مجله حوادث

هواشناسی ۲۶ آنلاین ۱۴۰۲/ بارش‌ها در ایران ادامه دارد

آفتاب‌‌نیوز :

نقشه‌های همدیدی سازمان هواشناسی از تداوم ناپایداری‌ها در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر خبر می‌دهد. امروز همچنین بارش‌ها در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان به صورت رگبار پراکنده خواهد بود.

هواشناسی پیش بینی کرده است که روز پنجشنبه در مناطقی از دامنه‌های زاگرس در جنوب غرب کشور، شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر هم بارش خواهیم داشت.

امروز به دلیل کاهش دما، احتمال بارش برف در ارتفاعات شمال غرب کشور وجود دارد.

بر اساس پیش بینی هواشناسی در روز جمعه بارش‌ها به مناطق بیشتری از نوار ساحلی کشور گسترش می‌یاید و مناطقی از جنوب غرب و جنوب شرق کشور نیز بارش خواهند داشت.

امروز همچنین به دلیل افزایش سرعت باد، در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های گیلان، مازندران و گلستان در دریای خزر خطر غرق شدن شناگران، پاره شدن تور‌های صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد.

سازمان هواشناسی نسبت به اختلال در تردد‌های دریایی شناور‌های سبک و فعالیت‌های تفریحی و ایجاد اختلال در فعالیت‌های فراساحل هشدار داد.

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا