر 12 شهرهای قرمز و نارنجی 39 شهر هستند.

لازم به ذکر است که به گفته دکتر ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ، به دلیل این افزایش در میان شهرهای قرمز و نارنجی است ، در نجات کاهش رعایت دستورالعمل ها است. این یعنی 59٪ میزان انطباق 83.3٪ از یک ماه و نیم کاهش یافته است.

واقعیت این است که رنگ شهرها ، نارنجی یا زرد تعداد تخت ها در هر 100000 مرد است.

رنگ قرمز را می توانید مشاهده کنید ، نام شهرها در جدول زیر آخرین تاج است

نام شهرهای دریای سرخ ، در گلپایگان اصفهان، آبادان ، اهواز ، بندر ماهشهر ، دزفول ، رامهرمز ، شوش و شوشتر توسط شهرستان ، خوزستان، زرین دشت در فارس، گچساران در کهکیلویه بویراحمد وو در خط یزد

Suspendisse از این طریق علاوه بر اینكه باید كاملاً بسته شود و خود را در معرض بالاترین درجه قرمز قرار دهد.

نام های طلایی 39 شهر عبارتند از: سارا ، اجابشیر آذربایجان شرقی، ارومیه ، چایپاره و ماکو نقده آذربایجان غربی، خوانسار و لنجان اصفهان، دهلران در ژامبون؛، بوشهر ، بندر دیلت و کنگان گناوه بوشهر، دماوند و فیروزکوه تهران، سامان در چهار پرس بختیاری، امیدیه ، اندیمشک ، ایذه ، باغملک ، باوی ، بهبهان ، خرمشهر ، آزادگان در شادگان و مسجدسلیمان نمایش داده می شود خوزستان، ارسنجان و داراب در مرودشت فارس، بانه ، سقز در دیواندو کردستان، بروجرد پل دختر و دورود لرستان، خمینی و دلیجان مرکزی، بندر در خمیر؟ هرمزگان و نهاوند همدان.

آخرین وضعیت پرخطر است و در این شرایط سطح شغل 3 و 4 بسته خواهد شد.

پیام آخر

خروج از نسخه موبایل