مجله عمومی

آمریکا و اروپا به جای ژست، عمل کنند

به گزارش پایگاه خبری پایگاه داده
ظریف پیامی در توییتر خود نوشت: “بورخا یک برنامه جامع است که در سه کشور اروپایی به علاوه سه کشور دیگر (از جمله ایالات متحده) و ایران تکمیل شده است.” نامه 100 (یک JCPOA) طرف را نشان می دهد “.

ظریف نوشت: “این توافق نامه توسط ایران اجرا نشده است.” وی گفت: “ایالات متحده و اروپا باید از انسانها كاسته شوند تا به تعهدات خود عمل كنند ، شركت خود را حفظ كنند اما به آنها عمل نكنند.”

وزیر امور خارجه ایران دوباره هشتگ “تعهد ، توافق شده است” را ادامه داد و ادامه داد که ایران می تواند بدهد.

140 قانونگذار آمریکایی از هر دو حزب نامه ای به دولت رئیس جمهور جو بایدن نوشتند و از رئیس جمهور خواستند تا با برجای ایران به توافق برسد.

شبکه خبری ABC ، ​​که می گوید این نامه را دیده است ، وی به قانونگذاران آمریکایی نوشت که بایدن هدف یک توافق دو طرفه را هدف قرار دهد ، ایران و سایر کشورها برای دستیابی به یک توافق جامع علاوه بر موضوع هسته ای تهران ، اختلافات را پوشش می دهد. DAT

این نامه توسط 70 قانونگذار و قانونگذار جمهوری خواه و دموکرات توسط 70 وزیر امضا شده به وزیر خارجه آنتونی پلک زده تا روز سه شنبه امضا شده است.

وی سخنان توافق نامه جدید را بیان می کند ، گفته می شود قانون گذاران آمریکایی در برنامه موشکی ایران سالم و سنگین ، قدرت هسته ای و فعالیت های منطقه ای آن هستند.

هنگامی که واشنگتن قصد داشت قسمت هسته ای معامله را نقض کند با درآمد حاصل از دولت ایالات متحده ، آژانس بین المللی انرژی هسته ای (انرژی هسته ای) را به جمهوری اسلامی ایران تحمیل می کند ، در حال برداشتن گام های برداشته شده توسط واکنش آمریکا به نقض پیمان است.

جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است که با توجه به اینکه واشنگتن طرف توافق و کاهش حضور تهران در پادشاه در واکنش به اقدام غیرقانونی ایالات متحده است ، پس از لغو تحریم ها هیچ اقدامی توسط تهران انجام نخواهد شد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا