مصرف کشمش خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می‌دهد

طبق شفاف هنگام تهیه غذا در لیست خود ، به احتمال زیاد مقداری کشمش ، شیر ، تخم مرغ ، نان و سبزیجات تازه خواهید داشت. از این طریق می دانید که بسیاری از عناصر مغذی انگور ، کشمش ، می توانند برای طولانی شدن مفید باشند ، اما اگر در حد متوسط ​​مصرف شوند یا برای شیطنت استفاده شوند. مارک ، چه اتفاقی می افتد که کیک های خود را می خورید.

رفع یبوست

رفع یبوست یکی از مشهورترین مزایای سلامتی مرتبط با مصرف کشمش است. 1/4 فنجان کشمش حاوی حدود 2 گرم فیبر است که بیشتر حدود 7٪ مقدار فیبر روزانه مورد نیاز برای بستگی به سن و جنس است. به عنوان مثال ، زنان باید سعی کنند 50 تا 25 گرم فیبر در روز پیر کنند ، در حالی که مردان هم سن و سال به 38 گرم فیبر در روز نیاز دارند.

خطر کم خونی را کاهش دهید ،

کم خونی فقر آهن یکی از شایع ترین کمبود مواد معدنی در جهان است که بیش از یک چهارم جمعیت جهان است. وقتی تعداد گلبول های قرمز خون ، کم خونی میزان اکسیژن بدن و احساس شما را کاهش می دهد ، من خسته و ضعیف هستم. در برخی موارد ، این کمبود می تواند عملکرد مغز را مختل کند. اگر در مورد مصرف مکمل های گربه صحبت می کنید ، کمبود آهن داشته باشید. خوردن کیک به شما کمک می کند تا سطح آهن خود را کنترل کنید.

کشمش

افزایش انرژی

از آنجا که یک قند است ، و کیک های کشمش به مکان مرتفع می رسد ، تا آنجا که ورزش مشت او ، حتی قبل از اینکه صنعت بتواند آنها را در غذا خوردن انجام دهد ، شگفتی های بزرگ است ، بنابراین یک افزایش است. اگر سعی کنید تعریق مشکل آفرین باشد ، به دلیل ضعف صبح با معده خالی صبح ، خوردن کشمش می تواند در رفع این مشکل موثر باشد ، اما آنها قبل از مصرف ورزش به عنوان میان وعده فرار کردند!

برای کاهش خطر بیماری های قلبی

وقتی کشمش آنتی اکسیدان های خوبی است زیرا غنی از مواد مغذی گیاهی به فنل و پلی فنول است. این آنتی اکسیدان ها می توانند نقش مهمی در مهار رادیکال های آزاد در خون داشته باشند که می تواند به سلول ها و DNA آسیب برساند و منجر به عوارض عمده سلامتی از جمله بیماری های قلبی و سرطان شود. البته ، نه تنها می تواند به جلوگیری از بیماری های مزمن کمک کند ، بلکه یک غذای سالم که آرد سرخ شده با روغن سرخ می کند: و بدن خود را نیز به نمایندگی از تسهیل مصرف کننده.

افزایش سطح قند خون

او که در یک فنجان شکر است و دسته ای از کشمش و یک مرد ثروتمند ، 26 نفر با هم دارند و روی 1،4 گرم قند تأثیر می گذارد و می تواند باشد ، به خصوص در مورد نجات مردان ، دیابت نوع 2 Hesi و (همیشه) خطر قند خون را افزایش می دهد ، که در صورت عدم درمان می تواند عواقب جدی برای سلامتی داشته باشد. به همین ترتیب ، اگر مجبور به دیابت هستید ، برای تقلب ، پایان آرد ریز سرخ شده با روغن را می کشید: زیرا من کربوهیدرات زیادی ندارم.

خروج از نسخه موبایل