مجله علمی و پزشکی

روسیه سومین واکسن علیه کرونا را ثبت کرد

نخست وزیر روسیه امروز (یکشنبه) اعلام شد سومین واکسن تاج علیه ویروس جدید توسط مرکز آکادمی علوم روسیه برای علمی فدرال چوماکوف ساخته شد.

به گزارش مجله رز ، میخائیل میشوستین نخست وزیر روسیه گفت وزارت بهداشت روسیه واکسن COVID 19 سومین روسی را “کووی واک” (کووی واک) توسط متخصصان ویروس های مرکز چوماکوف ثبت کرده است.

میشوستین در جلسه واکسن برای جلوگیری از بیماری عروق کرونا ویروس قلب گفت: “من می خواهم با یک جامعه بسیار خوب شروع کنم ، خبر خوبی است. امروز تأیید می کنیم که ثبت واکسن روسی” کوویواک “واکسن توسط مرکز چوماکوف ساخته شده است. همچنین ، در اواسط ماه مارس ، 127000 واکسن این دوزها را برای شهروندان تزریق می کند.

و من بر این تأکید کردم: روسیه کشوری است که تا حدی در رابطه با سه نوع واکسن در جهان تاج گذاری می کند.

قبلاً دو واکسن ویروس کرونا در روسیه ثبت شده است ، یکی از Sputnik 5 که در مرکز تحقیقات ملی گامال روسیه از وزارت بهداشت و Epivaccorona ساخته شده است متفاوت از مرکز ناقل تولید شده است.

به گزارش اسپوتنیک: مجله پزشکی Lancet اخیراً درباره واکسن روسی “Sputnik 5” صحبت نخواهیم کرد و می گوید این واکسن مصونیت 91.6٪ COVID-19 را تأمین می کند.

این گزارش ، که یکی از معتبرترین مجلات هفتگی پزشکی و محبوب در جهان است ، این واکسن از آنچه در بالای ویروس کرونا رخ می دهد و افراد مسن در برابر حمله ویروس کرونا محافظت می کند.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا