مجله علمی و پزشکی

مریخ‌نورد ناسا فردا در سیاره سرخ فرود می‌آید

به گزارش شفاف ، سعید جعفری ، دبیر اجرایی خاورمیانه در یک شورای مشورتی تولید فضایی در حمایت از برنامه های فضایی سازمان ملل (SGAC) در مصاحبه ای در مورد زمان نشستن مریخ نورد استقامت ناسا در مریخ ، گفت: “این سومین سه شنبه غوغا ، ماموریتی است که کاروان امسال در آخرین ساعت فردا ، پنجشنبه ، 20 ژوئیه از سیاره زمین می آید.

جعفری ادامه داد: اولین مأموریت امسال ارسال نوک کاوشگر به مریخ در آمریکا از نوک کاوشگر Mysbar al-Ram (امید) و مأموریت دوم در چین و فضانورد تیان حدود 1 ، که هفت ماه بود در گذشته در کنار جنگ با موفقیت به جهان وارد شوید.

در خاورمیانه ، دبیر اجرایی فضای شورای مشورتی در سراسر برنامه پشتیبانی برنامه فضایی سازمان ملل (SGAC) گفت که در آوریل سال 2020 تداوم مأموریت لندرور به مریخ در 9 اوت راه اندازی می شود. شد. فضانورد نابغه با هلی کوپتر دریای ستاره ای نامیده می شود.

وی می گوید که این سیستم با استفاده از هلی کوپتر دوتایی با وزن کمتر کیلوگرم چمن در غلظت های مختلف جو به معنای مالیات ، این امکان را برای اولین بار برای بالارفتن و پرواز با هلیکوپتر ناسا از این سیاره فراهم می کند. “

جعفری اضافه کرد: “بیمار قبل از اینکه شروع شود می خواهد یک فعالیت علمی غواص در این سیاره باشد ، که در دهانه Jezero با موفقیت فرود می آید.”

وی گفت ، “هیچ تضمینی وجود ندارد که از فضانورد آزمایش وحشتناکی دوام بیاورد.” آنچه در سطح زمین دیده می شود و همچنین سه شنبه زمین.

جعفری افزود: این رقم ناامیدکننده در بسیاری از شکستگی ها در چند دهه اول عصر فضا افزایش یافته بود. با این حال ، با توجه به اینکه ماموریت های موفق ناسا طی سال های اخیر انجام شده است و نتایج دلگرم کننده آن بندر بوده است.

وی افزود: “صحنه ای که فردا ، پنجشنبه شب (به وقت ایران) به طور مستقیم می تواند به اتاق کنترل مأموریت مارس 2020 در آزمایشگاه پیشرانه جت ناسا (JPL) از پرواز کاوشگر نزدیک به سیاره سرخ و ورود به جو مشاهده شود. بندر باید مریخ نفس گیر باشد.

دبیر اجرایی خاورمیانه برای کمک به شورای مشاوره تولید فضاهای برنامه فضایی سازمان ملل (SGAC) گفت: “توجه به این نکته مهم است که فضانورد مارس 2020 بدون هیچ گونه تماس با خاک بر روی آب فرود خواهد آمد.” ) این یک استقامت و پورت دستورالعملهای از پیش برنامه ریزی شده است ، مانند حرکت در وسایل نقلیه پیشرانه زمینی که از آرایه سنسورهایی استفاده می شوند که الگوریتم های داده را برای وسیله نقلیه بصری تغذیه می کنند.

انتهای پیام /

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا