مجله علمی و پزشکی

۴ بیماری غیرمعمول که علم پزشکی را به چالش کشیده است

به گفته شفاف و متخصصان اپیدمیولوژی همچنین در حال بررسی علت ایجاد احساس اضطراب میکروسفالی Chipotel در برزیل هستند ، اما در بعضی موارد ، سالها یا حتی دهه ها پس از افزایش ، پاسخ قابل قبولی نمی یابد. زیرا این کسی است که هیچ پاسخی برای او پیدا نشده است که بخشی از آنها خود را حفظ کرده است:

I. پودر بیماری

افرادی که در غرب ایالات متحده زندگی می کنند ، به ویژه در معرض عفونت قارچی موسوم به کوکسیدیوئیدومایکوزیس ، یا تب دره هستند که به مدت 100 سال بدون پاسخ مانده است.

این بیماری ، که ناشی از استنشاق ریوی اسپورهای قارچ است ، پرونده های قضایی است و یک معما باقی می ماند ، ظهور دنیای غرب در ایالات متحده ، جهش بزرگی در موارد از اوایل دهه 1990 است. در اوایل سال 2000 ، دو موج تب دره به دو زندان ایالت نفوذ کرد و ده ها زندانی را کشت. در سراسر کشور ، با بیش از 20.000 مورد در سال 2011 گزارش شده است که کمی بعد کاهش یافت. هنوز درک شده است که چرا اعضای بدن قارچ قارچ باعث گسترش کوکسیدیوئیدومایکوزیس به مغز می شود و باعث تومورهای مغزی می شود.

2 کاهش فلج اطفال

با گذشت بیش از 30 سال از آخرین مورد شناخته شده فلج اطفال در ایالات متحده ، 20 کودک مبتلا به این بیماری فلج کننده در کالیفرنیا در مورد علت و معلول و پلیس در سال 2014 درگذشتند. پس از آنکه مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده 120 مورد بیماری را آزمایش کرده است. این علائم شامل ضعف عضلانی ، دشواری راه رفتن و ناهنجاری های مغز نخاع است که جای خود را در فلج اطفال دارد که منکر وجود آن در بیماران فلج اطفال بود. علل این بیماری هنوز بررسی خاصی نشده است.

3 رویای جدید

بین سالهای 1917 و 1925 ، یک میلیون نفر در سراسر جهان دچار یک بیماری بی حالی به نام آنسفالیت شدند که علت آن هنوز برای دانشمندان ناشناخته است. این بیماری که در خواب عمیق هنگام غذا خوردن ، راه رفتن یا صحبت است ، ممکن است روزها ادامه داشته باشد. طبق آمار ، تقریباً نیمی از مبتلایان به این بیماری درگذشتند و کسانی که از نظر پارکینسون علائم بیماری روانی بیشتری دارند ، مانند.

و در زمان کنستانتین فون اکونومو ، متخصص مغز و اعصاب از وین ، متوجه شد که تورم مغز این بیماران در دهه 1960 برای بازگشت به هیپوتالاموس ایجاد شده است.

4 شرایط جدید برای دختران نوجوان

چه کسی در یک سخنرانی در سال 2011 ، تکان دادن سر ، برخی دختران نوجوان گنگ و خصومت ممکن است نشانه های بره اواخر نیویورک باشد. ماهها بدون مدرسه دخترانه مضایقه کرد ، علت درد و رنج در شرایط بسیار عجیب و غریب بود. برخی از شکایات مربوط به هیستری جمعی و استرس ، در حالی که برخی دیگر فرزندان خود را سرزنش می کنند. با این حال ، در مورد علت این حادثه اختلاف نظر وجود دارد اما هنوز هیچ پاسخ روشنی وجود ندارد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا