مجله عمومی

تغذیه‌درمانی برای مدیریت کووید-۱۹ – مجله رز

مطالعات نشان داده است که ارتباط مستقیمی بین تغذیه و سیستم ایمنی بدن وجود دارد و باعث ایجاد بیماری در ویروس 19-Covid می شود. غذا یک سیستم ایمنی سالم است و به همان اندازه قدرتمند است و بدون شک بیماری و سایر عفونت ها است.

به گزارش مجله رز ، مجله رز وی نوشت: “از ابتدای اولین موارد ویروس کرونا که در جهان مواجه می شویم وقتی با یک واقعیت جدید روبرو می شویم ، زندگی بقیه زندگی او ، زمانی که خطری همیشه وجود دارد.” این کار توسط بسیاری از افراد آلوده به ویروس کرونا انجام می شود که به دور از عبارت بدون علامت ، خفیف و شدید است. محققان دریافتند که غذاهایی که دارای یک ترکیب غذایی هستند ، سیستم ایمنی بدن گیرنده های Ace2 سبک (2 آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین) را از بین می برد و همچنین در درمان و پیشگیری از بیماران با What-19 مفید است. این رگهای ریه ها را به سلولهای قلب ، کلیه ها و روده ها دنبال می کند انواع جراحی برای Ace2 سطح خارجی سم ایوان ، و قبلاً در برخی از گونه ها مانند Covid 19 در سلول های بدن وجود داشته است.

محققان دریافتند که پروتئین ها ، اسیدهای چرب امگا 3 ، ویتامین های A و 100 ، فیبرهای غذایی ، سلنیوم ، مس و ضد التهاب در بسیاری از مطالعات بیماری زا که کل Covid-19 وجود دارد ، از التهاب جلوگیری می کنند. چربی های توصیه شده (چربی های آب دوست و چربی دوست) دارای اثرات ضد ترومبوتیک هستند.

یک بیماری ترومبوز ، که در آن لخته های خون در یک ماده جریان خون سالم از بلوک های بتونی تشکیل می شود. آمبول گفت: اگر خون شروع به حرکت کند. عوارض جغجغه زره و قلب زخمی: نوعی عوارض ترومبوز شریان کبدی ، ایسکمی حاد پاها.

ویتامین E ، آهن و روی برای تقویت سیستم ایمنی بدن ، 100 و ویتامین های A و E ، اسیدهای چرب امگا 3 نیز دارای اثرات آنتی اکسیدانی هستند.

زیرا آنها عامل بالا بودن شاخص گلیسمی کربوهیدرات برای کاهش سردی بدن بودند.

یک منبع برای نگهداری از بدن برای دیگر کارهایی که آنها سالم هستند ، باید بدانید که آنها کوتاه نمی آیند ، زیرا برای شما به خداوند نسبت داده شده است ، شما قادر به تأمین نیازهای بدن هستید ویتامین ها و مواد معدنی برای این بیماری بیش از آنها نیست. با مصرف مواد مغذی کافی در بیماری های مزمن یا سو mal تغذیه Covid 19 ، می توان آن را محدود کرد.

از طرف دیگر ، مبتلایان به درد افزایش یافته و افراد چاق بدن در معرض خطر انجام دهندگان Covid نیستند.

انقلاب ها ترکیبات فعال زیستی طبیعی آنها مانند رسوراترول ، اسید ایکوزاپنتانوئیک ، اسید دوکوزا هگزانوئیک ، کورکومین و کپسایسین و گیاهان غذاهای دریایی دارای اثر ضد التهابی هستند. انواع رسوراترول ، کورکومین کپسایسین آنتی اکسیدان موجود در کشمش و بلوبری و اولین انتخاب ماده موثره زردچوبه است. همچنین فلفل سبز و کپسایسین قرمز تند وجود دارد.

اسید ایکوزاپنتائوئیک و اسیدهای چرب امگا 3 اسید دوکوزا هگزانوئیک و همچنین در روغن و مکمل های ماهی.

علاوه بر این ، رابطه بین فلور روده و ایمنی بدن بزرگ و پری بیوتیک اپیدرمیدیس اثر محافظتی بر بدن دارد و می تواند نوید تغذیه خوبی را برای بیماران و انقلاب های آنها از لورم 19 تشکیل دهد.

مطالعات نشان داده است که بیشتر ویروس کرونا ویروس کرونا را مبتلا به سوnتغذیه ، بخصوص افراد مسن می کند. افراد مسن به دلیل مشکلات طعم غذا ، مشکل در بلع و تحرک ضعیف دستگاه گوارش ، و در نتیجه Covid-19 مستعد ابتلا به سوritionتغذیه هستند.

در تغذیه بیماران Covid ، 19 مورد لورم ، بیماران باید یک رژیم غذایی سالم را دنبال کنند و از مکمل های ویتامین 500 ، E و فولات استفاده کنند. یک رژیم غذایی سرشار از پروتئین و قند کم و برای اولین هفته بیماری ضروری است. البته بیمارانی که بیمار شدیدی در خوردن غذاهای کم کالری در هفته اول بیماری دارند. رژیم غذایی که قبلاً کالری دریافت کرده اید باید متعادل باشد ، در صورتی که این بیماری حق اصلی است – نه خیلی کم و نه بیشترین. به جای این بیماران در مصرف ریز مغذی ها ، ویتامین ها و مواد معدنی بسیار موثر است.

به گفته محققان در مورد استفاده از ترکیبات خاص فعال زیستی ، فاکتورهای بسیار مهم Revolutions در مصرف دارو ، حدود 19 بیماری کوید اثرات مفیدی بر سیستم ایمنی بدن دارد و برای بیماران مبتلا به کووید ، 19 از هر گروه سنی م ageثر است. تغذیه لورم برای درمان موفقیت آمیز Covid ، 19 بیمار ، ضروری است.

سازمان بهداشت جهانی توصیه شده در

سازمان بهداشت جهانی توسط متخصصان می گوید ، برای جلوگیری از بیماری Covid 19 ، البته ، برای انجام بیماران سریعتر به شما:

من غذاهای تازه فرآوری نشده می خورم

میوه ، سبزیجات ، حبوبات ، مانند لوبیا و عدس ، آجیل و غلات سبوس دار ، گوشت ، ماهی ، تخم مرغ و شیر از غذاهایی که می خورند. برای استفاده از سبزیجات و میوه ها برای غذاهای شیرین ، چرب یا شور.

2 مقادیر متوسط ​​چربی و روغن بخورید

مطبوعات شما باید برای استفاده از چیزهایی که در ماهی و اشباع نشده ، آووکادو ، آجیل ، بذر کتان ، زیتون ، سویا ، کلزا و آفتابگردان است استفاده کنید. اسب سفید برای خوردن ماهی مرغ و مقداری گوشت: برای غذاهایی مانند قرمز.

از غذاهای فرآوری شده که نمک و چربی زیادی دارند استفاده نکنید. غذاهای لبنی کم چرب. از غذاهای سرخ شده به اندازه توانایی کنترل غذاهای خوب و شیرینی شیرین برای کنترل خودداری کنید.

همچنین بیش از حد پخته نمی شود گوشت ویتامین ها را از دست نمی دهد.

3 نمک و شکر کمتری بخورید

هنگام پخت و پز ، از ادویه جات و مقدار زیادی نمک سدیم به مقدار کم استفاده کنید. از غذاهایی که سرشار از نمک و شکر هستند خودداری کنید.

از نوشیدنی های گازدار و غیر گازدار مانند نوشابه و آب میوه و همچنین ماست شور ، ماست سرشار از قند خودداری کنید.

برای استفاده از میوه های تازه به جای شیرینی ، بشقاب های شکلاتی کیک.

4 آب کافی بنوشید

با کمبود تجربه و تغذیه بدن ، خون روح و کل آب را در شرایط مناسب بدن تنظیم می کند ، مواد زائد بدن را دفع می کند. این امر همچنین جریان تحرک حیاتی مفصل را بهبود می بخشد.

نوشیدن 8 تا 10 فنجان آب هر روز بهتر از آب است. همچنین می توانید نوشیدنی های آب سبزیجات بنوشید ، و آن را با آب ، چای و قهوه رقیق کنید ، و دختر جوان یا آب لیمو شیرین نشده در آن مراقب خود باشید ، مبادا کافئین زیادی مصرف کنم و آب آن را بگذارم.

به گفته متخصصان بهداشت ، تغذیه مناسب و کمک به درمان این بیماری می تواند به جلوگیری از بیماری Covid 19 کمک کند.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا