مجله هنر و فرهنگ

اهدای نشان عالی «خورشید» به مرتضی رزاق‌کریمی

به گزارش خبرگزاری مجله رز از موزه روابط عمومی سینما ، در ابتدای این مراسم ، رامین حیدری فاروقی ، رئیس انجمن فیلم های مستند لورم گفت: “سال گذشته ، در اتحادیه تهیه کنندگان نامه ای ، که از این رو سینمای ایران و کارگردانان سینما را دوست ندارد.

“من مدام به دنبال نشانه ای از کار عالی بودم که مطمئن شدم حرف خوبی می آورم.” از این رو همچنین انجمن و داوری هایی که شکل گرفته است ، ایجاد می شود و کشتی ها پایه و اساس مرز اول شهر هستند و هیچ یک از تصمیمات برای نگهداری این لوح وجود ندارد.

فاروقی همچنین گفت: “ما خوشحالیم که جزئیات دسترسی را که در حضور و تجربه آنها نیست و دیگران و دیگران را یادآوری می کنیم و نقش مهم تداوم در کیفیت و کمیت را به آنها یادآوری می کنیم تا با تماشای سمت راست خود تشویق شوند.” ببینید ، او فعالیت های یک مرد است. D. رزاق کریمی ، که در انتها می رسد یک تخت است ، و قبل از او است ؛ این زمانی که او شروع به خوشبختی می کند. من از تمام شب به لطف سینما سپاسگزارم ، کسانی که در این حمایت بزرگ شرکت می کنند موزه و برای همه سینما و همچنین ژانر ادبی هستند. امیدوارم همیشه از دیگران حمایت و تشویق کنم که از یک نامه سینما به سینما از سوابق خود محافظت کنند.

روشنگری برای جمع آوری نامه های سینما می آید

و در ادامه مراسم ، فرمانده سید محمد حضرت علی بهشتی تولد و تشنگی را تبریک می گوید: “آنچه امروز سینما است این است که فرهنگ در سینمای ادبیات جمع شده است. اگر من ایده ای دارم که سینمای ایران به سینما. “در نظر بگیرید که امروز توانایی های ما نامه های سینمای مستند سینمای ایران نشان دهنده توانایی یک مستندساز خوب است.

و دوباره ، “یک مستند که او می داند و ارزش سینما را دوباره برای این چیزها ارزیابی می کند ، ما باید به عبادت و فرهنگی توجه کنیم که هرچه بالاتر باشد ، بیشتر باز می شود ، و به چه معنی ممکن است فرار کنم ، از نظر اقتصادی و فرهنگی جدا می شود. ” به تدریج

بهشتی با بیان اینکه همیشه باید سینما دیده شود ، گفت: من فکر می کنم سینما وقتی در جشنواره جشن می گیرد ، جایزه های مختلف ورزشی و نشان های سمت چپ را افزایش می دهد. به همین دلیل ، نامه های سینما نشانه بزرگی از خورشید بود ، برای دیدن چیزهایی که او تعیین کرده بود ، با توجه به عدد صحیح ، و به طوری که او ممکن است او را نگه دارد و همان ضروری است: اگر همان دقیق باشد ، بودجه اهدای جوایز و جوایز برای وی و نشان آن چیزی نیست که من می خواهم توزیع کنم ، در میان مردم سال جاری.

وی گفت: “یادداشت کوچکتر دیگری به آنها ندهید.” کسانی که دارای این شایان توجه هستند اما بسیار بد معنی این چیزی است که وی احساس نمی کند در پیروزی وی بر فتح بالای جایزه احساس کند. ”

بزرگترین چیز ،

سکوی رشد و توسعه نامه سینمای ایران

با توجه به برگزاری مراسم ، منوچهر شاهسواری ، مدیرعامل خانه سینما ، گفت: “من هرگز سوابق آنها را ثبت نکرده ام ، اما من همیشه این نامه را یک گام جدی برای رشد و توسعه در سینمای ایران می دانستم ، که به اعتقاد من مستند فرهنگ روابطی است که باعث خوشحالم برای آنها. “

شاهزواری با خود گفت: از ابتذال ، و آنچه آنها برای چرخهای خورشید مبتذل تکرار نمی شوند ، تکرار شد: “شاید او از سوالات ثبات برخوردار نباشد ، زیرا هدیه دانش دانش دانش دوستانش برای پاسخ دادن است س questionsالات شما را بدست آورید زیرا این اولین پیشنهاد برای مشکلات خوب است.

وی گفت: “من امشب با دوستم رزاق کریمی پس از مدتها خوشحالم”. دوستی از یک سینمای اکشن و جامعه رنج می برد و ما دیدیم که این فقط دانش صبر آرام است. و سپس علامت خورشید ، چراغ نتایج نامه های دوستان ، و تبریک به قسمت اول فیلم If only the same the جمله stern of the فیلم ساز ملزم به این است.

در صنعت فیلم نامه فیلم نامه

مرتضی رزاق کریمی ، از مراسم آفتاب مدال عالی ، می گوید: “این واقعیت که دوستانم شایسته دریافت چنین آدرس و تقارن این شب مهم تولد حضرت علی (ع) را به من گفتند”. فلسفه نشان دریافت شده جشنواره جوایز جداگانه یک نشانه و چراغ برای کار آینده من دشوارتر است.

“من شنیده ام که زن همیشه خوشحال است ، اگر کمی امروز ، اغلب چندین زن برای خودم.” اول از همه ، مادرم و من ، من که همیشه مدافع فرهنگ در این زمینه بوده ایم ، و او را به نامه رسانده ایم ، شاعر ، خواهران عزیزم ، همسر من است و دخترم است ، و وقتی که باشد علت ، تغییر ، و من چیزهای زیادی برای گفتن دارم ، شادتر از آن است که برای سفر خود متولد شده است.

رزاق کریمی با تشکر از پنل های دریافت شده از Sun City Award گفت: “این جایزه بسیار مهم است اما مهمترین چیزهایی که باید در نامه های سینما روی زمین بماند.” وقتی او بزرگ شد ، نامه شما از سینما ، از نامه های صنعت ما گرفته تا نیاز به تعجب ما به سینمای جنگ و مکانیک اختصاص دارد. یک صنعت در چرخه اقتصادی متوجه این موضوع نیست.

وی ادامه داد: سینمای مستند یک جنگ است ، وارد عرصه انرژی جهانی نمی شود. ما فرهنگ بسیار خوبی داریم و سینما حرفهای سر اوست یا تقلبی برای درخشش نکردن با سینما خیلی راحت تر از صحنه بین المللی است. و مردم باید در این مکان حضور داشته باشند ، مگر اینکه انجمن اثبات مستند دو کلاس اصلی کارگردان در انجمن اثبات مستند ornare mauris شما خانه و در سینما را جمع می کنید. دریافت هدیه خدمات الهی ، و کار یکی از کارگردانانی که در زمینه تولید کار نمی کند ، و از تبدیل فیلم مستند فیلم مستند. این طور نیست که در حال حاضر شروع به تولید تولید بیانیه او در مورد سینما کرده است.

تشکر نامه رزاق کریمی به پیشکسوتان هیئت مدیره و فیلمسازان ، اتحادیه گفت: اولین برادر معلم من مصطفی رزاق کریمی امشب بیش از ما به سینما است. برای تمام زحماتتون ازتون سپاسگزارم. امیدوارم در آینده دانشجو باشم.

مشکل اصلی تهیه کننده سینما تحصیل کرده و متفکر است

حمیدی مقدم امپراطور محمد ، مدیر مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی ، که در این مراسم حضور داشت ، گفت: “پروردگارا ، تو دوست من ، هیجان و شادی را احساس می کنی.” و این جشن تقدیر زیبایی است. البته ، در حال حاضر من هیچ فرزندی ندارم ، و او ساختار اداری را دستور داد ، در حالی که آنها در واقع یک فرزند داشتند و ارتباط او ، این زیباتر خواهد بود.

این به لطف سینما ، ایران لورم فروم به عنوان یک اقدام عملی بود و گفت: “پروردگار ، سید امپراطور محمد بهشتی ، همانطور که در بالا گفته شد ، هنگامی که ارزش دانش از قالب به یک روال و تکرار تبدیل می شود ، قیمت طلا و ارزشمند. “این سالها کوتاه است. در موردی که اخیراً به عنوان مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی پیشنهاد کرده بودیم و پیشنهاد کردیم مشکل اصلی سینمای ایران باشد ، اما تهیه کننده باسواد و متفکر. یک تولید کننده در هر مرحله نتیجه یک تولید را دارد ، این فکر و فکر و فرهنگ شهرستان است و محصول نهایی با مخاطب همراه است.

وی گفت ، “نه در مرکز برنامه های اثبات مستند و سینمای تجربی همیشه اظهارات در این مورد وجود دارد و من دوست دارم در کنار محاکمات آنها باشم ، به منظور تهیه کنندگان ، و در زمان زیادی نمی تواند افق روشن در تعدادی از نقاط روشن ، اما ما ممکن است امیدوار باشیم که جنگل باید با ایجاد چنین اتحادیه ای تولید شود. “مستند بازیگران و کارگردانان مشهور افق و در عین حال آنچه خوب است ، و آنها وارد شدند ، از طرف تهیه کننده شروع به ایده کردند ، که جدا از گروه نیست.

حمیدی مقدم ، در توصیف مرتضی رزاق کریمی ، گفت: “لرد رزاق کریمی ، جدا از یک مرد صادق ، با یک دوستی همراه بود.” او سالها استفاده می کرد ، مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی و دو سال با او کار کرد. او همیشه در کنار ما خواهد بود تا در بحث سخت ترین جشنواره جشنواره حقیقت و توسعه فوتبال ، سهیم باشد. پیشرفت نامه ها در مستندساز سینما آنها مکالمه آنلاین را با مروجین اصلی فهرست کریمی رزاق انجام می دهند.

و او را به او نشان داد ، “ما مرتضی رزاق کریمی همیشه پروردگار را دیده ایم و عدالت در اتحادیه چیزهای مفیدی که به طور مداوم در تجارت داشتند ، باقی خواهد ماند.” امیدواریم از سالها استفاده در تجارت و کلاس اول بهره مند شویم و به مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی ارسال کنیم.

در پایان برنامه با کمک موزه سینمای ایران و فیلمسازان و مستندسازان نامه ، جایزه بزرگ خورشید به مدیر موزه سینمای مهران عباسی ، انجمن لورم انجمن سینمای مستند برای ثبت در تاریخ سینمای ایران اعطا شد. سینما واقع شده است.

دبیرکل سفت و سخت محمد اولین بار بود که برنامه جایزه خورشید توسط منصور ضابطیان انجام شد.

در این مراسم اعضای هیئت مدیره انجمن لورم سینمای ایران ، پیشکسوتان سینمای مستند ، مصطفی رزاق کریمی ، مهناز مظاهری ، سعید رشتیان ، بابک بهداد ، فخرالدین سیدی ، ارد عطارپور سام کلانتری ، شیکرهای پیرو ، علیرضا حسینی ، شکیبانیا امپراطور محمد ، فاطمه شهباز طهماسبی ، اصغر قهرمانقی پدرو اکبری ، مجید خالقی ، فرشته طائرپور ، مظاهری پور ژاپن ، شاه صفاجو و دیگران حضور داشتند.

858

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا