مجله علمی و پزشکی

شاهد افزایش ابتلا به کرونا در کلانشهر‌ها هستیم

به گزارش شفاف ، افشین امپراطور که ماهومت علیزاده ، متخصص بیماری های عفونی و یک شریک بازاریاب با دوستانش قبل از دانشگاه شهید بهشتی ، در مصاحبه ای گفت: “ما حتی در چهارم تاج تاج موجهای اپیدمی در یک لحظه ، و ما همچنین باید در مردم کار کنیم ، مبادا چهارم اینکه آنها نباید به خاک امواج موج وارد شوند. “برای جلوگیری از ایجاد جو بحران در کشور.

وی افزود: “امواج قبلی قرنیز برای درگیر شدن افراد مسن با بیماری زمینه ای ، اما موج جهش یافته ، كه به آن تاج انگلیسی گفته می شود و درگیری جوانان و جوانان ، به ویژه كودكان است.”

امپراطور محمد علیزاده ادامه داد: در حال حاضر ، محققان علت درگیری بین جوانان را جویا شده و به آنها مقدار مناسب را گفته اند.

وی گفت: “در هر کشور استفاده از موج تاج با سایر کشورها متفاوت است.” امواج برزیلی یا آمریکایی آفریقایی تبار یا تاج در حال حاضر حدود 200 میلیارد کهکشان نشان می دهد که ویروس شامل موارد زیر است: در میان تعداد زیادی از پسران 13 ساله ، و دلیل این امر این است که چگونه این افراد کمتر از اکثر ویروس ها هستند که به کودکان آلوده می شوند.

امپراطور محمد علیزاده گفت: “با توجه به افزایش تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی کوید 19 و ایجاد موج چهارم ، افزایش می یابد. همچنین با افزایش ویروس تغییر می کند به شرطی که طبیعت ما موج چهارم باشد و افراد آلوده به کرونا و مرد انگلیسی را آلوده کند.

این متخصص بیماری های عفونی ادامه داد: در حال حاضر تنها راه مقابله با آن رعایت اقدامات بهداشتی و جلوگیری از قاچاق در شهرها ضروری است.

وی گفت ، “موج یک ، دو و سه ، درگیری با شکل طبیعی چیزها معمولاً درصدی از بیماران هستند ، بیمار می شوند و در بیمارستان بستری می شوند ، اما این نوع تغییر یا مرد انگلیسی ، و چهره افزایش همه جوامع ، به طوری که او با انتشار نرخ بالاتر درگیر شد ، درصد زندگی و مکالمه جامعه و گروه های سنی نیز افزایش می یابد ، یکی از این موارد در مورد کودکان است.

امپراطور محمد علیزاده اظهار داشت: حدود 4 تا 8 هفته طول می کشد تا واکسن تزریق شده ایمنی لازم را ایجاد کند و بین آن زمان ، زیرا هیچ مصونیتی وجود ندارد ، در مقابل بیشتر به ما آموزش داده می شود.

این متخصص بیماری های عفونی اضافه کرد: در این شرایط ، محدودیت ها باید در این روش کاملاً هدفمند باشد و تماشاگران باید نسبت به انجام سخت گیری و دقت جو هشدار دهند که این ویروس می تواند به سرعت ظرفیت بیمارستان ما را افزایش دهد و به بیماران ، از دریافت مراقبت های پزشکی .

افزایش تعداد بیماران کرونا مراجعه کننده به مراکز درمانی

وی ادامه داد: علاوه بر این موارد ، زندگی کادر پزشکی در حال حاضر تحت تأثیر این ویروس و شروع یک موج جدید علاوه بر بیماران ، حتی عواقب جدی برای کادر پزشکی نیز تحت تأثیر این ویروس قرار دارد. یک راه و یک پایان خوش برای خلاص شدن از شر این ، یک مرد برای نجات کالا ، یعنی نگهداری و انجام دادن ، و به ویژه در جهان اصول خدمات به افراد و فضای اجتماعی.

امپراتور محمد علیزاده گفت: احساس اضطراب موج چهارم جلال را برطرف کنید و همه مردم که تلاش می کنند از یک ماشین در شهرهای عید دیده شوند عاری از ترافیک است. آنها با مشکل مدرن do نوروز و در حال حاضر افزایش تعداد مراجعه به مراکز درمانی عروق کرونا مواجه شدند. دیروز ، من در خانه خداوند دیدم که همه کسانی که از بیماری عروق کرونا قلب با او بودند ، به مرکز پزشکی بروند.

این متخصص بیماری های عفونی ادامه داد: آیا شاهد پیشرفت بیماری عروق کرونا قلب در سراسر کشور به ویژه در کلانشهرها هستیم ، اما خوشبختانه میزان مرگ و میر در حال کاهش است و تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب در دو هفته گذشته در حال افزایش است اما غیر انطباق با توانایی توانایی پیش بینی مرگ و میر نیز به افزایش مواد قوطی.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا