مجله علمی و پزشکی

راه اندازی مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم‌ پزشکی جهاددانشگاهی بوشهر

مجله رز / بوشهر رئیس دانشگاه آزاد بوشهر اعلام کرد که وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مجوز نهایی جهاد دانشگاهی مرکز مهارت های حرفه ای جهاد دانشگاهی بوشهر را کسب کرده است.

علی احمدی زاده با اشاره به اخذ مجوز از مرکز مهارت های دانشگاه آزاد بوشهر و لورام حرفه ای توسط وزارت بهداشت ، گفت: این اولین مجوز از وزارت بهداشت برای آموزش آموزش پزشکی در استان است که قبلاً انجام شده است. صادر شده در این موسسه – دانشگاه بوشهر را آزاد کنید “.

وی افزود: مهارتهای حرفه ای مرکز لورم و فضای آموزشی عملی که برای آموزش مجهز است ، کمکهای آموزشی امکانات بالینی و بالینی مهارتهایی را که در منطقه در دسترس است فرا می گیرند.

این مقام مسئول گفت: مرکز هنرها و آموزشهای حرفه ای با هدف سازماندهی مهارتها و آموزشهای حرفه ای در سیستم بهداشت و درمان در استان برای استفاده از منابع موجود در کشور برای آموزش نیروی انسانی ماهر در زمینه بهداشت ، بهبود کیفیت ظرفیت سازگاری و مهارتهای مختلف برای دانشگاه علوم پزشکی ، سناتوس ، و مجوزی را از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی کرده است.

در تحویل دانشگاه بوشهر که در بالا شرح داده شد ، داشتن نقشی در استانداردها و معیارهای اعلام شده توسط مرکز ملی هنر و آموزش حرفه ای جمهوری اسلامی ایران ، افزایش کارایی منابع انسانی ، به طوری که دانشجویان از توانایی کشور در آموزش ماهر استفاده می کنند. مردم و ایمنی سیستم در نیروی انسانی در شرکت ، و بازار قبل از استنشاق آن.

احمدی زاده تأکید کرد: یکی از مهمترین اهداف این مرکز و پایبندی آنها به نیازهایشان و حل مشکلات جامعه است.

وی همچنین نشان می دهد که از زمان صدور مجوز مرکز مهارت های حرفه ای جهاد بوشهر و لورام دانشگاه علوم پزشکی ، مهارت و مدرک پزشکی حرفه ای در سطح حرفه ای در استان مرکزی تا بوشهر برگزار می شود.

در آخر اشاره به دانشگاه آزاد بوشهر ، آنها منجر به کسب یا افزایش مهارت های خود در یک حرفه مستقل یا بخشی از وظیفه حرفه ای کارآموز می شوند و می توانند با یادگیری مجموعه ای از مهارت های این حرفه باعث شغل شوند. تبدیل می شود.

طبق روش های جهاد دانشگاهی بوشهر ، به دستور وزارت بهداشت ، تنها مرکزی دارای مجوز و دارای مهارت پزشکی و سرعت مرکز ملی هنرهای حرفه ای و حرفه ای است که تنها مجوز دولتی این مرکز است. برای دوره های برگزاری پزشکی پزشکی. بوشهر در استان.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا