مجله علمی و پزشکی

تایید اثربخشی وکتور ویروسی در واکسن چینی کووید-۱۹

مدیرعامل جامعه چینی CanSinoBIO به این معنی است که ناقل ویروسی در واکسن تولید شده توسط این شرکت ایمن تر و آسان تر برای تولید بدن انسان است.

به گفته مجله رز و مدیر عامل جامعه چین Kan Xinbio پس از تایید چین و ایالات متحده واكسن های ناقل ویروس آدنوویروس با دوز واحد ، وی گفت: “در ناقل ویروسی در واكسن های تولید شده توسط این شركت ، خطر تولید بدن انسان. “آسان است.

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) روز شنبه یک واکسن نوترکیب آدنوویروس جانسون و جانسون ، اولین دوز یک بیماری کوید 19 واکسن در ایالات متحده را تأیید کرد تا موثر و بی خطر باشد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در وب سایت دفتر ملی محصولات پزشکی چین در مشتری ، اورژانس ویروس آدنوویروس شرکت چینی خان XinBio اضطراری مجاز به استفاده از آن است.

ناقل ویروس سرماخوردگی مورد استفاده در واکسن ، ویروس کرونا ویروس نوترکیب کانابینوئید است که برای انسان خفیف و بی خطر است. ویروس آدنوویر ضرب نمی شود و نه تنها در بدن ، خطر ابتلا به عفونت است.

Sin ╗ یافت شده در كون و هپاتیت از واكسنهای مختلف ناقل آدنوویروس از جانسون و جانسون استفاده می كنند ، اما آنها نتایج مشابهی را در آزمایشات بالینی و روش ناقل ویروس آدنوویروس نوتركیب برای آزمایش امکان سنجی نشان داده اند.

واکسینا تاج مرد خودکنترلی است ، این ژن ها را حمل می کند و باعث می شود ناقلین مردان مشهور شوند. برخی از ناقلین ویروس (وسیله نقلیه یا وسایل نقلیه) برای ساختن سلولهای عضلانی ، ویروس بیشتری وارد بدن می کنند. ویروسی با سرعت کمتری از طریق میله های سرب ، پروتئین های تاج گل را روی سطح حمل می کند.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا