مجله علمی و پزشکی

از خواص بی نظیر مصرف آجیل‌ها چه می‌دانید؟

به گفته شفاف ، ثروت آجیل یکی از بهترین متخصصان تغذیه غذایی است و همیشه بر مصرف آن تأکید می کنید. آجیل سرشار از محصولات انرژی خاصیت منحصر به فرد است که برای حفظ بدن سالم ضروری است.

آنا ماریا ، پزشک و مشاور بهداشت گفت: آجیل ها غنی از عناصر ریز مغذی هستند ، سرشار از فیبر و پروتئین گیاهی هستند و به خودی خود چربی برای بدن مفید است. بسیاری از مغزها حاوی اسیدهای چرب امگا 3 هستند ، که برای عملکرد مناسب هر سلول اولین است.

این متخصص تغذیه گفت: از آنجا که منبع اصلی آجیل و اسید فولیک است ، مصرف روزانه آنها می تواند استرس ، خستگی و بی حالی و اثرات PMS را کاهش دهد. مطالعات متعدد نشان داده است که خوردن آجیل همچنین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

از آنجا که شاهزاده مانند بادام ساخته شده است – و شما کمترین چربی و فیبر و چربی اشباع نشده را پر نکرده اید ، فاکتور مهمی در کاهش سطح کلسترول خون است که بسیار عالی است. بنابراین ، آنها چربی نامیده می شود مفید است.

برای اینکه بتوانید میزان مصرف روزانه رژیم غذایی را متعادل کنید ، متخصصان تغذیه می گویند که مغزها ، مغزها ، سود بسیاری ، مقداری آجیل یا چربی های اشباع نشده زیادی مانند آجیل ، فندق و پسته سرشار از چربی اشباع نشده هستند. از همین تیره

از طرف دیگر ، آجیل و سرشار از پتاسیم است که می تواند فشار خون را کاهش دهد ، رگ ها را تقویت می کند. حتی آموزش بد شغلی انگلستان برای افزایش سطح خون خوب زشت است. با این حال ، مصرف پتاسیم باید در حد متوسط ​​باشد.

از خواص بی نظیر آجیل چه می دانید؟

تحقیقات دانشمندان نشان داده است که مصرف روزانه 6 مغز گردو ، برخی از غنای عناصر مختلف می تواند از سلول ها در فرآیند اکسیداسیون و پیری محافظت کند و بادام سرشار از فسفر و ویتامین B2 است و مصرف روزانه می تواند عملکرد سلولهای بدن 10161 کالری و فقط 2.5 گرم کربوهیدرات قابل هضم موجود آجیل نیستند.

یکی از سوالات متداول در مورد نحوه خوردن آجیل برای آنها. متخصصان تغذیه اسپانیایی باید تأکید کنند که بهتر است به سادگی آجیل خام بخورید. اما برای افزودن نمک زیاد ، مقداری آجیل نیز می تواند باعث فشار خون بالا و مقادیر بالای سدیم شود. آیا مصرف بیش از حد آجیل های نمکی است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا