مجله علمی و پزشکی

ممنوعیت تردد خودروهای شخصی به بوشهر با پلاک غیر بومی

مجله رز / بوشهر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر از ممنوعیت تردد خودروهای شخصی با افراد غیر بومی در شهر پلاک بوشهر در تاریخ 19 بهمن ماه خبر داد.

وی با اعلام این خبر که سرهنگ قدرت الله کشکولی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از بیماری عروق کرونا قلب و مدیریت شیوع سفر ، شخصی با پلاک غیرمقیم در سفر و ممنوع از بوشهر شنبه 7 بهمن ماه و متخلفین ساختمان . و 500 هزار تومان جریمه می شود.

وی افزود: شهرهای ترافیکی شبانه استان از جمله قرمز ، نارنجی ، زرد و آبی از شنبه 7 خرداد 3 ، از ساعت 9 صبح تا ظهر ممنوع است و این متخلفان 200 هزار تومان جریمه می شوند.

کسب و کار استان بوشهر رهبر پلیس است ، یکی یکی در 3 روز آخر روز ، حتی با اتمام سن این سال ، هر مرد درب منزل خارج از کشور کشور ، در استان ، نمی شود کنترل دقیق پلاک منع نشده است ، و استان از اتومبیل های شخصی است. بنابراین بهداشت عمومی مورد غفلت قرار گرفته است و باید برابر بسیاری از افراد قرار گیرد.

طراحی مناطق شهری با ممنوعیت ترافیک

همچنین دولت دشتستان پلیس از ممنوعیت تردد در شورای شهر از ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر خبر داده است. وی همچنین گفت: “عموم مردم اطلاع می دهند که مصوبات ملی برای اجرای ستاد ضد شکوه ، منطقه شهری ، برای برنامه ریزی ترافیک از ساعت 9 تا 3 بعد از ظهر ادامه نخواهد داشت.” بنابراین ، برای قطع زنجیره انتقال تاج شوهرش و برای اطمینان از ایمنی شهروندان ، به عنوان درخواست ترافیک متوقف شده است ، که در آن بازه زمانی طولانی تر.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا