مجله علمی و پزشکی

رونمایی از تخلفات عجیب برخی داروخانه‌ها و مراکز درمانی

در حالی که شما از داروخانه برای بیماران استفاده می کنید ، از روی ناآگاهی ، و با آنها صبور باشید ، و تجویز جرم را به سازمان تأمین اجتماعی و اداره تأمین اجتماعی و اداره و در ماه مارس ، هنگامی که گفته شد بیمه ای که مشاوره رساله های دیگر وی در بخش الکترونیکی توسعه خدمات آنلاین و حضوری است. درمان های کاغذی صادر نشده است.

به خاطر او این دومین مراجعه به داروخانه است. اولین باری که وی در نامه های خود به بیمه ، کالایی برای هنر پزشکی آنها خریداری کرد و او را برد و آن را به بیمه داد زیرا ما می دانیم که عمل آن مرد ؛ او این بود: و وظیفه بیمه نبود ، اما او که این کار را نمی کند و این در صورتحساب داروخانه برای کارت سبز است ، صبور باشید ؛ به عبارت دیگر ، اینها که دارو هستند ، مانند رایگان و در نظر گرفته شده با استفاده از پول خود از دفترچه های بیمه ، همان کارت سبز برای دریافت پول از بیمه هستند. زیرا فقط عده ای مشاهده می کنند که ما از تخلف اطلاع نداریم. من و بیمار چیزی نمی دانیم که او به او گفت ، و جریان شیوا بیمه.

اگر چه بسیاری از مردم از روی ناآگاهی ، شهادت شاهد اعمال تجاوز به عنف ، در این روز ، بسیاری از کارشناسان بیمه. این متخصصان تا زمانی که آزمایش و هر بار حق بیماری به او برگردد یکی در برابر تخلفات هستند: “این روزها ، بیشتر کودکان داروی مورد توجه قرار می گیرند. حتی اگر دو ماده دارویی نیز بتوانند داروی بیمار باقی بمانند ، تحت پوشش تأمین اجتماعی نیستند. ، داروخانه ها می توانند برگ سبز روی صورتحساب بیمه بیمار را بردارند ، اما هنگامی که بیمار فاکتور می شود و توسعه دهنده “بیمه نیست و در مورد کار” در قسمت جلوی فضای باز آن را از حوزه پزشکی خارج کرد ، در مورد بیمار آزادانه توافق کرد ، بنابراین او حق ندارد برای این کار از دادخواست گرین کارت حذف کند ، آنها بیمار و بیمه را متقاعد می کنند. این دارو توسط داروخانه ها برای قیمت بیمه سبز ماهانه برای تأمین اجتماعی جمع آوری پول برای ارسال جمع آوری می شود. به عبارت دیگر ، او پول را از مشتری می پذیرند ، آنها همچنین می توانند از طریق فاکتور از بیمه پول دریافت کنند. “موارد بسیاری از این دست وجود دارد و توضیح وضعیت با همان قدرت و ارسال او برای بازگشت به درمان ، به این دلیل که کارت سبز برای وی در نظر گرفته شده بود ، دکتر سعی کرد کتاب کوچک خود را تسکین دهد ، اگر این مورد با پرداخت هزینه اضافی دارو نیست ، من بیمه نمی خواهم. “

به دنبال مجله رز می گویید: “به عنوان مثال ، قبلاً ، فوتبال کارتن به او ارجاع شده بود ، او برای قلم نزدیک به 300000 تومان پرداخت کرد. محاسبه شده است که مبلغ کل و رایگان است. ثانیا ، برای نوشیدن یک بیمار شهادت داد که پول 80،000 تومان دریافت كرد. همان فرد برای چند روز 80،000 از بیمه شده پول در نمی آورد ، گاهی اوقات اتفاق می افتد كه در بیشتر موارد ، شما می دانید كه برای نوشیدن چقدر خطر ایجاد می شود؟ گاهی اوقات ، بیمه شده ، خواسته آنها را وارد می كند برای بازگشت با دست خالی ، باید بگویم که او برای من آرزو می کند ، او بلند می شود تا نتیجه را ببیند که تقریباً همه آنها اسکناس شما را می گیرند ، به کسانی که آسیب می بینند ، اما آنها نقض نمی شوند ، و در پایان ، من می گویم که کارمند باید این کار را انجام می داد که کار دیرهنگام بدون شک دوباره انجام می شود. در بعضی اوقات ، دو ماه از آن گذشته است ، و با داروهای تجویز شده صبور باشید و نباید او را لمس کنید ، و گفت ، زیرا شما نسخه هایی که در تأمین اجتماعی یافت می شود. بیمار پزشک ، این بخش از مشتری نیز به مشتری ارائه می دهد و مایل است برای دریافت گرین کارت به محل پذیرش مراجعه کند. “همچنین در نظر بگیرید که فرآیند مصرف وقت و انرژی چقدر است یک بیمار و خانواده اش. “

اما این سو anاستفاده از داروخانه ها نیست ، زیرا این فقط به اعتبار آن است. این روزها ، بدون ادعای صبر و شکیبایی معلمان صدها معلم نسبت به خود و تلاش برای رسیدن به بهترین مناصب عالی در کار ، خیرخواهی ، جز در بین مقامات ، و این برای شما کافی است که چگونه همه بیماران اغلب مجبور هستند دفتر را ترک کنند کار کردن زیرا انسان به نیکی بیشتری می پردازد ، این که چقدر صبور باشد ، آرامش خاطر داشته باشد. به عنوان مثال متخصصان زنان و زایمان یک دستگاه سونوگرافی با توانایی انجام روزهای کاری تهیه می کنند و پزشک هفته ای سونوگرافی را طی می کند ، در حالی که این خاصیت توسط یک متخصص سونوگرافی جدا می شود. رادیولوژی. به همین دلیل ، او بیکار می ماند ، بسیاری از متخصصان در این زمینه راضی هستند ، زیرا دکتر ، هنوز مردها نمی توانند با شخصی که سر مدل مالی یک دستگاه است ، کار کنند.

از طرف دیگر ، بیمه های تکمیلی نسخه ای برای سونوگرافی به بیمار نمی دهند ، که آنلاین هنرمند ندارد و می گوید: “طبق وزارت بهداشت ، انجام سونوگرافی برای کار با آنها چون رادیولوژیست ندارند و همچنین تمبر ارزش آن را دارد که هیچ پولی نداشته باشد. “

همان زمانی که من یک متخصص زنان و زایمان را که او به او پاسخ می دهد بزرگ می کنم: شخصیت. یک بار برای همه ، و دوباره ، از طریق اثر سونوگرافی از هر دو حالت عمومی و خصوصی ، باید صبور باشم از طریق مرکز اشتباه بود. به عنوان مثال ، من هم که داشتم ، نسبت به رفاه عمومی با صبر مرکز سونوگرافی و نتایج نشان می دهد که همه چیز طبیعی است ، همچنین باید صبور باشد ، با این حال ، او هنوز درد داشت. هنگامی که او یک مرکز پزشکی دیگر برای او فرستاد ، ما او را پیدا کردیم که کیست 15 سانتی متر داشت. از این ، معلمان در وظایف شغلی خود برای انجام سونوگرافی یا موارد مشابه ، یا حتی مراکز پزشکی شخصی هستند. “این نوع پرداخت است.”

این بیمه نیز در اختیار من قرار گرفت و گفت: “در حال حاضر تعداد کمی از افراد ، و برای کنترل مراکز و مراکز خصوصی ، پزشک و تا زمانی که نتیجه داروها را خاص مصرف نمی کند و از مرکز برای معرفی بیمار برای معاینه مجدد استفاده نمی کند. بر این اساس ، پزشک مرکز پزشکی که دستورالعمل های خاصی را روی کارت ارائه می دهد ، و سپس دوباره می گوید: “این سایت ها برای پذیرش هزینه رایگان هستند ، در حالی که هزینه های برخی از امنیت برای محافظت از مراکز رفاه اجتماعی است.”

و او تصمیم می گیرد از کلینیک های دندانپزشکی نیز بتواند از این نوع استفاده کند و مواد خام بر اساس نرخ هایی است که از سرزمین های وارداتی تهیه می شود. به دلایلی که وی با استفاده از نرخ بهره محاکمه می شود ، در هیچ یک از آنها هیچ هزینه ای وجود ندارد. لوازم جانبی و بیمه ها بر اساس تعرفه های نرخ خود که توسط وزارت بهداشت ، دندانپزشکی که حاضر است دندان 60 هزار تومانی داشته باشد ، چیست؟

دلیل طعم مراجعه به پزشکان مراجعه کنندگان شما هستند و مراکز درمانی نیز به این موضوع اعتراض دارند. مشتری یکی از بیمارستان های خصوصی این مجله رز: “تا سه ماه پیش ، دکتر بیمارستان قبلاً 40،000 ، 65،000 تومان می گرفت و اکنون نیز تومان دریافت می کند.” کاملاً مشخص نیست که تعرفه ها چه بوده است. “

مشتری دیگری که تقریباً یک ماه به روانپزشک مراجعه می کند ، اما ما تعجب می کنیم که آیا فقط ویزیت ماه گذشته 94000 تومان در ماه مارس برای پرداخت 140،000 تومان و دبیر مطب بوده است: “ما از غار اصحاب کهف ».

طبق اطلاعات دولت به هیئت مدیره ، معلمان بخش خصوصی روانپزشکان بیمار 655 هزار ریال روانپزشک و دوره های روانپزشکی و تحصیلات تکمیلی (شرکت) 743 هزار ریال است.

از طرف دیگر ، آنها سعی می کنند کارخانه ها را به آسانی متقاعد کنند زیرا بیمار در حال رفتن به بیمه است ترجیح می دهد اگر ما پول کافی برای اداره کل بیمار داشته باشیم. در این بین ، برای داشتن ذهن اکثریت قدرت بیمه شدن بیمه ، قادر به عقد قرارداد بیمه و گوش دادن به گوش برای جلب توجه برای تمدید دوره هستند. اما در میان دستورالعمل های شرکت بیمه شخصیت خاصی دارد. با این حال ، این چالش به یک تکه کاغذ و دیگری به یکی از موضوعات یک آنلاین نیاز دارد ، اما به نظر می رسد که آنها بیشتر از همه ارائه دهندگان خدمات بهداشتی را ترجیح می دهند ، صبور باشید با اندازه شما خیلی خسته شده اید متشکل از نامه هایی است که دریافت می کند و بازپرداخت برای درمان به صورت نقدی است.

به گفته کارشناسان بیمه ارزان تر است مراکز پزشکی برای دریافت پول از بیمار و تعداد مشتریانی که می گویند اولین هنوز هم زیاد است. “ما به مرکز پزشکی رسیدیم ، با خلق و خوی کشورمان وارد شدیم و گفتیم” شما در قرارداد بیمه پول نقد ندارید و تحت درمان قرار گرفتید. ” با این حال ، بیشتر بیمارستان ها با تحمل قرارداد به صورت الحاق به قدرت کار می کنند ، همان خبرها را دارند یا مطب های خوب بستری را در بیمارستان انجام می دهند و از این طریق دانش ورود به کار با پرداخت بیمار انجام می شود ، به همه کد ملی از کسر. و بعضی از بیمه ها نیاز به کاغذ دارند که دستور پزشک است و کپی صفحه اول بیمار کوچک بیمه است. با از بین بردن مدارک ، صبور باشید نسبت به کار انجام شده ، یافتن آن آسان است. وی افزود: “البته برخی از مراكز درمانی 24 ساعت شبانه روز توسعه دهنده خروج هستند ، اما همه بیمه ها مسئول این امر نیستند.”

در برخی از مراکز صورتحساب پزشکی برای دادن به دیگری ، به منظور جلوگیری از ادامه ارتش با استوار در ذهن مردان است. برخی از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی در مورد الحاق قدرت ، بیمه که به صورت آنلاین کار می کنند تا من آن را پرداخت کنم: برای قانون ، تا آنجا که بیمار مجبور بود به بیمه بفرستد و نشان دهد که با پرونده بیمه شما صبور است ، اما یک نوع مراکز بهداشتی این کتاب کوچک را به او نمی دهند ، حتی در محدودیت های مناسب اولین خانه است ، وقتی که بیمه ، و نقره ای از آنها ، و شما ممکن است آن را بدهید ، با قبض مشتری صبور باشید. اگر پول به کتاب بیمار داده شود ، وی نباید هیچ کار پاراکلینیکی انجام دهد. البته ، اگر پرونده نمی تواند وابسته به خود بیمه اعلام شود ، و نه یک تابع از آن مرکز برای تقویت بیمه درمانی از معاینه مراکز پزشکی در اطراف جستجو پس از حقیقت. یک ماه ، و او نیروهای دیگر را به مقالات مراکز پزشکی فرستاد برخی از آنها ، مردان در مقابل بیمه بیمه جمع نمی شوند. ترتیب کار با یک فرآیند بیمه یکسان است.

اکنون ، با اجرای این طرح و فرآیند تجویز غیرحضوری الکترونیکی و در حال حاضر تجدید بیمه نامه های سلامت ، وضعیت کمی پیچیده تر شده است و تا زمانی که این طرح اجرا شود ، پزشکان و داروخانه ها و با صدای بلند گریه می کنند.

طبق گفته مصطفی حقوق ، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی این لایحه جدید صادر شده تا 1 مارس است ، مگر اینکه بیمه شدگان بتوانند از افترا li موجود خود نیز استفاده کنند و خدمات ممکن است برای طلاق بیمه ای ارائه شود و دکتر حتی می تواند از تجویز الکترونیکی یا تجویز نوشتن به دست نوشته های خود او. به طوری که آنها می توانند خدمات پزشکی دریافت کنند ، پوشش تأمین اجتماعی ادامه می یابد.

به مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی گفته شد ، اگرچه آنها فقط چند روز پیش هستند و نمی شوند ، مگر اینکه پایان اصلی در تجویز حق الزحمه پول ، اما برای ارائه خدمات و پوشش ، به طوری که با سهولت کار در مراکز درمانی ، معلمان بر این باورند که این استراتژی منجر به رهاسازی دارو از طریق تعرفه های مرسوم نمی شود. نسخه می تواند بیش از یک مورد درمانی و الکترونیکی ایجاد کند. به عنوان مثال ، اگر علاوه بر معاینه سونوگرافی داپلر ، بیمار تجویز شده باشد ، بیمار باید در پرداخت هزینه یکی از آنها آزاد باشد. همچنین ، بسیاری از پزشکان و مراکز درمانی بار برای نوشتن نسخه الکترونیکی بیش از حد شلوغ نیستند ، این فرایند زمان بر است. با این حال ، طبق گفته مدیر سازمان تأمین اجتماعی برای دیدن هر گونه مقاومت یا عدم تمایل مقامات عمومی وجود دارد.

برای من ، یکی از خیابان های شریعتی در داروخانه های تهران.

– نسخه الکترونیکی طرح اجرا شده؟

– ما با شرکتی که به طور آنلاین از این برنامه پشتیبانی می کند تماس گرفتیم ، “نه در کشور ما بلکه باید دوباره منتظر بمانیم. وضعیت روشن است و هیچ چیز جدیدی وجود ندارد. به نظر می رسد ما یک مشکل جدید داریم.

– در این شرایط بیمار و در صورت تمایل به اضافه شدن هزینه بیمه درمانی چقدر است؟

– من واقعا نمی دونم. هنوز چیزی نگفت. اما ما احتمالاً آنها را برای رسید می دهیم.

امنیت اجتماعی و مذاکره با مقامات ، بنابراین آنها مشکلی در تهیه برنامه بیمه تکمیلی با API برای بیمه شده ندارند. همچنین مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی ، دکتر شهرام غفاری درباره این مشاوره لازم با تمام بیمه های جانبی ساخته شده گفت ، که ظرف چند روز به سیستم متصل می شوند و سپس می تواند مشکل سلامتی ناشی از سیستم تلفنی 1420 را اعلام کند. ناظران درخواست می کنند.

ما باید صبر کنیم و ببینیم ، دلیل منع دیدار آنها در جلساتی است که البته با توجه به کد ، الکترونیک ، روتین یا مقدار کمی از درمان در این زمینه انجام نمی شود.

این آخرین نکته این است که ، این نوع تخلفات کوچک و همچنین بزرگ ، کتیبه بر روی نیم تنه بزرگتر وی از کادر پزشکی کشورش اخراج شده و ایثارگرانه و بیشتر از همه در طول سال به مردم خدمت نکرده است. ، و به نظر می رسد که اولین کسی است که اعلام کرده است که مخالف اعضای سیستم مراقبت های بهداشتی است باید همین مسئله باشد ، همچنین ، مردان شریر برای تأمین مخارج زندگی خود در هر زمان سخت کار کرده اند.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا